Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Komt dit wel goed?

  18-7-2011 15:20:38
Oh jee, komt dit wel goed?
Ik heb mijn trouwkleed bij Lieben in Genk besteld,
daar vond ik het mooiste kleed en goede service de eerste keer.
Nu ik heb het in eind januari of begin februari besteld.
Het zou er half mei zijn voor een eerste pasbeurt,
als ik dan niks gehoord had moest ik zelf bellen.
Ok zelf gebeld ze zou me terugbellen na een week
nog eens gebeld na een week idem
nog eens gebeld na een week idem
toen gingen we 2w op vakantie, daarna zou het er zeker zijn,
maar dan waren we al eind juni
nog steeds niks gehoord, eind van de week
dan zou het aan iemand anders zijn gegeven, moest opnieuw gemaakt worden
zou 2w duren, half juli zou het er zeker zijn.

vorige week maandag zei ze dat het er vrijdag zeker zou zijn,
vrijdag zei ze dat ze maandagvoormiddag zeker zou bellen
12u bel ik ja ik bel je om 13u30, 15u krijg ik eindelijk telefoon,
ja het is al in NL tegen het einde van de week is het zeker hier.

Ik ben eens benieuwd, ik hoop echt dat het goed komt,
maar dit is echt niet goed voor mijn zenuwen.
4w voor de trouw, eerste pasbeurt,
ik wilde er nog verschillende versieringen aan,
ik heb er toch een beetje schrik voor dat alles nog goed gaat komen.

nog iemand ervaringe met zo'n toestanden?

Nele
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1567


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 15:43:02

Hoi Nele,

Ik heb zelf ook pas tegen einde juni mijn 1ste pas gehad en wij trouwen volgende week... volgens mij moet je je nog geen zorgen maken... Ik heb niet bij Lieben besteld, maar ben er wel geweest en het is ook geen super grote winkel hé, dus het zal wel goed komen je hebt nog 4 weekjes...
Ik duim voor je dat je einde deze week je jurk al mag passen!

Groetjes,
Filipa



ruth
5-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 15:53:11

Geen paniek:) ze hebben eigenlijk niet veel tijd nodig om je kleed aan te passen. 4 weken is zeker genoeg. Ze zeggen zelfs dat het beter is om het zo dicht mogelijk tegen je trouwdatum zelf te doen... ligt schijnt de gewichtsschommelingen ( en bijgevolg niet passend trouwkleed...) die sommige bruidjes hebben van de stress..Zelf niet zo veel last van:)
Met een klein waterkansje moet er misschien zelfs niets aangepast worden, dus wie weet:)

Geen stress en proberen te genieten:)

lieve groetjes!



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-7-2011 15:53:30

Ik had mijn eerset pas 7/5. Minder dan een maand voor de grote dag en alles is perfect goed gekomen.

Maak je er niet te druk in. Die mensen weten normaal perfect hoe ze alles moeten oplossen en perfect verstellen.

Veel succes.



Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 16:09:15

hoi,
Ik heb mijn trouwkleed ook bij lieben gekocht! en ik ben zeer tevreden! Ze werkt snel en correct! Dus je hoef je geen zorgen te maken! Die vrouw van Lieben zal ervoor zorgen dat je straalt op je trouw!!




Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 19:13:43

Correct? je kleed aan iemand anders meegeven vind ik nu niet zo correct eigenlijk...



kim
6-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 19:34:23

hey, ik heb zelf ook mijn eerste pasbeurt 2weken geleden gehad, 30juli moet ik het gaan halen voor zeker te zijn voor de trouw dat ik niet meer bijkom of vermager, maar bij mij was alles in orde dus ik hoop voor u ook. Een trouwkleed is tenslotte 1van het mooiste van heel de trouw vind ik. veel succes x



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2011 7:52:59

Hallo,

Ze hebben inderdaad niet veel tijd nodig om je kleedje aan te passen als het er eenmaal is. Dus het zal wel in orde komen. Maar ik zou toch even vermelden dat het toch niet erg professioneel overkomt als je zo dikwijls moet bellen en dat het er nog steeds niet is EN je kleedje meegeven met iemand anders.... persoonlijk vind ik niet dat dit kan, maar kom, als het nieuwe er op tijd is moet je je geen zorgen maken.... je zal stralen die dag!

Groetjes
Annelies



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 12:51:01

Hey Dames, bedankt voor jullie wijze raad,
na nog een farce te hebben meegemaakt,
ben ik er eindelijk toch wel gerust in,
ben afgelopen zaterdag gaan passen,
en vrijdag mag ik opnieuw gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info