TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
15-6-2011 15:21:01
Hoi Ci, Persoonlijk ben ik van plan om zo'n "Amerikaans" boeket, dus inderdaad een "gewoon" boeketje, maar dan samengebonden met lint en eventueel met wat kant. Ik denk ook dat dat het handigste is! Groetjes, Filipa
|
|
Noëlla
15-10-2011
|
15-6-2011 15:47:05
Hey Ci, ik kies voor een heel eenvoudig boeket met alleen groenwitte callas die bijeengebonden zijn.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Sofie
28-5-2011
|
15-6-2011 17:46:22
Ik had ook een redelijk klein boekt. Niets afhangend en samengebonden.
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
15-6-2011 17:47:54
Onze ceremoniemeester heeft ons afgeraden een waterval-type als bruidsboeket te nemen :-( aangezien de bloemen hierop minder stevig kunnen worden vastgezet. Je kan dus in de loop van de dag al eens een bloem of takje verliezen, op zich geen ramp zolang het er maar niet teveel zijn. Ook als je je boeket wil bewaren kies je beter iets anders dan het waterval-type.
Zelf weet ik het nog niet, ik vind ze echt wel mooi maar er zijn toch wel enkele nadelen.
|
|
francis
6-7-2012
|
15-6-2011 18:49:23
hallo zo een waterval boeket worden Wel heel goed vast gezet wat een bruid's boeket mag nooit uitgekaard vallen of delen los laten, als dit het geval is hebben ze het boeket niet goed gestoken. het is wel zo dat een waterval wat zwaard is om te dragen dan gewoon een ronden of handgebonden boeket. wat nog een nadeel is dat je zo een waterval niet 1.2.3 neer legen ( deze moet je dan altijd recht op zetten.( in een vaasje bijvoorbeeld) ik zou je adviezen een Biedermeier boeket te nemen en hier heb je ook heel veel soorten en maten in, en kan je helemaal op je wensen aanpassen ( als bruidjes bij mij een boeket komen uitzoeken neem ik altijd de tijd voor ze ) wat ook belangrijk is voor je boeket wat voor jurk je hebt. wat als je een simpel jurk heb kan je uitpakten met je bloemen en kralen en zo. ik hoop dat je hier wat aan heb en mocht je vragen hebben ik help je graag hoor. hier een link van de een aantal boeketten die ik gemaakt heb. www.francisvanluijk.nl vanluijkbb@zeelandnet.nl veel sucessen francis
|
|
Evelien
1-9-2012
|
15-6-2011 19:30:42
Ik ga ook voor het eenvoudige "bolletje", zo'n "Amerikaans" model :-). Dit vind ik persoonlijk het meest stijlvolle en dat het ook nog eens licht en handig is, is mooi meegenomen ;-).
Groetjes!
|
|
Vicky
18-6-2011
|
15-6-2011 21:16:43
Mijn bloemist gaat me een "staandertje" meegeven, zodat ik de bloemen mooi rechtop op een tafel kan zetten als ik op de receptie sta, tijdens de mis, enz. Misschien een handige tip?
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|