Terug naar overzicht
tja onze mis duurde 1 uur en als je natuurlijk veel volk verwacht aan de kerk mag je toch wel 45 min. rekenen. Dus ik denk 2 uur dat het ruimschoots volstaat. Groetjes
ik denk voor de hele mis een uurke en dan nog een 30min voor de rijst en zo...dus ja...zoals frida zegt...2h is meer dan voldoende... groetjes Elien
Ligt er misschien ook al aan wat voor mis je doet. Wij hebben een mis zonder eucharistie en bij vrienden duurde die maar drie kwartier...
Ook onze viering duurde +/- een uurtje, maar we konden toch maar pas na 45 à 50 min. vertrekken aan de kerk. 2u is dus voldoende. Beter wat te veel tijd voorzien, dan te krap zitten! ;-)
Ja Claudia we zouden graag ook zonder eucharistie willen doen, dus hopen dat ze er mee akkoord gaan =>pastoor/diaken. Ik zal toch maar afwachten totdat we onze eerste afspraak bij de kerk hebben, om alles tegoei uit te schrijven wat een puzzelwerk seg...groetjes xxx
Onze dienst is ook zonder eucharistie en zal zo een 40 min duren... Nadien hebben wij nog ruim de tijd om een ijsje te eten (ijskar komt) en foto's te nemen. Beter wat teveel tijd dan te weinig he ...Groetjes