Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning trouw

27-7-2011 8:43:51
Hey medebruidjes (en gommetjes)

Dit is mijn planning

08.30 uur : kapper
10.00 uur : Make up (doe ik zelf thuis)
11.00 uur : Komen ze mijn boeketje bloemen thuis afleveren die mijn toekomstige in ontvangst gaat nemen. Dan kom ik van de trap af (wij wonen al samen en we gaan niet appart in het ouderlijke huis slapen maar als ik mij ga klaarmaken pik ik de badkamer in zodat het toch een suprise is als ik naar beneden kom )
13.30 uur : met de fotograaf onze foto's laten maken
16.30 uur : Trouwen voor de wet
17.00 uur : aankomst op de locatie waar ons diner plaats vind , ook ineens een mooie locatie voor foto's met onze gasten
17.30 uur : begin van het diner

Wat vinden jullie van deze planning , ben ik iets vergeten ofzo?
Toch even bij vermelden we zijn maar met 13 dus we houden het zeer intiem

Groetjes

cindy
27-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 693

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 14:32:07

Middageten? :-)

cindy
27-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 20:40:18

hehe ja oeps eigelijk totaal niet bij stil gestaan om dat er bij te zetten
Middag eten zal rond 12 uur zijn ongveer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...