Terug naar overzicht
Hoi Severine Volgens mij kan je dat gewoon plannen zoals je zelf wil. Wij doen zelfs helemaal geen vermenigvuldigingsdans. Gewoon openingsdans en daarna overgang naar dansen voor iedereen...
Hey Severine, Na onze openingsdans heb ik met mijn papa gedanst, mijn man met zijn mama. Nadien hebben de ouders samen gedanst en zijn wij ieder elkaars getuige gaan halen. Nadien was er nog een slow waar iedereen bij kon komen en toen er genoeg volk op de dansvloer stond heeft de dj "I've got a feeling" van the black eyed peas opgezet. 60% van de mensen is blijven dansen :-) Dus misschien beginnen met een slow om zo al wat volk op de dansvloer te hebben :-) groetjes Sofie
Hallo, Bij ons was het eerst onze openingsdans en dan de vermenigvuldiger. Als 3 de liedje hebben wij voor de plopdans gekozen omdat we met 5 kinderen onder de 3 jaar zaten. Iedereen is op de dansvloet gekomen. Al was het maar om de kinderen bezig te zien ;-) groeten darline
Hallo, Het is zoals je zelf wilt.... je kan na de ouders en schoonouders nog met de grootouders, broers, meter/peter, vrienden,... dansen of je opent het dansfeest.... wij hebben na de openingsdans voor twee liedjes gekozen; Het eerste was grootendeels met mijn papa en mijn man met zijn mama daarna zei de dj van te vermenigvuldigen en dan ging het wat vlotter. Wij zijn de eretafel afgegaan tot het laatste liedje gedaan was en dan... dansen voor iedereen! De DJ weet normaal wel hoe hij de overgang best aanpakt.... GroetjesAnnelies
Wij hadden: 1. openingsdans 2. bruid+papa, bruidegom+mama 3. bruid+schoonpapa, bruidegom+schoonmama, papa bruid+mama bruidegom 4. vermenigvuldigen: de ouders + koppel gingen nu overal mensen halen om te dansen (eerst werd wel de eretafel vrij gemaakt), zorg dat je uit elke tafel iemand haalt, zo raken de tafels snel leeg --> er wordt dan gewisseld na elk minuutje ongeveer tot de dansvloer vol staat, maar dat regelt de dj wel!