Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat verstaan jullie uit deze tekst?

  6-6-2011 16:03:33
Hi meiden

Onze uitnodigingen zijn bijna klaar (ik maak ze zelf), maar nu begon ik (zoals het een een echte bruid betaamt) plots te twijfelen aan de duidelijkheid van de tekst.
Als jullie een uitnodiging krijgen met deze tekst op:

We vieren met hapjes en drankjes in Club Cabane vanaf 20 uur en zouden het heel fijn vinden als jullie er bij kunnen zijn!



Wat zijn dan jullie verwachtingen met betrekking tot eten enzo (dus verwachten jullie dan een heel diner, hapjes, iets tussen in, niets, eet je iets op voorhand en verwacht je je buik rond te eten of niet niet, etc...)

Ik zal achteraf zeggen wat we eigenlijk doen, maar wil jullie mening niet beinvloeden :)

Merci!

Sarah
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1652


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:06:08

Als ik het lees, versta ik dat je af en toe een broodje of een stukje pizza of zo van die amuses gaat krijgen + drank. In dit geval zou ik zelf voor ik naar het feest ga, gewoon thuis eten. :-)

Groetjes,
Filipa





joyce
30-4-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:07:34

hey Sarah,

Ik verwacht dan geen diner, en zou al wel op voorhand iets eten (tegen de grote honger).

groetjes
Joyce



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-6-2011 16:10:34

Hallo,

Ik neem dat aan dat je wat "hapjes" krijgt. Zoals op een receptie. Wat tapas, minipizzatje, chipsje, nootje,.... echt een "hapje". Ik zou dus op voorhand ook zorgen dat ik gegeten heb.

Ik zou zelfs niet zo uitgebreid denken als Filipa....

Groetjes
Annelies



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-6-2011 16:11:21

Ik verwacht dan ook gewoon hapjes waarmee ze rondkomen ofzo en een glaasje.
Zeker geen diner waar je je buikje rond eet. Eerst thuis eten dus.



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:21:53

ik zou ook denken dat ik best al een beetje eet voor ik afkom.

je hebt 'lege magen catering' en 'volle mage catering' he


ps : niet té luid he de 3de met jullie muziek, wij wonen op boogscheut van de Cabane ;o)




Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:40:26

Ik zou ook denken dat het zo van die kleine dingetjes allemaal zijn,
maar geen echt diner.
Zou dus op voorhand ook wel al iets eten.

groetjes



Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:48:23

Super!
We hebben inderdaad heel wat amuses voorzien, maar geen echt diner.
Een uitgebreide receptie, maar dan na het eten ;). Dat is weer een zorg minder.

Als jullie het allemaal begrijpen komt het wel goed denk ik. En degenen die echt niets gegeten hebben, moeten dan maar de portie opeten van degenen die al te veel gegeten hadden.

Denk je dat het duidelijk genoeg is, of zou je iets aan de verwoording veranderen om het nog duidelijker te maken?

En Brenda: als we te luid zijn kom je maar mee feesten he :). Neenee, we zullen ons wel gedragen ;)



evy
18-6-2011
 Meld misbruik6-6-2011 19:08:00

ps als je rond 20u wordt uitgenodigd, gaan veel mensen zoiezo er al van uit dat er gene hele menu volgt!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-6-2011 20:49:53

Idd, ik dacht ook meteen: 20u, dan eerst nog aperitieven, dan moet ik thuis al iets gegeten hebben of 1. ik zie scheel van de honger tegen dan en 2. als ik niet eet, sta ik bij het eerste glas al op mijn kop! :-)



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik7-6-2011 1:05:12

@ sarah : pas op he, of ik sta daar echt om mee te feesten ;o)



Els
17-9-2011
 Meld misbruik7-6-2011 23:58:00

Je hoeft je geen zorgen te maken, het is duidelijk!
Om 20u uitgenodigd worden = avondeten thuis.
S'avonds op uw feest amusekes smikkelen en wat drinken: geen twijfel mogelijk!

Qua verwoording heb ik het persoonlijk een beetje moeilijk met het woord 'jullie'.
Als je zelf een uitnodiging leest, denk je in enkelvoud.
Ik opteer het woord 'u'.
Dit kies je zelf natuurlijk, maar misschien iets om over na te denken?




Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 10:02:28

@ Els; je hebt een goed punt! Moet ik eens over nadenken
@ Brenda; als er mensen afbellen nadat we het totaal hebben doorgegeven, dan stuur ik een berichtje ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info