Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy, Happy, Happy !!!

  14-6-2011 20:56:56
Hey bruidjes,

Dit wil ik even met jullie delen...
Wij trouwen op 21 april '12. Mijn toekomstige en ik zijn natuurlijk héél gelukkig, maar mijn dochtertje
van 9 is bijna nog gelukkiger! Het is zalig om te zien hoe ze elke morgen als ze opstaat het aantal dagen (tot de trouw)
veranderd op haar viltstiftenbord. Super gewoon!
Dan krijg ik de vraag, "mama, zeg me eens wanneer het nog 100 dagen is", "mama, zeg me eens wanneer we jou kleed gaan passen", "mama dit, mama dat". Zalig, al die vragen...

Gisteren zei ze ons dat ze heel blij zal zijn als we in de kerk de ring rond elkaars vinger zullen schuiven, want dan heeft ze een échte stiefpapa! Toen ik haar zei dat dat eigenlijk al van in de voormiddag zal zijn, als we trouwen voor de wet, kon ze met haar geluk geen blijf! Leuk hé.

Zalig om te zien hoe die twee het met elkaar kunnen vinden!

'k Wou dit gewoon eens met jullie delen.

Liefs, Griet

Ps : Moest er iemand van jullie eens jullie misboekje willen doormailen, zou ik heel dankbaar zijn. Das het volgende waar ze mag bij helpen. Dus kindvriendelijke teksten zijn ook zeker welkom.
grietmeersman@hotmail.com

Griet
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 884


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 20:58:58

Hoi Griet!

Ik word zelf al helemaal happy van jouw berichtje Is idd zo zalig dat je dochter zo graag heeft dat jullie trouwen!
Jullie worden een dus NOG gelukkiger gezinnetje

Liefs
Esther



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik14-6-2011 21:01:49

Allereerst proficiat! En wat geweldig dat jullie dochtertje zo meeleeft met jullie. Ze is ook op een leeftijd dat ze inderdaad een rol kan spelen in jullie trouw he, zoals het misboekje zoals je al zei! Heel veel succes en plezier met je voorbereidingen!!!

Groetjes Eline



Jessica

 Meld misbruik14-6-2011 21:05:02

Oh zo lief!!! Veel succes met de voorbereidingen!!



Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik14-6-2011 21:54:02

héhé proficiat... wij trouwen op 20 april 2012




sofie
21-4-2012
 Meld misbruik15-6-2011 7:39:12

Hoi,

wij trouwen ook 21 april 2012 :-)

Groetjes,

Sofie



frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-6-2011 10:40:40

je moet toch wel een hele lieve dochter hebben, en betrekt haar maar bij de voorbereidingen.Misschien kan ze iets voorlezen in de kerk?

Nog veel geluk samen...............................


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info