Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na de openingsdans...

26-7-2011 21:24:07
Zoals de titel al zegt, is het normaal gezien de vermenigvuldigingsdans (is dit dan ook een slow of niet)
bruid + haar papa, bruidegom + zijn mama, en dan bruid + haar schoonpapa, bruidegom + zijn schoonmama
en erna...? open dansvloer voor iedereen of niet?
en verder nog ideeën?

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 472

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:30:55

Hoi Severine

Volgens mij kan je dat gewoon plannen zoals je zelf wil. Wij doen zelfs helemaal geen vermenigvuldigingsdans. Gewoon openingsdans en daarna overgang naar dansen voor iedereen...

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-7-2011 21:38:16

Hey Severine,

Na onze openingsdans heb ik met mijn papa gedanst, mijn man met zijn mama. Nadien hebben de ouders samen gedanst en zijn wij ieder elkaars getuige gaan halen. Nadien was er nog een slow waar iedereen bij kon komen en toen er genoeg volk op de dansvloer stond heeft de dj "I've got a feeling" van the black eyed peas opgezet. 60% van de mensen is blijven dansen :-)

Dus misschien beginnen met een slow om zo al wat volk op de dansvloer te hebben :-)

groetjes

Sofie

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:55:51

Hallo,
Bij ons was het eerst onze openingsdans en dan de vermenigvuldiger. Als 3 de liedje hebben wij voor de plopdans gekozen omdat we met 5 kinderen onder de 3 jaar zaten. Iedereen is op de dansvloet gekomen. Al was het maar om de kinderen bezig te zien ;-)

groeten darline

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2011 8:00:03

Hallo,

Het is zoals je zelf wilt.... je kan na de ouders en schoonouders nog met de grootouders, broers, meter/peter, vrienden,... dansen of je opent het dansfeest.... wij hebben na de openingsdans voor twee liedjes gekozen; Het eerste was grootendeels met mijn papa en mijn man met zijn mama daarna zei de dj van te vermenigvuldigen en dan ging het wat vlotter. Wij zijn de eretafel afgegaan tot het laatste liedje gedaan was en dan... dansen voor iedereen! De DJ weet normaal wel hoe hij de overgang best aanpakt....

Groetjes
Annelies

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 14:55:10

Wij hadden:

1. openingsdans
2. bruid+papa, bruidegom+mama
3. bruid+schoonpapa, bruidegom+schoonmama, papa bruid+mama bruidegom
4. vermenigvuldigen: de ouders + koppel gingen nu overal mensen halen om te dansen (eerst werd wel de eretafel vrij gemaakt), zorg dat je uit elke tafel iemand haalt, zo raken de tafels snel leeg --> er wordt dan gewisseld na elk minuutje ongeveer tot de dansvloer vol staat, maar dat regelt de dj wel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...