TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
12-8-2011
|
5-6-2011 20:56:55
Ik zou dan toch voor Dj Harmony team gaan! Die zijn van Sint-Lenaerts. Zijn echt supergoed en niet duur voor wat ze kunnen bieden.
|
|
Ki
13-5-2011
|
5-6-2011 21:37:23
Studio happy music zijn super goed en zeker aan te raden als DJ!!
|
|
Kim
22-7-2011
|
5-6-2011 23:53:27
voor ons huwelijk op 22 juli 2011 hebben we ook studio happy music geboekt,we waren wel overtuigd van zen referenties,hopelijk komt het goed. Dacht wel dat we persoonlijk gingen afspreken maar blijkbaar gaat alles via mail,correcte afhandeling dat wel, vroeg om een evolution of dance voor de openingsdans maar blijkbaar kunnen ze dat niet?Op dat gebied was het wel wat minder maar we zullen ons plan wel trekken.
|
|
B.
|
6-6-2011 7:43:56
@kim ... evolution of dance kan je zelf maken met audacity, beetje plakken en knippen en klaar is klara.
|
|
Bart
|
6-6-2011 9:17:40
@ Kim: Evolution of Dance (het origineel) is kwalitatief een ronduit onprofessionele aaneenplakking van dansnummers, eigenlijk bedoeld voor een komische act. Wij maken regelmatig gelijkaardige mixen als openingsdans, maar zijn daar wel een (ruim) tijdje mee bezig om het één mooi afgewerkt geheel te maken (is eigenlijk een mashup, met effects, beatmatching, enz). Gratis is dit niet, er kruipen al gauw een paar uurtjes intensief werk in hoor. Ik vermoed dan ook dat onze concullega's ofwel het lied niet kenden (is ook geen officieel uitgebrachte titel), ofwel dit niet "zomaar" wilden ineensteken. Dit terzijde, want het ging hier over het huwelijksfeest van Mieke ... Ik wens jullie alvast een spetterend huwelijksfeest toe
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
Mieke
30-6-2012
|
6-6-2011 20:18:11
Bedankt voor jullie reacties!
Via mail alle informatie geven aan de DJ vind ik niet zo aangenaam... ik zou liever een persoonlijk gesprek hebben op voorhand.
We geven ons nog een weekje bedenktijd :)
PS: evolution of dance ken ik niet 
|
|
Dirk
|
7-6-2011 22:44:38
Dag Mieke,
Het is nu eenmaal zo dat via emails 95% van de aanvragen tot extra uitleg of offertes binnenlopen. Een telefoon vastnemen is er bijna niet meer bij of het moet een last-minute aangelegenheid betreffen.
Maar ik vroeg me af of je daadwerkelijk al een persoonlijke afspraak hebt gevraagd? Ik neem aan dat je die dan krijgt? Of niet? Alleszins vinden wij dat de normale manier om een goede samenwerking en voorbereiding te starten. Niets is zo duidelijk en verhelderend als een face-to-face gesprek, zowel voor de trouwers als voor de DJ. Misverstanden worden uit de weg gewerkt en extra tips worden verduidelijkt.
Daarna verloopt het meestal verder via email of sms, vooral om lijstjes of andere wensen of vragen door te geven.
Vriendelijke groet!
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|