Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie heeft ervaring met de winkel APONI (in dilsen stokkem)

  13-6-2011 18:34:31
hallo

wij trouwen op 29 oktober . dus al volop op zoek naar een goedkoop trouwjurk of avondjurk .
nu kwam ik op de site www.aponi.be . wat mooie jurken, maar zo goedkoop !
heeft iemand al een jurk gekocht hierbij?

groetjes melissa

melissa
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 79 | Gelezen: 8392


Manon
23-6-2012
 Meld misbruik13-6-2011 20:18:21

Dag Melissa

Ongelofelijk he! Ik heb net ook eens een kijkje genomen en kan het bijna zelf ook niet geloven! Ik woon een heel eind van Dilsen-Stokkem maar voor die prijs loont het waarschijnlijk wel de moeite om een stukje om te rijden!
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties!



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik13-6-2011 22:49:58

Hey Melissa,

ik heb deze vraag ook al gesteld, maar geen reactie op gekregen.

Ik was eerst van plan om eens naar de winkel van www.suitsyouwell.com te rijden, maar kwam via Kapaza op Aponi terecht en was ook direct verkocht! Zeker voor die prijs! Rij ik idd ook wel graag voor rond zoals Manon zegt.
Die zijn toch nog iets meer prinsesachtig dan Suitsyouwell.

Ik heb zaterdag 9 juli een afspraak bij Aponi om jurken te gaan passen, ik zal je zeker meedelen hoe het is afgelopen ik hoop eigenlijk dat het direct meevalt want heb mijn zinnen er al volledig op gezet



Kim
19-8-2011
 Meld misbruik13-6-2011 22:54:04

Amai,
Ja dat is goedkoop.
Nu ik woon vlakbij Dilsen-Stokkem en ik had er nog nooit van gehoord. Nu ik weet dat het niet echt een winkel is, maar op de site staat toch dat je kunt passen voor je echt aankoopt.
Heb geen idee, nu ik heb mijn jurk al, maar mijn zusje zoekt toch nog een avondtenu.
Groetjes



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik13-6-2011 22:59:10

Het is idd bij die mensen thuis dat je moet gaan passen.
Zeggen welke jurk je leuk vindt en je maat en dan nemen ze een paar gelijkaardige jurken uit de collectie mee zodat je er een paar kunt passen.
Ben benieuwd, vind het wel spannend



patricia
30-8-2011
 Meld misbruik20-7-2011 14:42:39

ik heb wel al ervaring, en ik kan u zeggen dat ik heel tevreden ben en idd goedkoop en het is ook goede kwaliteit.
als het te ver is kunt je alles laten opsturen naar je huis en komt er wel verzendingskosten bij maar dat is max. 7 euro , wel dan goed kijken naar de maat tabel bij aponi en u zelf goed meten is wel aangeraden. mocht het dan toch nog niet passen kunt je het terug zenden en ruilen.
aponi antwoord ook altijd op u mails .
voila ik hoop dat ik jullie goed op weg heb geholpen. ik heb trouwens ook mijne kleed en die van de kinderen ook daar besteld en heel snel gekregen.
groetjes en succes met jullie huwelijk
ik trouw ook eind augustus deze jaar .
groetjes patricia



Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik14-8-2011 11:35:16

En Lesley, heb jij je jurk uiteindelijk bij Aponi gekocht? Hoe is het passen meegevallen? Doen zij ook aanpassingen aan de jurk?
Groetjes,
Sarah



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-8-2011 7:40:59

Hallo Sarah,
ik heb ondertussen in het andere topic al geantwoord
Groetjes Lesley



Ann-Sofie
30-9-2011
 Meld misbruik1-9-2011 8:23:00

wij hebben daar kleedjes voor de kindjes besteld, ze beloofden alles binnen de week te hebben, na 2 weken beginnen mails sturen hoe het zat, dan hebben wij eindelijk 2 stuks ontvangen, waarvan 1 de verkeerde maat. Sindsdien blijven mails sturen die zij sinds 08/08/2011 niet meer beantwoorden. In hun laatste mail stond nog dat het een kwestie was van "Uit het magazijn halen en opsturen was". Ondertussen zijn wij naar de politie gestapt.



bert

 Meld misbruik9-9-2011 18:05:28

ook niets meer gehoord, bestaat die winkel nog?



pn

 Meld misbruik16-9-2011 13:10:10


Hallo,

Ik heb een jurk besteld bij Aponi, de jurk na een langere wachttijd dan beloofd wel gekregen, maar was te klein. Nu hebben zij beloofd een nieuwe te sturen in een grotere maat en dat is inmiddels 2 weken geleden. Nu net het zelfde als hierboven, telefoontjes worden niet meer beantwoord en mails geblokkeerd.
Graag wil ik weten van jullie waarr jullie aangifte hebben gedaan en of dat ook over aponi gaat? Want ik wil ook graag aangifte doen, hoe meer aangifte hoe beter lijkt mij.

Ik wacht een reactie af..

Groet Premlata



sonia

 Meld misbruik20-9-2011 20:35:01

Oei en ik heb net een afspraak per mail gemaakt voor een pasbeurt voor mijn dochter.
We worden zaterdag verwacht om10u. Ik heb een mailtje terug gestuurd om te bevestigen dat het ok is en dan ook het adres gevraagd,maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Weet iemand hier het adres?

Groetjes
Sonia



A.

 Meld misbruik21-9-2011 9:14:41

Goedemorgen Dames,

Ik ben een tijdje uit de running geweest vanwege een fixe longontsteking. Ik ben afgelopen maandag pas weer actief begonnen.
Inderdaad in ben ook maar een mens en ik kan ook fouten maken. Op bijna 800 jurken dit jaar gebeurd dat wel eens, mijn excuses hiervoor. Wat betreft Premalata, die grotere jurk heb ik meteen bijbesteld maar daar zat 2 weken levertijd op dus die gaat pas deze week binnenkomen. Wat betreft Marie Jose, dat is zo'n Murphy's Law zaak daar gaat alles mis wat mis kan lopen. Ik annuleer de order en stort het geld terug.
Voor Sonia, na 20.00 uur 's avonds ben ik niet meer aan de computer. Dus je bent van harte welkom. Mocht je geen reactie krijgen via info@aponi.be dan probeer via sales@aponi.be.
Soms verdwijnen mails in de spambox om onverklaarbare redenen.

Voor de rest: iedereen is altijd welkom de jurken te komen passen en bekijken en natuurlijk meteen meenemen. Omdat wij geen winkel hebben en passen gewoon huis gebeurd kunnen we de prijsjes klein houden. Mensen die hier geweest zijn kunnen dit beamen.



pn

 Meld misbruik24-9-2011 10:35:47

Hallo,

Dat u ziek bent geweest geloof ik wel, maar de rest is flauwekul.
Ik heb u 3 sept jl. een mail gestuurd dat de jurk er was, maar hij was te klein. U vroeg de nieuwe maat en zou de grotere zenden. Toen heb ik 5 september gevraagd of de jurk onderweg was en toen mailde u dat er nog meer betalingen uit Nederland moesten komen en dat u hem dan woensdag naar de Nederlandse post zou brengen samen met de anderen uit Nederland.
Vervolgen niks meer gehoord, geen antwoord meer op mails zelfs geblokkeerd en telefonisch niet en nooit bereikbaar.
Nu krijg ik in 1 keer het verhaal dat hij direct besteld is en de levertijd 2 weken is, dat klopt ook niet want als hij direct besteld was is het nu 3 weken geleden en had ik hem moeten hebben en ook hier is in eerdere mails nooit wat over gemeld, er werd gezegd zoals hierboven geschreven dat u hem die woensdag bij de Nederlandse post zou verzenden.
Ik mail altijd overdag en zo ook gister, vrijdag 23 sept om half 4 dat ik mijn geld terug wil, maar wederom geen reactie.

Ik heb de jurk te koop gezet op marktplaats, want ik trouw over 4 weken en heb nu nog geen jurk die past.
Ik wacht niet langer af, ik wil mijn geld terug, maar daar reageert u ook niet op, dus ik neem een bieding op marktplaats aan.
Want ik heb geloof geen woord meer van uw verhalen en beloftes, ik zal ook mensen afraden via u een jurk te bestellen en ga ook aangifte doen van fraude.
Als u niet kan doen wat u belooft, stop er dan mee en licht mensen niet op en houd ze niet aan het lijntje...

Vr groet,

Premlata v Faassen



sonia

 Meld misbruik24-9-2011 15:01:37

We zijn vandaag goed ontvangen en geholpen.De jurk die men dochter wou is het dan toch niet geworden want er was nog een mooiere
Dat is het leuke eraan ,je krijgt meer te zien dan alleen maar de jurk die je vroeg.
Mooie jurken en zeker niet duur.En je word goed geholpen en je mag zeker genoeg passen.
Doe zo verder.

Sonia



pn

 Meld misbruik24-9-2011 18:10:03

Nou ik heb tot nu niks gehoord en kom uit noord nederland dus passen is een beetje te duur voor mij.
Maar gelukkig dat het jullie wel gelukt is en alvast een mooie dag gewenst.
Ik blijf erbij met de post is het niet goed geregeld bij Aponi.
groetjes



Tania
21-10-2011
 Meld misbruik24-9-2011 21:29:37

Ik ben twee weken geleden op een zondag gaan passen (ik kan enkel de zondag want ik werk op zaterdag) Ik werd er goed ontvangen en heb heel veel gepast. Het kleed dat ik wou moest wel in een andere kleur besteld worden en zou opgestuurd worden.
Ik heb de maandag ook nog een kleedje besteld voor de dochter en zo hoefde ik maar één keer verzendkosten te betalen. De kleedjes zjn gisteren aangekomen en zijn zeer mooi. Ik ben er superblij mee.



pn

 Meld misbruik25-9-2011 9:41:17

Nou ik ben blij dat het bij jullie wel goed is gegaan, maar ik heb geen vertrouwen meer in Aponi, ik heb inmiddels over 3 weken tijd wel 5a 6 mails verzonden, ze wel 12x geprobeerd te bellen en krijg nergens antwoord of reactie op.
Ik blijf erbij ik hoef geen jurk meer van hun, wil gewoon mijn geld terug.

Voor ieder die goede ervaringen heeft ben ik echt blij en wens iedereen een mooie dag of gelegenheid toe, maar mijn vertrouwen is op en ik geloof niks meer van alles wat Aponi zegt of belooft.
Want ziek of niet, als je word beloofd dat je op ongeveer donderdag een jurk krijgt die en na 3 weken blijkt dat hij er niet eens was en je krijgt nooit iemand aan de telefoon en je mails worden geblokkeerd, terwijl je betaald hebt en een jurk hebt die niet past, dan ben je echt opgelicht.
En al zou ze de jurk besteld hebben ik wil hem niet meer, ik ben schofterig en waardeloos behandeld en dat pik niet als betalende klant, van niemand!!!!!!!!



Tania
21-10-2011
 Meld misbruik25-9-2011 12:30:05

Beste pn,

Ik begrijp je volkomen en in jouw plaats zou ik ook kwaad zijn hoor.
Als ik zoiets zou voorhebben zou ik ook niks meer willen kopen en zou ik het hier natuurlijk ook vertellen.
Ik wens jou alvast ook veel succes verder
Groetjes Tania



pn

 Meld misbruik25-9-2011 13:51:14

Dank je wel voor het begrip.
Ik ben altijd goed van vertrouwen en heb altijd heel veel geduld, maar het houd een keer op.
Maar ik krijg zoals gezegd niks geen reactie, dus heb straks dubbele kosten van mijn nieuwe jurk en deze.
En als julie jurk er binnen een week kan zijn, hoeft die van mij er ook geen 3 weken over te doen.

Bedankt voor de reactie en het begrip in elk geval.



A.

 Meld misbruik26-9-2011 17:16:15

Nu mijn kant van het verhaal.
Hierbij een copie van de email die ik aan Mevrouw PvF gestuurd heb, daar staat het hele verhaal in. Ik krijg er nu een rare smaak bij dat ze eerst het geld terug wil voor ze de set wil terugsturen. Mensen die hier zijn geweest weten dat geen moeite mij teveel is om klanten te helpen maar ijzer met de handen breken kan ik ook niet.

Goedemiddag,
Met alle respect voor u maar u reageert ook niet en uw opmerkingen zijn totaal misplaatst en onterecht.
U bestelt in eerste instantie een jurk die u vervolgens weer afbesteld.
Daarna bestelt u weer een jurk in onze vakantieperiode die na de vakantie meteen verzonden wordt.
Deze bleek niet te passen, dat kan allicht gebeuren, hebben wij ook geen enkel probleem mee.
Op 5/9 hebben we bij de leverancier een nieuwe besteld omdat de maat niet voorradig was en kregen te horen dat de levertijd 1 week was.
Dat is voor onze begrippen binnen de limit.
Vervolgens krijgen wij zelf pas op 10/09 te horen dat er langere levertijd op is en deze jurk pas eind deze week geleverd ging worden.
Dit hebben wij u nog dezelfde dag doorgemailed en ook nog een aantal alternatieven voorgesteld die wel direct leverbaar
waren.
Daar hebben wij nooit iets op gehoord dus we gingen ervan uit dat u de oorspronkelijke bestelling wilde.
U mag de complete levering retour sturen en dan wordt uw geld geretourneerd, zoals ook in de algemene voorwaarden staat.



pn

 Meld misbruik27-9-2011 13:07:03

Dat ik eerst mijn geld terug wil en dan het pakket verzenden, heeft te maken met het feit dat ik 3 weken niks geen reactie heb gehad, pas nadat mevr.op de hoogte was dat ik politie en media op de hoogte heb gebracht en nu heb ik heel erg twijfel als ik die jurk straks verzend of ik dan idd mijn geld krijg of vervolgens weer niks hoor.
Want ik heb inmiddels een rekening van 30 euro telefoonkosten omdat ik zo vaak heb gebeld en het antwoord apparaat kreeg.
En laten we wel wezen als iemand een bedrijf runt en zich op deze manier als hierboven verdedigd, dan ben je niet vakbekwaam, want je gaat nooit publiekelijk je klanten afvallen.
Want ik heb geen modder gegooid, door de meldingen op deze site, ik heb verteld wat onze ervaringen zijn met Aponi en dat is waar deze site voor bedoeld is. En ik heb nooit 1 probleem gemaakt van die vakantie week, alleen van het feit dat ik na 5 sept nik meer gehoord heb.

From: "Aponi" <info@aponi.be>
>>>>>>> Sent: Monday, September 05, 2011 4:28 PM
>>>>>>> To: "Premlata Van Faassen" <premlatavf@gmail.com>
>>>>>>> Subject: Re:
>>>>>>>
>>>>>>>> Hallo,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Morgen of woensdag, ik verwacht nog een paar betalingen vanuit
>>>>>>>> Holland
>>>>>>>> en
>>>>>>>> dan is het voor mij een keer rijden naar de
>>>>>>>> nederlandse post.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Groetjes,
>>>>>>>> Aponi

Nu zal een ieder die deze mail leest van 5 september toch met mij eens zijn dat ik had verwacht dat de jurk 6 of 7 sept gestuurd zou worden en niet nog in bestelling was of wel. Na deze mail niks meer gehoord 3 weken lang niet, tot ik aangifte heb gedaan en de pers eb gebeld en ineens kreeg ik een antwoord mail. Wie heeft er hier een rare smaak in de mond?
Jammer dat het zo moet, maar als u het zo wil kan ik dat ook zo.

Maar ik heb nu afgesproken het pakket terug te zenden en ben heel benieuwd of mijn geld terug komt of dat ik ineens weer geen enkel bereik zal hebben hierna. Ik wacht het af en laat het jullie weten.
En voor mevr Aponi, zo wint u geen klanten als u mij publiekelijk afvalt en mails die voor mij bedoelt zijn op deze site plaatst. Dat is nog altijd prive dacht ik zo.



bug
10-5-2014
 Meld misbruik27-9-2011 15:24:21

Blij dat mevrouw Aponi hier even komt kijken dat haar slechte was buiten hangt.
Blijkbaar is ze niet aan haar proefstuk toe: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=...
(het btw nummer is net hetzelfde als dat van Aponi!)

Ook ik krijg nix van reacties op zowel mail/telefoon/gsm. Na een maand wachten is het mij dan ook beu. Een simpele mail met 'uw bestelling heeft even vertraging opgelopen' had me al gerust gesteld, maar nee hoor, nix!

Ik ben dan ook maar naar de politie gestapt. Benieuwd hoe lang het gaat duren tot aponi.be uit de lucht gaat...



pn

 Meld misbruik27-9-2011 17:06:54

Ik hoop dat iedereen hier zijn/haar ervaringen met aponi.be bruidskleding en andere zaken blijft melden.




bug
10-5-2014
 Meld misbruik28-9-2011 2:05:42

Update: Deze avond reactie gehad van de politie.

Mijn dossier is onderzocht en ook zij hebben contact proberen opnemen via telefoon & gsm. Geen antwoord aan de andere kant van de lijn natuurlijk... Men is dan samen met mij naar een oplossing van het probleem gaan zoeken.

Belangrijk voor iedereen die ook naar de politie wilt gaan: aangezien Aponi wel degelijk ingeschreven staat als een echte winkel met btw nummer enzo, kan je niet spreken van fraude of oplichting (dat is enkel zo als de winkel of product niet blijkt te bestaan). De enige fout die Aponi maakt is het niet nakomen van haar verkoopsvoorwaarden door niet/te laat/verkeerde goederen te leveren. Dat is echter iets waar hier in België niet mee gelachen wordt (Belgische webwinkel, Belgische wetten). Aponi is dus wel degelijk aan te klagen.

Na even juridisch advies aan te vragen (krijg je meestal gratis, informeer daarnaar bij je politie kantoor) ben ik toch van plan om een dossier te starten bij de vrederechter. Ik heb reeds voldoende bewijsmateriaal verzameld (aankoopmail, betaling, voorwaarden van de site, gestuurde mails, ebay-feedback) om volgens het advies een stevige zaak te maken. Niet alleen het geld, maar ook een schadevergoeding kan je dan terugkrijgen.

Ik raad dan ook iedereen aan om deze procedure te volgen mocht je hetzelfde probleem tegenkomen. Het is echt jammer dat we op zo'n manier moeten werken, maar als Aponi niet wil communiceren, dan moet dat maar... en is het eigenlijk onze plicht om alle mogelijke kopers op ebay, kapaza, enz. te informeren van deze praktijken.

Nog even ons verhaal meegeven: wij hadden een jurk besteld voor een trouw van een familielid. Heel erg blij om zo iets moois voor weinig geld te kunnen kopen. Na een maand wachten en de trouwdatum steeds dichterbij kwam heel erg beginnen panikeren en alles gedaan om in contact te komen met Aponi. Tevergeefs. En dan staat je partner daar op de trouw in de suite, met een in de haast gekocht, veel te duur, helemaal niet zo mooi kleed. Een ramp. En dat kan geen schadevergoeding goed maken.

Als laatste richt ik mij rechtstreeks tot Aponi zelf (nee, uw echte naam zal ik hier niet te grabbel gooien, ik heb nog stijl).Wat de reden ook is dat uw bestellingen niet toe komen, breng altijd je klanten op de hoogte daarvan. Niemand zit graag dagen te wachten tot de postbode langskomt met een pakket. Niemand wil plots een ander kleed komen omdat u niet op tijd kan leveren. Als het niet lukt om na 7 dagen te verzenden, zet het dan ook niet in je voorwaarden! En als je niet wilt communiceren met je (ontevreden) klanten, blijf dan weg van het internet!

Als iemand meer info wilt, stuur maar 'n berichtje...
Groetjes, Bugje



pn

 Meld misbruik28-9-2011 9:20:52

Hallo Bug,

Ik heb dezelfde info gehad, maar omdat ik uit Nederland kom is het allemaal wat omslachtiger en duurt het wat langer. Maar ik ben ook naar trosradar en tros opgelicht gestapt en ga ook de belogische pers benaderen.
Verder wacht ik het einde van de week af en anders zet ik mijn aangifte om in een bezoek van politie en begin ik een rechtszaak.
Maar weet je ik word er zo verdrietig van, ik ben bezig met de voorbereiding van de mooiste tijd van mijn leven en over een maand wil ik eruit zien als een prinses en door mevr Aponi, moet ik al mijn energie hierin stoppen en geniet ik lang niet zo van alle mooie voorbereidingen. En dat is jammer en verdrietig.

Mij is trouwens wel verteld dat het niet nakomen van verkoopverplichting wel valt onder fraude en/of oplichting.

succes en we houden elkaar hier op de hoogte.
groetjes



pn

 Meld misbruik28-9-2011 11:02:46

Nu word hij helemaal mooi, mevr. Aponi beweerd dat ze naar politie dilsen is gegaan omdat ik aantijgingen maak die niet waar zijn..whawhawha..




bug
10-5-2014
 Meld misbruik28-9-2011 11:32:55

Nou, tegen jou communiceert ze dan toch nog... dat is al iets.
Ik hoop trouwens dat ze naar de politie stapt, kunnen die ineens alle klachten tegen haar op 't scherm krijgen als ze haar naam ingeven .



pn

 Meld misbruik28-9-2011 12:28:26

Ja idd ze communiceert, maar je moet niet zien hoe. Ze vecht gewoon een ordinaire ruzie uit via alle mogelijke wegen.. Ipv van zakelijk te blijven en mij gewoon te geven waar ik recht op heb. Maar het feit dat ik naar radar, opgelicht ben gestapt zit in de weg natuurlijk. Want tja dan komt de waarheid aan het licht. Want alles wat ik hier zeg is niks anders dan de waarheid.
Succes verder en ik hoop datr ze ook bij jullie eieren kiest voor haar geld.



Nadia
5-11-2010
 Meld misbruik29-9-2011 13:20:35

Heeft één van jullie ooit al gehoord van Bellamoda.be? (site is opgedoekt)
Dat is dus dezelfde vrouw als Aponi.be
Google even "bella moda oplichters of bella moda opgelicht" en lees even de verhalen van de gedupeerden. Ik heb mijn geld terug na lang volhouden en eigen speurwerk ( de politie van mijn woonplaats wil zich niet bezighouden met dit soort kleine dingen), heb alle info omtrent die dame dus wie het nodig heeft stuur maar een mail (haar naam maak ik niet bekend online anders wordt dit bericht wss gecensureerd)
Ze doet dit al vele jaren, telkens onder een ander "bedrijf" en een andere naam.
Soms stuurt ze effectief bestellingen op (om zichzelf niet te verraden) maar dikwijls is dit de verkeerde maat, foute kleur,slechte kwaliteit of soms zelf een compleet andere jurk dan hetgeen besteld is. Ikzelf speur systematisch het internet af (om de paar maanden) om te kijken of ze weer wat op poten gezet heeft en mensen te waarschuwen voor deze wanpraktijken omdat ze mij zo vreselijk boos gemaakt heeft door mijn prachtige huwelijksdag te ruïneren doordag ik geen jurk had en dus mijn trouwerij een maand moest uitstellen. Mensen die nog op een jurk wachten en binnenkort gaan trouwen, zorg dat je iets anders hebt. Hoop niet tevergeefs anders valt je mooie dag in het water.

Groetjes, Nadia

PS: mijn emailadres ==>jonggiver4@hotmail.com



Nadia
5-11-2010
 Meld misbruik29-9-2011 13:23:08

Oh en jongens, dat mens noemt Anita Aldegonda Dirxk (ik kon het toch niet laten)
Niks mevrouw Aponi. XD krankzinnig welke idiote namen dat mens allemaal verzint.



pn

 Meld misbruik30-9-2011 8:57:46

Hallo Nadia,

Wat ontzettend sneu voor jullie zeg. Ik hoop dat je alsnog een geweldig mooie dag heb gehad en hebt genoten van de jurk/pak dat je die dag hebt gedragen. Ben blij dat er steeds meer mensen de waarheid aan het lichtbrengen en ik blijf er boven op zitten, want al moet het lang of breed mijn geld za\l ik krijgen..
En ik heb idd gister maar een andere jurk gekocht. En 1 ding ze zal mijn huwelijksdag NIET verpesten, want dat is mijn dag en ik zal stralen hoe dan ook...

Groetjes Premlata



pn

 Meld misbruik30-9-2011 9:05:02

Ow sorry zie dat je nog moet trouwen nou dan wens ik jullie alvast een geweldige dag en laat je niet gek maken en straal die dag als nooit te voren..



pn

 Meld misbruik6-10-2011 10:29:23

Goedemorgen allemaal, Zoals beloofd zou ik het laten weten als ik mijn geld terug had. Nou ik had het zelf niet meer durven geloven na alle voorgaande dingen, maar ik heb vandaag het geld van de jurk en verzendkosten terug gehad. Voor de telefoonkosten heb ik tijd en papieren nodig, maar ook die zal ik verhalen. Voor iedereen die nog in strijd is met Aponi heel veel sterkte en blijf op je strepen staan. En iedereen een geweldig mooie trouwdag gewenst. Groetjes Premlata



bug
10-5-2014
 Meld misbruik6-10-2011 15:58:03

Ook wij hebben na al die tijd onze bestelling (toch nog) gekregen. Het was echter na 'n hoop maatregelen, dus ik zit er nog altijd een beetje mee in men maag. Maar goed, 't kleed maakt veel goed.



lies
15-7-2012
 Meld misbruik18-10-2011 17:03:47

kent iemand het telefoon nummer van aponi?



bug
10-5-2014
 Meld misbruik24-10-2011 22:23:35

Hey Lies, ik heb je een berichtje gezonden met de info



lies
15-7-2012
 Meld misbruik29-10-2011 13:26:56

zou ik ook eens het tellefoon nummer van apponi kunnen krijgen?

vriendelijke groeten



pascale

 Meld misbruik12-11-2011 11:42:02

Heeft iemand voor mij het BTW nr van Aponi.be.



Heidi
28-9-2013
 Meld misbruik17-11-2011 2:18:05

DIRKX ANITA
Ondernemingsnummer: BE0826748816
Adres: SPARRENDAL 72 - 3650 DILSEN-STOKKEM
Juridische vorm: Eénmanszaak



pascale

 Meld misbruik22-11-2011 22:08:42

Bedankt voor de info. Na herhaaldelijke toezeggingen heb ik helaas geen geld terug ontvangen. Wij hebben zojuist aangifte van oplichting gedaan. Overbodig te vermelden MAAR BESTEL NIET BIJ APONI OF EEN AFGELEIDE DAARVAN!!



loes
28-3-2013
 Meld misbruik26-12-2011 10:37:44

Bij mij hetzelfde, ik had daar een trouwjurk besteld en dit ging twee weken duren, naar vier weken nog niks ontvangen. IK haar geemaild zei ze van sorry ik had longontsteking, ik maak het zo snel mogelijk in orde. Tot heden nog niks gehoord en ze heeft niet meer geantwoord op men emails! Een goede raad koop niet bij aponi zij is een oplichtster!! OP tros was hier zelfs een reportage van.



mariska

 Meld misbruik27-12-2011 11:27:48

hallo ik heb ook een kleedje besteld en nog niet gekregen en geen antwoord op mijn mail weet er iemand hoe ik haar kan bereiken tel. of adres
groetjes



loes
28-3-2013
 Meld misbruik27-12-2011 19:28:28

Beste mariska,
ik denk dat je beter bij een andere site of winkel je jurk gaat bestellen. Ik had ook iets besteld en zij reageert eerst wel maar dan als je betaalt hebt dan laat ze niks meer van haar horen.. Ik heb gelukkig nog een mooie bruidjurk gevonden in neerpelt, was wel een beetje ver rijden. Dat meisje die de bruidsjurken verkoopt doet dat aan huis en zij is nu zwanger en wil de jurken zo snel mogelijk kwijt dus verkoopt ze die aan 250 euro. Wat ook nog wel meevalt voor een jurk. veel succes



bug
10-5-2014
 Meld misbruik29-12-2011 11:54:37

Hoi iedereen,

via een gedupeerde die ook zijn geld moeilijk terugkreeg heb ik de volgende tips gekregen. Ik deel ze even met jullie:

Je kan Aponi enkel raken waar ze haar inkomsten haalt, namelijk de verkoop op ebay en haar website Aponi.be. Als je die kanalen kan verbreken heeft ze ook geen mogelijkheid meer om mensen op te lichten, dus win-win.

De website Aponi.be is gehost bij biedmeer webwinkels (http://biedmeerwebwinkels.nl/ ). Aangezien dit haar uithangbord is, focussen we best hierop. Via http://support.biedmeer.nl/ kan je fraude/misbruik melden. Zij mogen niet toestaan dat 1 van hun klanten fraude pleegt, dus zij contacteren haar dan zelf en als ze niet toehapt, dan wordt ze afgesloten. En zo mag ze iedere keer op zoek gaan naar een andere provider. Het zijn daar zeer vriendelijke mensen en ze hebben me meteen geholpen.

Bij ebay volstaat het om een melding te doen via contacteer ons/kopen/een verboden object of aanbieding melden/ en dan op de link Melden te klikken (http://pages.benl.ebay.be/help/contact_us/_base/index_4... ). Kies hierbij voor Frauduleuze aanbieding en leg zo goed mogelijk uit wat je overkomen is.
Hoe meer meldingen dat ebay krijgt, hoe meer accounts van haar (oh ja, ze heeft er verschillende) er gesloten worden tot ze volledig op de zwarte lijst staat.


Vervolgens nog een persoonlijke tip:
Aponi verkoopt heel mooie kleedjes, maar die komen gewoon van een groothandel. Als je het een beetje slim speelt, dan kan je een andere winkel vinden die ze wel op een deftige manier verkoopt. Hoe? Op de website van Aponi klik je op een van de foto's met je rechtermuisknop en je selecteert 'Copy image location'. Dan ga je naar images.google.com en klik je op het fototoestel in de zoekbalk. Als je daar dan de link plakt die je daarnet kopieerde, en zoekt, dan krijg je alle websites die die foto's ook gebruiken. Veel succes!

Oh, en altijd bij voorkeur met paypal betalen. Als je je bestelling niet krijgt, dan zeg je dat tegen paypal en zij storten na een klein onderzoek je geld terug. En de verkoper vliegt op de zwarte lijst. Altijd handig om weten ;-).



melisa
1-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 23:13:20

hey bug,

Ik heb een pracht van een kleed gezien op de site aponi maar nu probeerde ik om deze met rechtermuisknop maar er staat nergens een copy image location tussen ik moet wel zeggen dat ik geen held ben op de pc.
Ik had normaal een afspraak vandaag bij aponi maar is niet kunnen doorgaan nu had ik mail gestuurd om deze op een andere dag te laten doorgaan maar nu ik dit allemaal lees krijg ik toch wel bang. Vind het echt wel jammer want ze heeft echt zo mooie kleedjes op haar site staan he. maar is dat bij haar altijd op bestelling of kan je ook een kleedje wat je mooi vind dadelijk mee nemen? weet jij of iemand daar iets van?
Groetjes Melisa



lotte
8-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 18:45:07

heb ik even geluk ik wou ook met hun contact opnemen om eens te gaan mogen passen. want het was zeer mooi meegenomen om te besparen op het trouwkleed. als je dan op streetvieuw het adres ingeeft zie je alleen maar bossen .
heeft iemand dan nog tips waar je wel trouwkleden vind die niet te duur zijn?



muriel

 Meld misbruik9-2-2012 21:45:23

AMAI wat een verhalen zeg!!
maar ik ben er wel veel wijzer door geworden !
super dat jullie zoveel gegevens doorgeven.
ook ik ben in de val gelopen en ben nu zeker om naar de politie te stappen.
idd al veel site's ingelicht over haar praktijken
ik hoop dat andere dit ook doen!



bug
10-5-2014
 Meld misbruik15-3-2012 11:17:02

Hey Melisa,

"copy image location" is de Engelse variant in Firefox, dus misschien zie je het daarom niet staan. Je kan ook de figuren op haar website lokaal opslagen en dan bij Google images die figuur vanop je computer uploaden (via upload image).
Groetjes,

Bug



lydia
14-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 8:45:49

Wie weet het adres of telefoonnr van Aponi bruidskleding in dilsen stokkem??????Ik wil daar gaan passen maar vind nergens telnr of adres. Lydia



lydia
14-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 8:47:02

Of van een ander Aponi zaak waar je kan gaan passen. Wie o wie kan mij helpen?



Heidi
28-9-2013
 Meld misbruik22-3-2012 10:13:50

Lydia, ik zou daar toch niets kopen hoor, tenzij je het lot wilt tarten en er naar verlangt om bedrogen te worden door iemand die, eens ze geld in haar handen heeft gekregen, waarschijnlijk niets meer van haar laat horen.
Het feit dat je geen juiste contactgegevens van haar vindt zegt eigenlijk al genoeg.



muriel

 Meld misbruik22-3-2012 20:20:21

volgens mij heeft ze weer een nieuwe site opgericht
bij 2 de hands zie je terug een nieuwe moie site van goedkope bruidskledij
het noemt "outlet maasmechelen"
de site is op een gelijkaardige manier opgesteld
geen adres maar je kan wel op vraag gaan passen of per mail kopen
ik heb meteen een klacht neer gelegd hopelijk stopt het eens

lydia ik vind dat heide groot gelijk heeft :NIET DOEN!!!!



mariska

 Meld misbruik29-3-2012 16:38:10

joepie

die trut heeft mijn geld vandaag teruggestort dit na klacht te gaan indienen bij de politie het heeft maar 4 maand geduurd.
blijkbaar lachen ze er niet mee



lydia
14-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 22:14:10

Ik ben vandaag in dilsen stokkem geweest en ik heb er een mooie bruidsjurk gekocht !!! Dus ze is wel betrouwbaar!
Ze heeft mooie jurken en als je laat weten welke modellen je graag wilt passen dan zorgt zij dat ze die daar heeft zodat ge kunt passen.
Ik ben in ieder geval heel tevreden!!!!
Dus ik raad iedereen die gaat trouwen aan om even naar Aponi te gaan het is echt de moeite!





lydia
14-5-2012
 Meld misbruik30-3-2012 7:57:50

Hallo Lotte ,

Aponi ligt echt in bossen hoor....in het sparrendal ,het zijn allemaal houten chalets het lijkt wel een soort camping.
Maar Aponi is er wel hoor want ik ben er geweest!!!
Dus ik zou zeggen ga kijken ,
Want ik ben daar heel goed geholpen hoor!




Dorien
20-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 16:24:44

Wat een mooie kleedjes maar door dit topic begin ik echt te twijfelen. Ik heb echt mijn droomkleed gezien maar wil geen miserie! Misschien toch maar een beetje meer betalen en naar een echte winkel gaan...



sandra
11-8-2012
 Meld misbruik8-4-2012 16:38:49


Ik heb ook een jurk bij aponi gekocht en alles is correct verlopen en de naam van de
zaak is nog steeds aponi.

Ze helpt je heel goed en alles verloopt vlotjes zonder problemen.

In mijn ogen is er niks verkeerd met aponi.

Dus mensen zoals gezegd helpt aponi je correct.




lydia
14-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 8:27:22

Beste mensen ,

Ik had mijn mooie trouwjurk al gekocht bij Aponi en ik was heel goed geholpen door die lieve vrouw!

Nu was de jurk te groot geworden voor mij daar ik kilo 's kwijtgeraakt ben.
Ik heb een e-mailtje gestuurd naar aponi en gevraagt of ik mocht omruilen voor een andere jurk.
En ja hoor ik kreeg dadelijk antwoord dat dit helemaal geen probleem is.
Aponi heeft alle modellen die ik gevraagt had in huis gehaald .

Zo ben ik voor de tweede maal naar aponi gegaan en ik kan alleen maar zeggen
mensen ik ben heeeeel goed geholpen door haar !!!!

DANK JE WEL APONI !!!!!

Ik heb nu een andere jurk gekozen een heel andere stijl maar ooh zo mooi!

Ook voor het bruidsmeisje heb ik een heel mooi kleedje gekocht bij haar echt prachtig!

Dus ik kan iedereen alleen maar aanraden ga naar APONI !!!!





Dorien
20-7-2012
 Meld misbruik19-4-2012 12:42:44

Wel, het is echt zowat de enige plaats dat ik het kleed van mijn dromen heb gevonden... Dus ik ben het in overweging aan het nemen. Maar ik zou een afspraak maken om te gaan passen want heb nogal lastige maten...

Als je gaat passen, kun je het dan meteen meenemen of doen ze er nog herstellingen aan?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-5-2012 21:28:19




katleen
19-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 14:43:10

ik heb twee maand geleden ook een jurk bij hun bestelt.
de jurk leek langs geen kanten op degene die ik had bestelt.
naar daar geweest,ze beloofde een nieuwe te laten maken.
ok goed...fouten kunnen gebeuren...tweede maal weer verkeerd! ok derde keer goede keer zeker?! en weeral snel snel hebben ze een standaard jurkje maat 34 ofzo..proberen om te toveren tot de jurk die ik wilde...naden half los...en dat bovenstuk klopte natuurlijk van geen kanten kwa maat..een a cupje voor iemand die een c cup heeft,maar volgens madam anita perfect! hmmz...ze is niet veel gewoon volgens mij...de helft van de jurk hing los!! ik heb ze dan een week voor de trouw maar meegenomen want ze is niet echt voor rede vatbaar en ik was het kotsbeu!! ben ik naar een supernaaister gegaan en die heeft ze omgetoverd tot de werkelijke jurk die ik wilde!! :) dank u anne!!en mijn naaister zei ook van wat steken die allemaal uit!! schande... ze laten hun jurken maken in een klein atelier in polen!! zonder toezicht. en tot op heden heb ik mijn bolero ook nog niet ontvangen die erbij moest zijn!!koop nooit iets bij deze oplichters het is echt om miserie vragen!! ik wilde dat ik dit forum eerder had gevonden! Aponi you suck!! maar jullie zijn nog niet van me af!! ik dien een klacht in tegen jullie wanspraktijken!!schande is het om mensen op zo een manier op te lichten!



rita

 Meld misbruik14-6-2012 8:51:28

Ik wil hierbij ook mijn negatieve ervaring met Aponi meedelen.
Voor ons toneelstuk "Alice in Wonderland" vonden wij op de site van Aponi de geschikte jurk voor de koningin , deze werd besteld en onmiddellijk betaald. Na een week geen reactie te hebben ontvangen vragen we of er een probleem is en wordt gezegd dat men vergeten te melden is dat de jurk niet meer beschikbaar is maar dat voor een gelijkaardige zal gezorgd worden. Na een tijdje weer geen nieuws, bij navraag "jurk is bij naaister om bloemen op te naaien". We vragen om de jurk dringend te leveren gelet op de première van het toneelstuk. Sindsdien geen reactie meer ontvangen, geen antwoorden op verschillende mails, geen reactie op vraag om onmiddellijk geld terug te storten.
GERECHTELIJKE STAPPEN ZULLEN ONDERNOMEN WORDEN



mariska

 Meld misbruik15-6-2012 9:41:04

@rita
je moet gewoon naar de politie gaan en klacht neerleggen daarna stort ze je uw geld terug met een smoes je moet een beetje geduld hebben bij mij heeft het 4 maand geduurd die zever
mvg mariska



cindy

 Meld misbruik26-6-2012 22:48:30

amai met nu dit te lezen had ik aponi anders verwacht echt inorm teleurgesteld ik heb een avondkleedje besteld betaald
maar hoor niets meer van aponi meer mals gemaild
ook me zus ging haar bruidsjurk bestellen me ma haar avondkleed maar gezien dat ik dit tegen kom zullen ze ergens anders loeren
mijn geduld geraakt op
vandaag heb ik de politie al eens gebeld
morgen mag ik gaan met m'n rekening uitreksel en mijn uitgeprinte factuur





cindy

 Meld misbruik21-7-2012 0:32:22

ik heb vorige week een mooi avondkleed gekocht in dilsen bij aponi
echt een heel mooi kleed en zeker voor die prijs heb totaal geen klagen
ik werd goed geholpen ze laat u verschillende kleedjes passen.
mijn stiefmoeder is vandaag gegaan en ze heeft ook een kleed gekocht zij had ook totaal geen klagen en dinsdag ga ik terug met mijn schoonmoeder zij gaat ook haar kleed daar kopen
ik ben een tevreden klant en kom zeker terug



Conci

 Meld misbruik26-9-2012 7:57:48

Hallo iedereen, ik ben sinds kort een online bruidswinkel begonnen waar natuurlijk wel de mogelijkheid is om te komen passen en kijken. Ik heb diverse modellen op voorraad,maar de meeste worden besteld en dan op maat,kleur en details voor de klant gemaakt. Ben natuurlijk eens gaan surfen en kwam diverse winkels tegen die mensen hebben opgelicht etc. Dit is iets wat mij vreselijk tegen de borst stuit,want je wilt als zaak toch iemand de mooiste dag van haar leven bezorgen en op die manier word de droom een nachtmerrie. Dat wil ik dus koste wat kost voorkomen en zal er dan ook alles aan doen om de klant tevreden te stellen,
Groetjes Conci




Redactie

 Meld misbruik26-9-2012 10:43:42

Wat ons opvalt bij de positieve reacties over Aponi, is dat die gepost zijn door accounts die blijkbaar enkel aangemaakt zijn om Aponi te promoten, terwijl de accounts met negatieve commentaren duidelijk mensen zijn die onze website gebruiken om hun huwelijk te organiseren. Zou dit toeval zijn?

Ook ons heeft Aponi om de tuin geleid, door verkeerde contactgegevens op te geven. Haar factuur om reclame te maken op onze website heeft ze nooit betaald. Het is onbegrijpelijk hoe dergelijke mensen kunnen blijven handel drijven.



debbie
18-5-2013
 Meld misbruik26-9-2012 13:05:37

Allé vooruit da denk ik dat ik morgen ook maar eens klacht ga neerleggen!!! Had een jurk besteld op 7 september 2012 en nog altijd niks gekregen en ook geen antwoord meer gekregen op mijn mails, heb ze nu 3weken de tijd gegeven!!! Nu ik hier hoor dat ze zelfs haar facturen niet betaald om promotie te maken ga ik er morgen werk van maken :-(



Elizabeth
30-9-2011
 Meld misbruik16-10-2012 9:44:11

hey wij hebben er ook aan moeten geloven.
Had kostuums besteld voor de carnaval ma er ging altijd wel iets mis.
Na wa mails hebben we van haar een mail gehad annulatie van order en er stond in dat ze
ons geld ging terugstorten maar dat hebben we nog niet gezien. Wij hopen dit nog te krijgen en anders zullen er ook klachten ingediend worden van ieder van ons.



Conci

 Meld misbruik16-10-2012 16:54:00

Ik schrik wel van. Ken Aponi persoonlijk en zij wilde met mij samen een zaak beginnen. Daarop heb ik mijn boekhouder gevraagd of dat een goed idee was. Nou, nog geen uur later kreeg ik een telefoontje dat ik er met mijn handen vanaf moest blijven als ik een goede naam wilde behouden. Ben toen gaan googelen en schrok wel van alles wat ik te lezen kreeg. Hoop voor iedereen die nog geld terug krijgt dat jullie het nog krijgen!!!






patricia
12-5-2013
 Meld misbruik9-12-2012 20:39:32

ook ik ben zo dom geweest om niet eerst te gaan googlen inmiddels is mijn leverttermijn verstreken.. morgen gaan we aangifte doen.. heb een ordermail gehad daar stond een telefoon nummer in van maar 8 letters.. word niet gereageerd op de mail.. morgen aangifte doen heb allemaal brieven van medemensen die zijn opgelicht haar bankrekening kamer van koophandelnummer en informatie over waar haar server staat en niet onbelangrijk HAAR adres! dus mocht de politie niks met mijn aangifte willen doen dan maken wij een ritje naar belgie en gaan we ons geld terug halen!



Elizabeth
30-9-2011
 Meld misbruik11-12-2012 0:27:31

hey patricia

wij hebben ook aangifte gedaan en gewoon blijven mailen elke dag met ook de mededeling dat er aangifte is gedaan en dat het naar het gerecht is overgemaakt en na een weekje stond ons geld op de rekening. Moet alleen volhouden smsen, mailen ,bellen elke dag opnieuw



sophie
22-2-2013
 Meld misbruik3-2-2013 21:19:59

Beste,

Ik trouw in februari 2013
Na dit alles gelezen te hebben schrik ik toch wat,

het is nu 4 weken dat ik wacht op mijn trouwjurk die ik besteld heb bij aponi,
steeds een smoes van de chauffeur die vanuit polen komt heeft vertraging,...

Wat moet ik doen?
Het is al reeds betaald
en ik trouw zo snel ! minder dan 2 weken....


Graag jullie reacties en raad ! bedankt



debbie
18-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 7:24:23

Hey beste Sophie, ik zou zo rap mogelijk gaan kijken in een winkel naar een oplossing ik heb daar in September een jurk besteld en heb deze nog steeds niet aangekregen en heb mijn jurk ook al betaald gehad!!! Heb zelf totaal geen reactie's meer gekregen op mijn mails!!! Nu heb ik ondertussen al een andere jurk die ik in een winkel heb gekocht, maar ben het geld van bij Aponi ook kwijt!!!Groetjes Debbie



Elizabeth
30-9-2011
 Meld misbruik11-3-2013 19:38:31

idd desnoods elke dag mailen wij hebben ons geld ook terug gehad maar je moet volhouden



christine
14-8-2013
 Meld misbruik27-5-2013 12:43:42



Hallo , Iedereen

Ook ik heb het kleed van mijn dromen gezien maar helaas na deze reactie ga ik het niet doen ook al woon ik er 5 km vanaf! maar las net dat er nog iemand een online shop geopend heeft . wie meet weer of wie weet waar je een mooi kleed kan kopen tegen betaalbare prijzen. ik trouw op 14 augustus dus heb nog wel heel even.groetjes



ann

 Meld misbruik7-10-2013 17:36:26

hallo iedereen

ook ik ben bij de gedupeerde ik heb op 11/6/2013 een country kleed besteld voor ons countryhuwelijk bij JA IK WIL direct moeten betaalen en dat is de zelfde dame van aponi ik ben naar maaseik geweest in de winkel om de maat te nemen na 3 weken mocht ik gaan passen weer naar daar er stond iemand anders in de winkel JA IK WIL maar geen kleed en dat meisje wist van niets geen kleed dus en ze kon de uitbaatster niet bereiken zij ze die was naar duitsland 32 maal getelefoneerd alle dagen een maile gestuurd maar niets meer van haar gehoord mijn huwelijk is al voorbij zonder kleed het was op 28/9/2013 maar ben al naar de politie van NINOVE geweest en heb al een brief gekregen van het parket in Dendermonde dat ze nog met de zaak bezig zijn het moet maar eens stoppen met die dame ik heb wel gezien dat je op de site van JA IK WIL niet meer opgeraakt groetjes



ann

 Meld misbruik11-10-2013 17:45:21

hallo iedereen

ik heb mijn geld van de jurk deze week terug gekregen groetjes



mieke

 Meld misbruik19-8-2017 12:34:15

Hallo

Even melden dat ik in 2011 ook een trouwkleed gekocht heb bij Aponi.
Heb dit verschillende malen terug opgestuurd, maar is nooit terug genomen. Mijn geld niet terug gehad...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info