Terug naar overzicht
Hey,
We zijn op zoek naar een goeie DJ uit Oost-Vlaanderen die veel kennis heeft van rnb muziek, een hekel heeft aan marie louises, lac de conemara’s en andere volksmuziek. Die ook bereid is om muziek uit andere culturen te draaien maar die bovenal voor een spetterend feest zorgt! Alle suggesties welkom!
Kim
Als je op voorhand tegen de familie en gasten zegt dat ze geen Marie-Louise en consoorten mogen vragen, dan kan ik je misschien helpen. Regelmatig draai ik alternatieve en multiculturele feesten. Op mijn site zult u hiervan meerdere voorbeelden vinden, onder de rubriek 'Alternatief'. Bedenk wel dat niet iedereen de hele avond R'n'B wil horen: er zal toch een beetje afwisseling moeten zijn. Kwestie van duidelijke afspraken te maken. Imagine Music www.trouwfuif.com
Dag Kim, Ongetwijfeld kan je ook een spetterende party hebben zonder geijkte platen als degene die je opnoemt. Op zich zijn dit platen die voorons gerust kunnen maar het is niet ons feest. Uiteindelijk zijn er evenveel soorten huwelijksfeesten als er bruidsparen zijn, dat houdt ons scherp. Er kunnen gerust accenten gelegd worden op een type muziek zoals RnB. Een zwoele Rihanna, een uitdagende Beyoncé en tophits van de Black Eyed Peas lanceren je avond voor dat je het beseft. Echter, een dansavond verdient wel meerdere genres om het leuk en afwisselend te houden. Familie en vrienden van alle leeftijden verkiezen wellicht ook andere dingen maar dat mag geen probleem zijn, vermoed ik. Wat dat dan allemaal zou kunnen zijn, wordt vooraf besproken. Daarvoor DJ'en we te lang om dat over het hoofd te zien. :-) Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
Beste Kim, Voor mij is dit zeker geen probleem, zelfs eens leuk! Voor meer informatie kan je terecht om mijn site www.djibe.be . Vraag een prijsofferte aan en dan kunnen we eens afspreken om het feest te bespreken. Mvg Dj Ibe, stijlvol in feesten.