Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gedachtenis aan overleden moeder en broer in de kerk

  13-6-2011 16:24:14
Lieve bruidjes,

Hopelijk kan er mij iemand helpen...

Mijn aanstaande heeft enkele jaren terug zijn moeder en enige broer verloren. Nu zou hij graag hebben dat ze er op één of andere manier bij zijn in de kerk en dan het liefst in de muziek dat zij graag hoorden. Van zijn mama was dat Will Tura en van zijn broer iets van Rob de Nijs. Ik heb al veel liedjes beluisterd, maar ik geraak er écht niet uit. Is er iemand die ook fan is van dat genre muziek en ons kan helpen?

Alvast bedankt!
Griet.

Griet
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1286


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 16:26:35

Hoi Griet,

Van Will Tura zou je misschien "Ik mis je zo" kunnen kiezen?

De regen stroomt als tranen langs de ruit.

Het is of de ganse hemel om je huilt.
Ik voel me zo mistroostig als het weer .

Ik mis je zo ik mis je meer en meer.

Ik herinner mij de tijd van jij en ik.

Van het allereerste tot de laatste blik.

Ik zie je nog altijd als verslagen staan,

Toen ik vertelde dat ik weg moest gaan.

Refr.

Ik mis je zo, ik mis je meer en meer,

Ik zie je in men dromen keer op keer.

Wie zegt me hoe en waar zie ik je weer.

Ik mis je zo ik mis je meer en meer.

Ik weet niet wat er mij toen heeft bezielt.
Te denken dat ik minder van je hield.
Ik besef nu dat het lang niet over is,
Omdat ik jou nog alle dagen mis.

Refr.

Ik mis je zo, ik mis je meer en meer,

Ik zie je in men dromen keer op keer.

Wie zegt me hoe en waar zie ik je weer. 2x

Ik mis je zo ik mis je meer en meer.

Van die andere ken ik helaas niks... hopelijk kan iemand anders hier je helpen!

Groetjes,
Filipa



Griet
21-4-2012
 Meld misbruik13-6-2011 19:58:33

Dag Filipa,

Ik vind dit ook een mooi nummer, maar de nadruk zou téveel gelegd worden op het gemis en dat zou voor mijn ventje té moeilijk zijn vrees ik. Ergens een mooi liefdesliedje zou beter zijn denk ik. Maar diene mens heeft blijkbaar héél weinig liefdesliedjes...

Toch bedankt voor je reactie!!

Groetjes,
Griet



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-6-2011 20:59:04

En toch zou ik gaan voor dat nummer hoor, het zal emotioneel zijn, maar ook heel intens en heel mooi zijn. Ik denk dat iedereen in de kerk het zal apprecieren, en tevens eens stil zal staan bij diegenen die ze zelf ook hebben verloren;

Wij lassen ook een moment in, met Stef Bos, zal ook héél emotioneel zijn maar tgeeft niet, ons moeder verdiend dit!!!!!!!!!!



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik14-6-2011 15:43:23

Hey Griet!

Anders moet je deze link eens bekijken. http://www.willtura.be/disco.html Zoeken in zijn discografie en de liedjes eens beluisteren op youtube...

Persoonlijk vind ik "Hemelsblauw" een heel mooi nummer. Gaat over een geliefde die je mist, maar misschien iets minder droevig dan 'ik mis je zo'...

Succes met de voorbereidingen!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info