TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
18-8-2012
|
28-7-2011 9:33:41
Misschien dat ze bij jullie zaal met een 'vaste' DJ werken?
en anders: google/facebook/...
|
|
Baci
30-7-2011
|
28-7-2011 9:46:06
Hey Vanwaar zijn jullie?? Onze dj is van leuven... groetjes
|
|
PartyDelight
|
28-7-2011 9:48:00
Beste Eva, Waar is't feestje en hoeveel personen? Ben nog vrij dus kan jullie misschien helpen. Voor een eerste contact mag je me mailen op partydelight@skynet.be en dan stuur ik je al meer info...
|
|
Esther
3-9-2011
|
28-7-2011 9:52:49
Ah, voila, ik ging PartyDelight aanbevelen, maar hij heeft zelf al gereageerd 
Groetjes!
|
|
Elke
13-8-2011
|
28-7-2011 9:58:20
wij hebben infinity !! vorig jaar was die ook dj van dienst op het huwelijk van onze vrienden en het was gewoon zalig en helemaal niet duur. groetjes !!!
|
|
Eva
23-3-2012
|
28-7-2011 10:05:30
Super al meteen zoveel reacties :D We wachten nu op antwoord van mijn vriend z'n collega maar anders heb 'k al meteen suggesties bedankt! :)
|
|
Bart
|
28-7-2011 13:08:46
Dag Eva, Een zoektocht naar de geschikte personen om op een huwelijksfeest mee samen te werken is inderdaad heel moeilijk en soms moet je gewoon afgaan op raad van de mensen. Vraag vooral bij verschillende dj's een offerte aan en eveneens wat ze je te bieden hebben. Vermeld ook duidelijk wat jullie verwachten en het voornaamste is:Werk enkel met een dj die alles op papier zet zodat je zekerheid hebt. Als je meer info wenst kan je me steeds een mailtje sturen op info@partysound.be of bezoek mijn website: www.partysound.be Bellen kan ook op 0476/56.89.87
Vriendelijke groeten, Bart
|
|
Emily
26-5-2012
|
28-7-2011 18:47:15
Wij hebben DJ LeBart! Toffe mens, professioneel, luistert naar je wensen en is een hele goeie DJ volgens de commentaren :)
|
|
jeff
27-8-2011
|
28-7-2011 19:19:11
Deze vrouwelijke DJ is een paar jaar out geweeest, maar is terug begonnen, en héél prijselijk!! MA-JO uit Aalst, ze is te bereiken op 0494 487872 Zij zal zeker nog vrij zijn. Speelt in alle genres!
|
|
Dirk
|
29-7-2011 0:26:58
Deze situatie blijft zich herhaaldelijk voordoen. Een (vage) kennis of familielid dient zich aan als DJ en na een tijd blijkt deze niet meer te willen of kunnen.
Dat is één van de grote verschillen tegenover professionele DJ's. Zekerheid. En is dit niet iets wat waarschijnlijk ieder bruidspaar wil hebben? Uiteraard gaat dit samen met professionaliteit in muziekkennis, - flexibiliteit en -techniek want je avondfeest is veel te belangrijk om aan een gelukkig toeval "dat het allemaal wel in zijn plooi zal vallen", over te laten.
Dus, wil je niet voor verrassingen komen te staan en wil je contractuele garanties, boek een professional.
Vriendelijke groet,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Thomas
|
3-8-2011 2:12:04

|
|
Eva
23-3-2012
|
3-8-2011 18:50:58
Heel erg bedankt allemaal voor de tips en aanbiedingen. Maar 'k heb weer te vroeg om hulp geroepen, onze zaal heeft een vaste DJ!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|