Terug naar overzicht
Da's een leuk idee, zeker doen!De meeste dj's komen al wat vroeger aan, dus volgens mij moet dat idd wel lukken om dezelfde dj te nemen.Wat ik al wel heb gemerkt dat ze meestal draaien tot 2 uur en dan nog wat extra per uur vragen.Wij hebben de huisdj van onze zaal, kan je volgens mij ook wel voor ergens anders boeken (dj Erik Bauer) en hij heeft me al laten weten dat hij ontzettend veel stijlen bij heeft. http://www.erikbauer.be/contactgegevens.html Veel succes met de zoektocht!
Dag Vicky, Inderdaad een tof idee, heb ik in het verleden zelf al voorgesteld aan klanten die een tuinfeest of familiefeest gaven, achteraf waren ze heel tevreden.Voordeel is dat de kids er ook echt wel iets aan hebben en de ouders en anderen tijdens het Kinderdiscomoment even rustig kunnen keuvelen aan tafel. Je mag me gerust zonder verplichtingen contacteren, dan kunnen we eens bekijken wat jullie wensen zijn en wat ik kan bieden. Vriendelijke groeten, D.J. DilanoGSM: 0476/78 53 91FAX: 09/270 71 07 Website: www.djdilano.be E-mail: info@djdilano.be
We stellen dit ook voor aan onze klanten en regelmatig doen wij dit tijdens de receptie een kinderdisco, de kinderen zijn dan de sterren van de dansvloer, en trekken ook de ouders mee op de dansvloer de ambiance is al verzekerd! met een leuke licht show voelen ze zich een echte ster.... daarna begint het feest voor de andere gasten met vriendelijke groeten Marc Dooms www.marcdooms.be
Ik vind persoonlijk Harmony DJ team wel heel goed :)
Onze tip is dan weer Ka Music uit Lummen... Doen beide..
Indien gewenst mogen jullie me steeds contacteren.Ik werk zelf met een vaste prijs voor een ganse avond (tot maximum 6 uur 's morgens). Kinderfuiven/disco's doe ik nu al 6 jaar voor scouts/chiro/scholen,.....Het is een stiel apart en altijd heel leuk. Jullie mogen me gerust vrijblijven contacteren. succes!mvg,Kurt