Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsparadijs: ervaringen?

  23-6-2011 18:17:55
lieve lieve dames!

Ik kom hier nog eens iets posten, maar niet voor mezelf dit maal! Een vriendin van mij heeft haar kledij besteld bij het bruidsparadijs in merksem.Nu ging ze vandaag haar kledij halen: blijkt haar broek op niets te trekken!

Nu ben ik dus een beetje op zoek naar jullie ervaringen. Want als zij de enige is, ja dan heeft ze gewoon wat pech gehad, maar als er meerdere zijn.. ja dan is er gewoon iets fout met de winkel...

DUS: wat zijn jullie ervaringen met deze winkel?

Bedankt!
Anika

Anika
9-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2811


Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:27:23

Ik ben daar eens geweest, maar niet voor de jurken, ik had mijn jurk al.

Hebben daar wel naar uitnodigingen gekeken, maar die waren 200€ duurder (voor dezelfde kaarten en tekst) als de winkel waar we ze uiteindelijk gekocht hebben.

Heb daar enkel tiara (die normaal 60 kostte, maar aan de kassa plots 90€) en ringkussen gekocht.

De winkel lijkt op de website veel groter en grootser dan ze in werkelijkheid is.

Maar met de kledij dus geen ervaring.



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 19:02:08

ik vond ze daar heel onvriendelijk.
Op hun site vertellen ze dat ze ook limousines zonder ceremoniemeester verhuren. Ikke dus daarnaartoe. Ah maar ineens deden ze dat niet meer tijdens de periode dat ik trouw. Alleen met ceremoniemeester.
Ze deden zelfs de moeite niet om vriendelijk te vertellen dat dit niet mogelijk was.



an
12-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 19:14:45

Inderdaad! Ze vonden het bij ons niet kunnen dat mijn schoonzus maar een kleedje kocht van 750 euro... Huh het bruidje heeft hier niet gekocht? Ja dat is lastig... Volgens hen moest iedereen hun kleren daar kopen blijkbaar. En amai elke keer dat ik daar kom voel ik mij bekeken! Maarja this een mooi kleed en mijn schoonzusje staat er mooi mee :)

Mag ik misschien vragen wat er dan niet klopte met de broek?

En inderdaad superduur! iets dat in de winkel 10 euro kostte, betaalde je daar 21 euro! Ik vind het persoonlijk ne schandalige winkel... En zo waaaauwww is het niet he. het ruikt er trouwens muf!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-6-2011 19:34:31

hey Anika,

Ik ben er zelf ook geweest om te passen, maar vond er eigenlijk geen enkel kleedje dat ik mooi vond... Ze hebben een nogal vreemde manier om kleedjes te laten zoeken, je moet in een boek kijken en dan zeggen wat je mooi vindt (ik vond er geen enkel mooi bij :-)), dan halen ze wat kleedjes die je dan mag passen, zit daar niks bij, mag je eigenlijk al weer terug vertrekken.
Nee, voor mij hebben ze ook afgedaan. In mijn ogen trouwens een ouderwetse, veel te dure, muf-ruikende winkel (zoals An aanhaalt). Maar soit, dat doet er nu niet toe. Ah ja, het enige wat ik er gekocht heb, was een vlekkenspray, omdat ik dat nergens anders vond :-).

Maar, het positieve is dan: mijn vriendin heeft haar trouwjurk daar gekocht (een kort kleedje van Nicky Vankets) en was daarentegen super-tevreden van de service en de kwaliteit van het naaiwerk... Bij haar paste het wel heel mooi.
En ik heb hier op het forum nog wel positieve reacties gelezen, dus misschien toch maar even aanhalen en een correct aangepaste broek vragen! Want als je niet tevreden bent, moet je het ook niet dragen op wat de mooiste dag van je leven zou moeten zijn!

Ik hoop dat het nog in orde komt!

groetjes
Joyce



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 20:07:30

Wij zijn hier geweest, naar de lente opendeur, en hebben toen ook hier gepost.
We kwamen er toe en de kerstboom stond er nog...

De ceremonie autos en bussen niet gewassen en enkel acher een hek te bezichtigen.

Wij hadden al onze kleren, maar zochten autos, een enveloppendoos enz...
Ze vroegen direct is het voor kleren te kopen.....dus neee.....en de vriendekijkheid was afgelopen! Wij hadden een teleurgesteld gevoel en waren in 10 minuten weer op straat en zijn dan maar naar Kortrijk gereden naar de huwelijksbeurs en hebben daar dan gereserveerd.

Het zag er op hun site veel belovend uit, maar in werkelijkheid ...tja.



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 20:20:51

Ik ben er ook geweest en ik ben er een beetje gaan lopen.
Erg teleurstellend!

Wat ceremoniewagens betreft heb ik er een aantal zien staan en dit was gewoon schandalig!! Als zo'n bus op mijn huwelijk toekomt die stuur ik gewoon terug vanwaar ze komt. Niet gewassen, niet onderhouden, etc.

Toevallig reed ik er vorige week voorbij toen er een bus voor de deur stond, (kwam net terug van een huwelijk of ging net vertrekken, weet ik niet) maar soit het was opnieuw hetzelfde verhaal. Echt beschaamtelijk om nog maar van de prijzen te zwijgen.





Liesbeth
2-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:16:24

Ai Sara, nu doe je mij schrik krijgen hoor, wij hebben onze ceremoniebus daar wel "besteld" + de ceremoniemeester...
Toen wij daar waren, stond de bus die wij gekozen hadden, net in de garage voor onderhoud. Wij zijn mogen gaan kijken en ze waren ze inderdaad net aan het repareren (of groot onderhoud aan t doen of zoiets). Dus heb ze ook nog niet "proper" gezien... Misschien volgende week toch nog maar eens eventjes, op t onverwachtse langsrijden en vragen of ik ze nog effe mag zien...
Ik moet wel zeggen dat het meisje dat ons toen geholpen heeft, heel vriendelijk was en heel behulpzaam. Daar dus geen klagen van. Maar voor de rest hebben wij hier ook niets genomen.




monica
26-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:34:18

Wij zijn daar geweest en ik moet zeggen ze waren echt héél vriendelijk, vermits ik niet voor een kleed ging ben ik gewoon gaan rondkijken en heb mijn lingerie en wandelstokken voor de bruidskongens daar gekocht. Wel ik heb daar niets op aan te merken qua service ze vonden het geen probleem dat ik eerst gewoon ging rondkijken.
Dan hadden wij juist geluk zeker ...



Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik23-6-2011 22:07:54

Nu het item toch aangehaald word, kan ik mijn relaas ook eens doen, was er nog niet toe gekomen.

Ik ben met een vriendin die een 7 weken voor mij trouwt naar de winkel gereden op een zaterdag morgen. Die vriendin had de dag ervoor gebeld en ze hadden aan de telefoon gezegd dat we tussen 10u en 13u 2 verkoopsters ter beschikking kregen om ons te helpen bij het passen van jurken. Komen we daar goed op tijd aan (9.50u) was de winkel nog niet eens open, hebben we nog een kwartier staan wachten en zat het personeel gewoon boven.
Nadat we ons hadden aangemeld aan het onthaal mochten we in zeteltjes in boeken kijken en er jurken uitkiezen. Wij wisten perfect wat we wilden, maar keken toch wat in de boeken. Uiteindelijk toch een paar andere jurken uitgekozen. Dan kregen we een "rondleiding" in de winkel. Man wat was me dat, zo ouderwets en helemaal niet zo graat als ze tonen op hun site!!
Uiteindelijk hebben we maar 1 verkoopster voor ons twee, die dan direct met mij start zonder iets te vragen. zij met die foto's weg om de jurken. We mochten ze zelf niet eens zien en uit de rekken 1 kiezen.
Wij de verkoopster gevolgd naar de kleedkamers, zij hangt de jurken in de kleedkamer en ik volg, zonder dat ze iets zegt, sluit ze de gordijn en begint ze de eerste jurk klaar te maken om aan te doen. Man dat vond ik raar, moest ik me uitkleden tot op mijn ondergoed met een vreemde bij die dan niet eens uitleg gaf.
Komen we bij een kleed dat ik gekozen had om de kleur, een mooi diep roos. Ik wou het eens passen om te zien hoe een gekleurd kleed me stond. Maar die kleur was toch wel een teleurstelling, want het kleed was wijn rood. Een echt teleurstelling!
In dezelfde kamer, het andere pashokje zat nog een ander bruid, die verkoopster die haar hielp was zo kleinerend. Echt erg voor dat meiske! Zo van gij me u bleke smoel gij moet da niet dragen en zo van die dingen.
Als ik dan gedaan had met passen, was het de beurt aan die vriendin, er reste nog ongeveer een uurtje, dachten wij. Want ineens moest alles snel snel gaan! En was er niet veel tijd meer om nog te passen, want de volgende klant was er een half uur voordat onze afspraak ten einde was.
Tegen die vriendin deden ze alsof ze iemand was die meegekomen was om voor de leut jurken te passen. We mochten zelfs niet weten welk merk de jurken waren die we gepast hebben.
Wij hebben bijna 3u daar gezeten en hebben niets te drinken aangeboden gekregen.
Nu wij zijn er wel heen gegaan met het idee van we kopen niets, we passen gewoon om te passen en te laten maken door de naaister. Maar dan nog hadden ze ons wat vriendelijker kunnen behandelen!
Nog een aantal vriendinnen van mij trouwen, ik raad hen echt af om daar naartoe te gaan!
Wij zijn dan door gereden naar Ann & John bruidsmode in Eindhoven. Die waren echt super vriendelijk en daar zij we echt kei goed geholpen! Zij wisten ook perfect wat wij bedoelden en graag hadden en daar heb ik dan ook mijn droom kleed kunnen passen en laat ik nu maken door de naaister.

Ik hoop dat ik andere bruidjes er iets mee kan helpen en dat wij niet de enige waren die dit voor hebben gehad!



Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 22:45:15

Toen wij hier binnenkwamen werd ons inderdaad ook eerst gevraagd of we kledij wouden passen, maar dit wouden we niet.

Toen we in die aparte kamertjes binnen gingen was er altijd een verkoopster dat een meter of 2 achter ons volgde. Bang dat we iets zouden stelen misschien?

Ze kwamen zich ook altijd opdringen! Ik wou eens naar de lingerie kijken, maar er stond dan nog ander volk in dat kamertje er was al eentje aan het passen... Ik had er echt geen zin meer in!

En inderdaad de bussen.. Wij stonden op de parking waar ook 2 bussen stonden.
Overal verroest, de banden rotversleten... Terwijl dit op hun website allemaal supermooi lijkt!

En zoals hierboven gezegd rook het inderdaad een beetje muf ;)
Wij hadden een hele dag uitgetrokken om hier rond te lopen, omdat het op de site zo groot leek, maar eigenlijk waren we op een uurtje buiten. Helemaal naar Antwerpen gereden voor niets dus...



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:15:17

Hey

Ik ben er gaan passen met als bedoeling er een trouwjurk te kopen. Bij mij waren ze wel heel vriendelijk, maar omdat het toen verlofperiode was, werd ik geholpen door iemand van de administratie. Die dame wist echt van toeten nog blazen.

Werkwijze: je bladert in boeken en vertelt wat je mooi vindt. Je mag inderdaad NIET tussen de rekken gaan kijken.
Ze halen dan onmiddellijk jouw maat eruit en het model dat je dan past, zal ook jouw jurk worden! Ze bestellen die dus niet nieuw. En wie weet hoeveel is ze al gepast...

Nu wat ik niet vond kunnen... Ik had een bepaald kleedje gezien dat zij daar hadden, maar het was er niet in mijn maat. Dus gaven ze me maar het trouwkleed dat klaarhing voor een bruidje dat er de volgende dag haar 2de pas zou hebben!!!
Ik heb dus het afgewerkte kleed van een ander bruidje aangetrokken! Dat bleek pas toen ik het aanhad, want anders zou ik toch geweigerd hebben.

Uiteindelijk heb ik mijn kleed daar dus NIET gekocht. En daar ben ik blij om.

Groetjes!



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 10:32:07

Mijn beste vriendin heeft haar kleed er gekocht in 2009 en ik heb er vorig jaar mijn kleed gekocht. Sorry dames maar ik heb nog niks negatiefs meegemaakt daar. Op de beurs spraken ze mij ook direct aan omdat ze mij herkenden en onze babbel was heel aangenaam. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik heb volgende week mijn 2e pas en ik kijk er al super hard naar uit :-))) Ik hoor veel negatieve maar ook evenveel positieve verhalen over het Bruidsparadijs dus wie niet waagt, niet wint zeker.

Groetjes Kelly!



Herman

 Meld misbruik24-6-2011 16:07:50

Beste
Is je vriendin teruggegaan naar het bruidsparadijs om een oplossing te verkrijgen en wat boden ze aan . Ik zou zeker iets anders gewild hebben of geld terug . Hopelijk heeft ze een oplossing gevonden .



Ingrid
11-11-2011
 Meld misbruik13-9-2011 16:40:32

Ik heb ook alleen maar een hele positieve ervaring. Ik mag mijn bestelde en al binnengekomen kleed ruilen voor iets anders omdat ik toch te hard twijfel. Ik vind het echt een superservice!



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik13-9-2011 17:52:30

@An: de eerste broek was "gekrompen bij de droogkuis". Maar eigenlijk hadden ze gewoon een te kleine broek besteld. Ze hadden de broek ook korter gemaakt en heel lelijk en slordig afgestikt. De broek zelf was niet eens van het merk dat ze besteld had, maar leek wel door hun in elkaar gestoken.

@ Herman. Ja ze is toen zeker terug gegaan en ze gingen haar een nieuwe broek geven. Maar die broek hebben ze op hun beurt ook verbrod, door ze fout te versmallen. Het leek wel alsof ze plots terug ging naar het hippytijdperk... Het topje hadden ze ook fout vermaakt. De halter hadden ze er in de verkeerde richting op gezet.

Nu, ze heeft de kledij de laatste keer meegenomen. En heeft ze aangetrokken voor foto's. Hierop heeft ze dan alles aangeduid dat niet juist was en dat heeft ze opgestuurd naar de firma van haar trouw-outfit. Daar hadden ze blijkbaar nog al van hun 'praktijken' gehoord. Zij gingen na dit voorval overwegen om hun kledij daar weg te halen. Mijn vriendin is ondertussen getrouwd en heeft gelukkig nog elders een spoedbestelling kunnen doen :)



Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:31:37



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info