Terug naar overzicht
Ik weet niet of je bepaalde regels moet volgen. Wat ik wel weet,is dat je tekstje heel mooi geschreven is. Je verloofde zal blij zijn met zo een gelofte.
Hoi Linde, Ik vind het alvast super goed en ik vind het ontroerend maar zoals je zegt ook weer niet té. Het belangrijkste is dat jullie geloften weerspiegelen wie jullie zijn! Ik zou zeggen: doen! Groetjes,Filipa
heel mooi!
Perfect! No comment :-)
Van onze pastoor moest er ook iets instaan ivm toekomstige kinderen, bv. dat je een goede moeder wil zijn en samen wil bouwen aan een mooi nestje voor jullie gezin of zoiets...
Dag Veronique, We trouwen in de tuin van onze feestzaal. Een beetje Amerikaanse stijl. Een goede vriend leidt de ceremonie. Er is dus geen verband met de kerk bij ons. Linde
Prachtig, ontroerend maar niet té. Ik zou niet weten wat ik er aan zou willen toevoegen of veranderen, je ventje zal heel blij zijn met zo'n gelofte.
Ah! Ok! Dan is het iets anders... ;-)
Heel mooi! We gaan ook zelf onze geloften schrijven, ik vond het ook niet simpel en heb het daarom in een gedichtje geschreven, dit voelde voor mij vlotter. Als je wil kan ik het eens doormailen.
Katrien, Laat maar komen :) lindecorten@hotmail.com Alvast bedankt! Linde
Lief, mooi en ontroerend!!!
Knap! Alleen een klein puntje : het is "jouW liefde in mijn buik"... (ik zeg het maar voor als jullie het ook in het misboekje zouden zetten :) )
Heel mooi!
heel mooi kort samengevat hoe jij u voelt. prachtig gezegd meid groetjes