TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thierry
|
22-7-2011 10:22:15
Ze worden door veel feestzalen 'aangeraden' wegens commerciële overwegingen: de feestzalen verdienen er zelf ook aan. Het heeft niets met de sfeer te maken.
Iedere DJ mag daar draaien: hij kan altijd zijn audio-flightcase ernaast zetten, zolang het maar snel opgebouwd en afgebroken is.
Ik zou meer belang hechten aan referenties van vrienden, dan wat de feestzalen zeggen.
Imagine Music
www.trouwfuif.com
|
|
B.
|
22-7-2011 10:47:13
Bluemoon heeft vaste installaties staan bij een pak zalen in het antwerpse. Zaaleigenaren gaan om verschillende redenen met zulke firma's in zee. Zaal wordt niet beschadigd door het binnen en buiten rijden van flightcases, verlichting is netjes weggewerkt, ze hebben alle tools om presentaties correct te doen, ze moeten geluidsbegrenzing hebben omdat ze in een woonwijk liggen ... 250 euro voor een licht/geluidsinstallatie (zonder dj) is sowieso niet overdreven, je vindt goedkoper, maar het is een correcte prijs. Zeker omdat ze systematisch alle installaties aan het vernieuwen zijn naar up-to-date materiaal, met in en uitgangen zodat zelfs de timecode-dj's kunnen inpluggen. Je bent verplicht de installatie te gebruiken maar over het algemeen ben je vrij om een dj te kiezen. Of je gegarandeerd sfeer hebt ... dat kan geen enkele dj garanderen, dat hangt van jullie wensen af, van je gasten en of de dj in kwestie beide kan vertalen in een feestje. Kies je voor bluemoon weet je in principe niet wie jullie dj wordt, want dat hangt een beetje van jullie playlist af en wie er beschikbaar is, kies je voor een alleen werkende eenzaat dat weet je perfect wie er komt en heb je normaal gezien daar reeds een gesprek mee gehad en enige voeling met wat er komen gaat.
|
|
Katrien
26-8-2011
|
22-7-2011 13:57:42
Wij hebben ook voor Blue Moon gekozen.
Onze feestzaal werkt met geen firma samen,
maar men schoonmoeder is een paar jaar geleden naar een feestje gegaan met een DJ van Blue Moon, en ze vond de sfeer en muziek echt geweldig.
Het is altijd wat gokken natuurlijk, ik heb hier ook al mindere ervaringen gelezen over hun, maar voor mij voelde het wel goed, ben er ook langsgeweest op gesprek en ze zijn er heel professioneel.
Ik kan je binnen een goeie maand laten weten hoe het is gegaan ;-)
|
|
elise
10-12-2011
|
22-7-2011 22:35:23
Wij zijn ook al eens naar een trouwfeest gegaan met een DJ van Blue Moon en het was geweldig: tot 5u30 heef de dansvloer vol gestaan! Iedereen heeft gedanst die avond en de sfeer was geweldig. Voor onze trouwfeest vonden we hem iets te duur (650euro tot 2u, 50euro per exra uur en dit zonder lichtinstallatie).
|
|
Kurt
|
29-7-2011 13:48:35
Blue Moon heeft inderdaad mooi gerief staan in sommige zalen (pioneer mep 7000 cd speler etc). Dit jaar toch al enkele keren met hun gerief gespeeld in diverse feestzalen in en om Antwerpen. Indien jullie nog een dj zoeken mogen jullie steeds vrijblijvend prijs vragen voor het draaien. mvg, Kurt
|
|
Hendrik
|
27-9-2011 15:47:03
Dat noemt men dus 'monopolie kopen'. Alle feestzalen een prachtige muziekinstallatie beloven maar dan wel exclusiviteit eisen. Ik hou eerlijk gezegd meer van een dj die zijn ding nog moet bewijzen en echt nog wil gaan voor je feest!
|
|
Hendrik
|
8-1-2014 11:03:44
Hendrik heeft helemaal gelijk (en niet alleen omdat we dezelfde naam dragen :-)) Blue moon bestaat uit zo ontzettend veel dj's dat ze onmogelijk hun hand in het vuur kunnen steken voor ieder van hen. Nochtans zet je wel de belangrijkste avond van je leven op het spel. Ze 'kopen' zich in bij de feestzalen in hun omgeving. Het geeft mij een groot gevoel van 'gulzigheid'. Daarnaast verdwijnt de druk van de aanwezige dj. Je betaalt zogenaamd 220 e voor de huur van hun installatie. (ik heb van vrienden ook al hogere bedragen gehoord). Je kan het ook 'schadevergoeding' of 'concurrentie uitsluiten' noemen.
Laat gewoon toch de markt spelen. Dat komt jouw feest het beste uit.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|