Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën voor kindjes aan de kerk

16-7-2011 0:20:23
Tja, zoals de titel kan vermoeden, zijn we nog op zoek om iets te geven aan de kindjes aan de kerk.
wij hadden eerst aan 'n snoepbrochette gedacht, maar hoorde onlangs dat het rond 3euro draait en vind het nogal prijzig.
en hoeveel stuks voorzie je eigenlijk?
mercikes voor de hulp

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 458

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-7-2011 1:01:08

belleblazertjes in de action heb er al 3 voor €1 of zo in zeeman heb je der van disney voor €0,50 of was het nu €0,70 hoeft niet duur te zijn en past een beetje bij allen leeftijden

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-7-2011 1:01:57

oeps sorry voor de fouten tis tijd voor bedje geloof ik

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-7-2011 1:06:16

Ik heb voor de allerkleinsten badeendjes besteld, die ga ik dan op blauwe gepofte rijst zetten in een zakje.
Voor de groteren heb ik bellenblazers of windmolentjes en daar ga ik dan snoepjes aan hangen.
Dat gerief zit al onder de €1 en snoepjes kosten nu niet overdreven veel hé.

Je moet maar eens kijken op www.lobbes.nl vind je veel artikelen aan goedkope prijs

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-7-2011 1:09:16

En ivm de stuks heb ik de kindjes van de familie en vrienden al zeker geteld, diegenen die dan niet aan het gemeentehuis staan, kunnen dan 's avonds op het feest nog iets kiezen voor de kids.
En dan sowieso nog een paar extra voor onverwachte gasten zoals de buren enz want blijkbaar hangt je trouw een paar weken op voorhand uit aan het gemeentehuis, dus er moesten maar eens mensen zijn dat het lezen en komen kijken hé

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik16-7-2011 8:40:57

ik wou graag een ijskar laten komen maar door het slecht weer was dit niet haalbaar....

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-7-2011 14:31:13

Maak zo'n snoepsaté toch gewoon zelf! Dat kost je bijna niks! Haal een grote verpakking spekken (bv. in Aldi of Colruyt of zo gemakkelijk te vinden) en stop ze op een prikker. Simpel én goedkoop!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik16-7-2011 15:44:35

ik zou het net zoals veronique zelf maken....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...