Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klein drama

  2-6-2011 22:45:16
Hey iedereen

Ik wil even mijn hart luchten over een klein drama dat zich gisteren afspeelde met de uitnodigingen.

Blijkbaar was het rekeningnummer op de uitnodigingen (die verstuurd waren) niet juist; we hadden
per ongeluk het kaartnummer opgegeven en bij controle opnieuw daarnaar gekeken.
Een mevrouw had al geprobeerd om te storten maar dat rekeningnummer bestond dus niet
(al had het wel evenveel cijfers dan een rekeningnummer dus dat viel mee) en op die manier
zijn we deze fout dus te weten gekomen.

Ik voel me hier uiteraard erg verantwoordelijk voor aangezien mijn verloofde niet mee
is geweest naar de drukker voor de drukproef.

Ondertussen hebben we correctiekaartjes gemaakt en sturen we die rond om zo de fout recht
te zetten. Jullie kunnen wel geloven hoe ondersteboven ik hiervan was. Ik kon niet geloven
dat ik zo'n fout had gemaakt en stond echt letterlijk te trillen op mijn benen.
Gelukkig bleef mijn verloofde erg rustig en praktisch onder de toestand en was hij niet boos
omdat ik dit over het hoofd had gezien. Er zijn wel wat traantjes gevloeid.
Ik heb nu zo'n slecht gevoel, zo ambetant eigenlijk. Dat gevoel verpest eigenlijk mijn
laatste dagen (al zijn het er nog 36 volgens de teller beneden in beeld) en ik krijg me
er maar niet over gezet.

Groetjes

Wendy


Wendy
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1750


monica
26-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 23:03:49

Hai Wendy,

Dat zal allemaal wel loslopen, gelukkig ben je het nog tijdig te weten gekomen.
En als ze niet kunnen storten dan brengen ze een enveloppe mee hé .
Dus geen traantjes meer en probeer je te ontspannen...

Groetjes Monica



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-6-2011 23:12:45

Hey

Wij hadden hetzelfde voor: de foute rekeningnummer. Bij ons kregen we vele vragen want er was gewoon een cijfer teveel gedrukt (ergens in het nummer 3x een twee ipv 2x). Wij hebben naar iedereen die we konden een mail gestuurd om dit recht te zetten. Anderen proberen via via te laten weten komen. En ja, anders nemen ze gewoon hun geld mee in een enveloppe. Van 1 iemand weten we dat ze gestort hebben maar hebben we nooit gekregen. Heel jammer... Als je al correctiekaartjes stuurt kan je natuurlijk iedereen bereiken. Het is mss nogal genant (mij zeiden ze dat dat moeilijk ligt want dan push je die precies om te betalen) maar niets van aan trekken. Het komt zeker wel goed!

Groetjes,
Laura



Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 7:31:05

We hebben op die kaartjes gezet: het rekeningnummer bij de vrijblijvende cadeautip; om het toch minder "wij willen een cadeau!" te laten klinken.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-6-2011 8:08:53

Goh Wendy,
dat zijn dingen die gebeuren en da's geen ramp, echt niet. Ik ben er in geslaagd om het verkeerde telefoonnummer op de geboortekaartjes van mijn zoontje te laten drukken. Dus iedereen die belde om iets van de geboortelijst te bestellen, kwam verkeerd terrecht. Gelukkig was het een andere dienst van dezelfde groep, en daar hebben ze telkens het juiste nummer doorgegeven. Vervelend, maar alles is goed afgelopen en mijn lijst was snel leeg ;-)
Je hebt een correctiekaartje gestuurd, dus zal iedereen het juiste nummer hebben. Gelukkig is het nummer op de uitnodiging niet bestaand, dus het geld gaat niet naar de verkeerde persoon. En niemand zal dat correctiekaartje beschouwen als "wij willen een cadeau", maar gewoon als wat het is: een correctie.
Geen zorgen dus, je had een probleempje en het is opgelost :-)
Laat het los en concentreer je op wat er nog komt (en vergeet er niet van te genieten)
-x-



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 15:46:06

Dit wordt nadien geklasseerd bij de verhalen die beginnen met 'weet je nog toen we...'. Nu laat je daar een traantje voor en binnenkort zal dat er verhaal worden waar je nog om zult lachen! Dus geen paniek!

@Laura: Die persoon die zegt dat hij gestort heeft, maar waarvan jullie de storting niet hebben ontvangen, zal toch niks van zijn rekening zien gaan hebben! Een rekeningnummer met een cijfer teveel, kan je niet ingeven + de laatste 2 cijfers van het rekeningnummer is tegelijk het 'controlegetal', dus sowieso moet die persoon een foutmelding op zijn scherm gekregen hebben (indien online banking) en indien het in het bankkantoor zelf is gebeurd, zal het ook daar niet gelukt zijn! Dus ik vrees dat die persoon dan heel goedkoop naar jullie feest is gekomen...



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 18:21:08

@ Véronique: wel, mijn ouders hadden gezegd dat er een 2 teveel stond en ze hebben ergens anders in het rekeningnummer een 2 geschrapt. Dus ze hebben gestort op een rekening die blijkbaar wel bestond (anders hadden ze idd een foutmelding gekregen).



Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 21:26:02

Je kan via je bank laten opsnorren van wie die rekening is op dewelke foutief gestort werd.
Adhv de 1e 3 cijfers kan je zien van welke bank een rekeningnummer is.
Als het om veel geld gaat kan je er zo misschien nog achter komen.

Verder van de fout niet wakker liggen. Dit is echt verwaarloosbaar in vergelijking met alles wat nog komt in een huwelijk.
Iedereen kan zo een foutje maken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info