Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

duurtijd huwelijksviering + buitegaan kerk + felicitaties ontvangen...

24-7-2011 23:09:58
Hoi ik had eens een vraagje voor de bruidjes die ondertussen al getrouwd zijn ! Hoeveel tijd zou ik moeten rekenen voor de huwelijksviering in de kerk en het buitengaan + rijst gooien en felicitaties ontvangen en duiven loslaten en de hele tralala errond? Ik heb nu voor alles zo een 2 uur gerekend...zou dat kloppen? 1 uur (of iets meer) de mis, en nog 1 uurtje voor het buitengaan + nog wat foto's + nog felicitaties en de hele sensatie errondom
Had mijn (voorlopige) draaiboek nog eens herbekeken en zag dat ik er 1.30h bij had geschreven. maar bij nader inzien vond ik dat toch net wat te weinig. Iemand die mij kan helpen? groetjes xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 856

frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-7-2011 9:51:34

tja onze mis duurde 1 uur en als je natuurlijk veel volk verwacht aan de kerk mag je toch wel 45 min. rekenen. Dus ik denk 2 uur dat het ruimschoots volstaat.

Groetjes

elien
22-9-2012
 Meld misbruik25-7-2011 10:04:56

ik denk voor de hele mis een uurke en dan nog een 30min voor de rijst en zo...dus ja...zoals frida zegt...2h is meer dan voldoende...

groetjes
Elien

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 12:58:18

Ligt er misschien ook al aan wat voor mis je doet. Wij hebben een mis zonder eucharistie en bij vrienden duurde die maar drie kwartier...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-7-2011 16:22:36

Ook onze viering duurde +/- een uurtje, maar we konden toch maar pas na 45 à 50 min. vertrekken aan de kerk. 2u is dus voldoende. Beter wat te veel tijd voorzien, dan te krap zitten! ;-)

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 16:23:53

Ja Claudia we zouden graag ook zonder eucharistie willen doen, dus hopen dat ze er mee akkoord gaan =>pastoor/diaken.
Ik zal toch maar afwachten totdat we onze eerste afspraak bij de kerk hebben, om alles tegoei uit te schrijven wat een puzzelwerk seg...
groetjes xxx

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 22:20:51

Onze dienst is ook zonder eucharistie en zal zo een 40 min duren... Nadien hebben wij nog ruim de tijd om een ijsje te eten (ijskar komt) en foto's te nemen. Beter wat teveel tijd dan te weinig he ...Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...