Terug naar overzicht
Hallo Nathalie, Iets te lang gewacht op het reserveren van een DJ denk ik... Wij zijn reeds geboekt voor die avond maar ik kan je waarschijnlijk nog aan een goede DJ helpen. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn dan probeer ik hem vast te krijgen. Garanderen dat dit lukt, kan ik momenteel echter niet... Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
Wij hebben Steph van Party Delight gekozen... Staat ook hier op het forum. Misschien kan hij een week later dan ons ook nog? :-)
Hallo, Kijk eens bij YCmusic? Weet natuurlijk niet of die nog vrij is, maar wat ik je zeker kan zeggen is dat zijn prijs zeer redelijk is, en hij draait wat jij wil. Succes
www.djjan.be was onze dj en meeeeeeeeeer dan zijn geld waard!!
Dag Nathalie, Op 11 september is het wel mijn eigen verjaardag, maar ik ben met mijn vriendin overeengekomen dat ik je toch eventueel uit de nood zou mogen helpen voor de party op 10 september . Ik heb reeds veel ervaring, draai alle genres en heb zeker geen moeite om het publiek op gang te krijgen en te houden (ongeacht de leeftijd). Je mag me gerust een mailtje sturen met jouw wensen en ik bezorg je direct een faire offerte. Vriendelijke groeten, D.J. Dilano www.djdilano.be info@djdilano.be 0476/78 53 91