Terug naar overzicht
Hallo, ik verkoop mijn enveloppe-doos niet, (want mijn trouw is nog niet achter de rug) Maar wij hebben wel een goedkoop alternatief gevonden, dat ik toch maar even meedeel.Wij hebben namelijk toevallig in ikea de onze gevonden. Ze hebben daar hele mooie houten opbergdozen (waar wij dan zelf een gleuf in maken vanboven) de onze was maar 9,99 euro.
Hier hetzelfde gedaan als Sigrid: een houten kistje bij Casa gekocht voor 17 € en daar dan zelf een gleuf in gemaakt. Niet zo duur, en discreet... We kochten dan nog een klein molslotje om aan te hangen ;-).
Wij hebben de onze van bij http://www.tutje-en-kiki.be/ . Beetje duurder, maar kan op slot en zo en kunnen we nadien nog gebruiken om onze 'memorabilia' in te steken van de trouw ;-)
Supér goeie tipsl ! Ik had zo ver nog niet gedacht... Héél erg bedankt !!! x
Hoi wij hadden een brievenbus gehuurd waar just married opstond. Hiervoor hebben we 15 euro betaald.
ik heb gewoon een hele grote doos genomen en dat ingepakt als een heel mooi cadeautje, een gleuf in gemaakt en het viel niet op tussen de andere cadeau's bij het ontvangst :-)
Ik heb in Hema 2 ronde dozen gevonden voor €8.95.Ik was eerst van plan om ze op elkaar te zetten (taarteffect), maar dan moet ik de bodem van de ene doos er al helemaal uithalen en ik wou ze gebruiken als herinneringendoos ook.Dus ik ga de grootste doos nemen en die dan zelf wat versieren met lint en eventueel een bloem of diamantjes ofzo.
Hey hey, afgelopen weekend was ik in Ava. Daar kan je mooi groot hart kopen als enveloppendoos. Sleuf is voorzien. Bedrag precies weet ik niet meer, maar het was geen 20 €.
Super bedankt voor alle tips, ik krijg weer moed ;-) xxx
Wij hadden gewoon een ladekistje met 3 lades (héél handig, want dan kan je ongemerkt de enveloppen al een beetje sorteren: familie, vrienden, collega's - je weet maar nooit of er een lege envelop bijzit of een envelop zonder naam...). Heb ook al alternatieven gezien (al dan niet passend binnen een thema): brievenbus, vogelkooi, reiskoffer (geld werd gebruikt voor de huwelijksreis), klein huisje (geld ging naar de verbouwingen), een vaas,...
Wij verkopen onze enveloppendoos, maar hebben die de 16juli nog eventjes nodig. Het is een hartvormige doos met een gleuf in... in de winkel 45 euro, ik heb die voor 30euro gekocht op kapaza. (ze was wel een beetje vuil, maar niemand heeft dat bij ons gezien--> ik vertel dat eerlijk, want ik ben afgezet geweest, kging nooit 30 euro betalen voor een beschadigde doos) Als je wil kan ik foto's trekken waar het beschadigd is en kijk je maar zelf of je ze wilt kopen. Ik doe ze weg voor 15 euro (we wonen in Gent)
Hey Liselotte, Heel erg bedankt voor je reactie! Ik moet eerlijk toegeven dat het feit dat hij al beschadigd is me wat tegenhoudt... Ik vind het wel ongelooflijk tof van je dat je het meteen erbij zegt! Na alle tips die ik hier gelezen heb, zou ik toch graag eens verder zoeken om rond de 15 euro nog iets te vinden... Wel super bedankt voor je reactie! xxx
Wij verkopen onze enveloppendoos (vorm doos met strik in zilverkleur - superchic). wil je een foto. dirk.vanbever@pandora.be
Hey Ria, je mag een mailtje van mij verwachten! Bedankt alvast!