Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vermenigvuldigen of niet?

  23-6-2011 16:30:09
Hallo iedereen,

gaan jullie allemaal vermenigvuldigen op het trouwfeest of zijn er mensen die dit niet doen?
Ik had eerst gezegd dat ik het niet wou doen vermits ik geen papa meer heb en het nogal ingewikkeld vond om dan te doen, maar nu zei mijn ventje zijn tante om met mijn schoonvader te dansen, ze denkt dat hij da wel leuk gaat vinden.
Als ventje dan zijn mama pakt of mijn mama, dan zit altijd 1 van de 2 op de stoel en ik weet niet zeker of ze dit leuk gaan vinden.
Dus ik dacht dan eerst mijn ventje en ik, dan ik met schoonpapa, hij met zijn mama, dan mijn schoonouders te samen, mijn ventje met zijn mama en ik dan eventueel met mijn peter?

En langs de andere kant heb ik zoiets van foert, onze openingsdans en dan I got a feeling van Black Eyed Peas erachter.

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1527


Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 17:00:16

Wij gaan ook niet vermenigvuldigen.
Aangezien ik echt niet met mijn vader wíl dansen!

En ook omdat mijn vriend zijn ouders al sinds hij nog jong was gescheiden zijn en hertrouwd zijn. Mijn ouders zijn wel uit elkaar, maar mijn moeder is nog alleen en mijn vader zijn vriendin is niet uitgenodigd.
Dus dan komt het ook niet meer uit

Wij zouden ook opteren voor openingsdans en dan direct erin vliegen :)
Ofwel een speciale vermenigvuldiging, ik met mijn broer en mijn vriend met zijn zus...



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik23-6-2011 17:10:47

Hey, wij willen dit ook niet gaan doen, het duurt altijd zo lang voor de andere gasten vind ik. Maar we willen dan wel iets anders verzinnen om de mensen van hun stoel te krijgen, alleen is dat niet zo gemakkelijk lijkt me.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik23-6-2011 17:36:46

Ik zie foutje staan, moet dus ventje met mijn moeder zijn terwijl ik dan met mijn peter zou dansen, maar dat hadden jullie wss al wel door

Mijn eerste gedacht was idd gewoon nee, we gaan niet vermenigvuldigen dus denk dat ik daarbij ga blijven, ik zal mijn schoonvader achteraf dan wel eens gaan halen om te dansen

Ik heb nog de chance dat er bij ons geen gescheiden ouders zijn en ons mama heeft momenteel geen vriend want idd, anders wordt het nog ingewikkelder hé

@Sofie: jullie optie is ook wel leuk, maar mijn vriend heeft alleen een broer, dus dan zou ik mijn schoonbroer kunnen nemen en dan heeft mijn man tegen dan (raar om te zeggen hihi) keuze uit 3 zussen van mij, dus wie moet hij dan nemen hé, lol



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:32:04

wij doen:
openingsdans
ik met mijn pa en mijn ventje met zijn ma
ambiancenummer zodat iedereen komt dansen



nele
1-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:53:36

We gaan ook niet vermenigvuldigen maar dansen op het einde van onze openingsdans met onze 2 kindjes. Dat zal veel leuker zijn en ook korter zijn.



Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 20:06:36

Wij gaan niet vermenigvuldigen...hoewel mijn mama en papa al jaren danslessen volgen en echt wel graag dansen, hebben ze echt al gezegd dat zij dat niet willen. Papa heeft al gezegd een slow met mij te dansen in de loop van de avond. En van mijn schoonouders weet ik...hoe verder van de dansvloer hoe beter! Dus hier geen vermenigvuldigingsdans!



Annemiek
29-10-2011
 Meld misbruik23-6-2011 20:52:33

@ Nele
Wij zouden na onze openingsdans ook graag nog iets met onze twee zoontjes doen. Hoe pakken jullie dit juist aan? Groetjes!



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:06:18

wij hebben dit ook niet gedaan, omdat ik geen mama meer had, vond ik eht wat vervelend, dat er iemand overblijft, en ik wou eigenlijk niet met mijn papa dansen, wat uiteindelijk wel die avond is gebeurd, hihi

wij hadden ons zoontje van 20 bij tot na openingsdans, hij is er er dan int midden van onze dans bijgekomen, en onze dj heeft onze dans laten vloeien naar de plopdans, voor ons zoontje dan, en bijna de helft van de zaal stond samen met onze lars de plopdans te dansen, echt heel tof moment, en goeie opening van een dansavond!!

en ben nog altijd blij da ik geen vermenigvuldigen heb gedaan!!



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik24-6-2011 10:28:56

Bij ons heeft de volledige eretafel in één keer gedanst. Bij ons waren er ook nogal wat moeilijkheden met gescheiden en overleden ouders.
Dat is perfect gelukt. Daarna is iedereen op eigen initiatief iemand aan uitnodigen, zonder dat daarvoor een "volgorde" was afgesproken.



Cindy
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 14:46:28

Wij gaan ook niet vermenigvuldigen. Ik vind dit zelf verschrikkelijk saai en ouderwets. Wij doen een swingende openingsdans samen met onze dochter en daarna wordt de dansavond ingezet met een knaller van formaat...



tanja
30-6-2012
 Meld misbruik24-6-2011 18:36:56

We gaan het ook niet doen, denk ik. Openingsdans en dan feesten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info