Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie mening over de trouwsite

  15-6-2011 12:38:09
Hoi allemaal!

Onze uitnodigingen worden deze week gedrukt en uitgedeeld...
Nu heb ik een trouwwebsite ontworpen (die we bij onze bestelling bijkregen!)

Willen jullie eens kijken naar mijn eerste ontwerp en jullie mening geven?
Zou ik deze mee op de uitnodigingen zetten?
Alle tips welkom :-)

www.20augustus2011.trouwensite.nl

wachtwoord: wijgaantrouwen

berichtjes in het gastenboek welkom naturlijk! Als je tips hebt, mag je ze altijd via hier doorsturen

Alvast bedankt!
groetjes

bruidje
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1980


Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik15-6-2011 13:05:44

Leuke site! Zeker op de uitnodiging plaatsen!



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik15-6-2011 13:05:56




Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik15-6-2011 13:22:10

Leuk seg, vooral de dagboekdelen vind ik super !!!

Wij hebben ook een teller waarop te zien is hoeveel dagen, uren, minuten en seconden nog voor het zover is.

Misschien kan je ook 'feestregels' vermelden, is wel plezant vind ik persoonlijk.

Anders moet je eens kijken op onze site ;-)

http://kathyendave.bruiloftsite.nl/ wachtwoord is augustus

Groetjes



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-6-2011 15:14:50

Hey Bruidje,

Zeer leuk idee, maar er staat wat weinig op vermeld eh...

Kathy, heel mooie site!



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik15-6-2011 15:23:04

Hey,

Mooie sites allemaal! Wij hebben ook de feestregels erop staan, vind ze zelf zooo grapppig :-D. Misschien ook wel leuk om de stamboom te gebruiken en jullie fiere ouders voor te stellen?

Ik heb voor onze site ook wel her en der ideetjes gaan 'stelen' en nu is hij toch ver af. Enkel nog een gastenboek toevoegen...
www.stefanieiwein.net
Ook hier comentaar/opmerkingen/suggesties zijn welkom. We hebben wel al gemerkt dat de site in oudere browsers moeilijker laadt.

Groetjes,
Stefanie



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik15-6-2011 15:32:32

idd een leuke site dit hebben wij niet



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2011 17:23:04

Wij hadden ook zo'n gratis site via bruiloftsite! Héél plezant! Heb die dan ook op onze uitnodigingen vermeld en ook via die site konden mensen aangeven of ze al dan niet aanwezig zouden zijn. Handig!



elien
22-9-2012
 Meld misbruik15-6-2011 20:30:45

over bruiloftsite.nl....zijn er daar geen addertjes? helemaal gratis??




Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 15:58:55

Er zijn totaal geen addertjes Elien, volledig gratis :-)

De site van stefanie vind ik ook knap amai. Hoe ben je eraan geraakt?

Groetjes



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 20:23:35

Heb hem zelf gemaakt via iWeb en nadien via de internet provider gratis online gezet. Alleen die invulformulieren die hebben wel wat voeten in de aarde gehad... En zelfs nu nog werken ze niet op alle versies van Internet Explorer. :-(

Groetjes
Stefanie



Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 20:54:13

Ik vind het toch zeker en vast de moeite waard !!!

Onze site werkt ook niet op alle versies van internet explorer, op mozilla firefox dan weer wel ...

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info