Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf/dj hoe kiezen?

24-6-2011 23:36:40
Manmanman,
Hoe beslis je welke fotograaf en dj je neemt? Ik krijg er werkelijk een punthoofd van . Ik heb bij enkel fotografen en dj's prijs gevraagd maarja, wat dan? Hoe weet ik of ze goed zijn?
Deze moment denken we aan dj studio happy music en als fotograaf appeblue of veerle cardinaels.. Hoe kies je zoiets?
Zucht! Zou graag deze zaken zo snel mogelijk regelen. Wat vastligt, list vast he dames!
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 487

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik25-6-2011 0:19:38

Eens met die mensen afspreken, je zal al snel merken of je er een goed gevoel bij hebt of niet .. En hier het forum eens afzoeken naar reacties op hen.

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 9:19:42

De klik moet er zijn...en je moet hun foto's mooi vinden. Dat is het belangrijkste denk ik.

Veel succes in je zoektocht!

Davy

Meld misbruik25-6-2011 9:57:18

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 10:07:14

wij hebben het gevraagd aan de chef van onze feestzaal met welke dj's ze samenwerken en welke zij de beste vonden en het meeste geboekt werden! en zo hebben wij er eentje gekozen, ook veel gegoogeld en rondgevraagd achter hun. fotograaf hebben wij nog niet. groetjes

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik25-6-2011 10:23:23

Als ik je een tip mag geven : Ludwigs Discobar. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar wij hadden DJ Dirk en hij was achteraf gezien elke euro waard. Wij waren ongelofelijk content van hem want onze dansvloer stond steeds vol en er was mega veel ambiance. Hij heeft zich perfect gehouden aan onze wensen en heeft dan ook alle verwachtingen ingelost. We hebben ook van onze genodigden echt alleen maar positieve reacties gekregen op onze DJ !

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik25-6-2011 10:59:22

Als je een afspraak maakt met de fotografen, laten zij wat meer werk zien, onbewerkte foto's, bewerkte foto's, volledige albums, enz. Daaraan kan je zien of het totale plaatje jullie aanstaat. Bedenk op voorha d wat je wil, de typische klassieke trouwfoto's, of wat moderner. Meestal kan je dan op basis van hun website al een eerste selectie maken. De rest volgt dan bij zo'n afspraak. Een DJ is wat moeilijker als je hem nog nooit hebt horen spelen. Daarom kan je best af gaan op ervaringen van andere mensen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-6-2011 12:11:53

Voor een dj hebben wij ook info ingewonnen bij vrienden en kennissen die al een feest hadden gehad met die dj.
Voor de fotograaf zijn wij eerst af gegaan op de stijl (spontaan, niet te veel geposeerd) en hebben toen een afspraak gemaakt. De 'klik' was er en wij waren meteen verkocht toen we zijn fotoalbums 'in het echt' zagen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...