Terug naar overzicht
belleblazertjes in de action heb er al 3 voor €1 of zo in zeeman heb je der van disney voor €0,50 of was het nu €0,70 hoeft niet duur te zijn en past een beetje bij allen leeftijden
oeps sorry voor de fouten tis tijd voor bedje geloof ik
Ik heb voor de allerkleinsten badeendjes besteld, die ga ik dan op blauwe gepofte rijst zetten in een zakje.Voor de groteren heb ik bellenblazers of windmolentjes en daar ga ik dan snoepjes aan hangen.Dat gerief zit al onder de €1 en snoepjes kosten nu niet overdreven veel hé. Je moet maar eens kijken op www.lobbes.nl vind je veel artikelen aan goedkope prijs
En ivm de stuks heb ik de kindjes van de familie en vrienden al zeker geteld, diegenen die dan niet aan het gemeentehuis staan, kunnen dan 's avonds op het feest nog iets kiezen voor de kids.En dan sowieso nog een paar extra voor onverwachte gasten zoals de buren enz want blijkbaar hangt je trouw een paar weken op voorhand uit aan het gemeentehuis, dus er moesten maar eens mensen zijn dat het lezen en komen kijken hé
ik wou graag een ijskar laten komen maar door het slecht weer was dit niet haalbaar....
Maak zo'n snoepsaté toch gewoon zelf! Dat kost je bijna niks! Haal een grote verpakking spekken (bv. in Aldi of Colruyt of zo gemakkelijk te vinden) en stop ze op een prikker. Simpel én goedkoop!
ik zou het net zoals veronique zelf maken....