TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
19-5-2011 17:26:00
Hoi Elke, Persoonlijk heb ik ervoor gekozen om het niet te doen. Ik ga mijn boeket wel mooi laten fotograferen door onze fotograaf en dan ga ik deze gooien naar de meisjes op het avondfeest. Dat is de traditie in Portugal. Ik weet dat mijn schoonzus het heeft gedaan en ze was er zelf niet super content van, haar bloemen kleurden toch donkerder en dat vond ze niet mooi. Als je het toch wil laten vriesdrogen, raad ik jou aan om ze in een afgesloten (misschien met glazen deuren) kast of in zo'n glazen stolp te zetten... dan hoef je het niet zo vaak af te stoffen eh :-) Groetjes, Filipa
|
|
Evi
25-8-2012
|
19-5-2011 17:39:14
Ik ga het niet laten doen. Denk dat je na twee jaar denkt van, waar moet ik nu naartoe met dat stoffig ding . En dan wil je het niet weggooien vanwege de herinnering. Zou denk ik bij mij in een doos op zolder vliegen.
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
19-5-2011 18:52:11
ik ga een mooie foto van mijn boeket laten nemen op de dag zelf. Het gaan idd toch maar stof vangen, na een tijd trekt het dan toch op niks meer... vind het iets te veel geld... groetjes
|
|
Sara
28-5-2011
|
19-5-2011 18:56:25
wij laten het vriesdrogen en in een vacuum kast zetten. Max prijs 350 euro met kast in.
Bij ons zit er nog veel meer waarde aan dna enkel het bruidsboeket. Enkele dagen na het huwelijk laten we met dezelfde soort bloemen 4 bloemstukjes maken voor onze dierbaar overleden grootouders en familie.
De kast is vaccuum dus is het enkel de kast die afgestoft moet worden. En dat heb ik er voor over. Ik zou het graag in de slaapkamer zetten. Nu ja dat is ieders mening natuurlik e:p
groetjes
|
|
jessie
24-7-2010
|
19-5-2011 19:37:19
hey,
dat van mij is gevriesdroogd en staat in een stolp dus moet enkel de stolp afstoffen! :-)
het is redelijk duur ja voor het te laten doen maar heb er tot nu toe nog altijd geen spijt van gekregen! ziet er nog altijd even mooi uit! dat van mij was een hangend boeket en staat mooi recht op een pin onder de stolp! iedereen die hier op bezoek komt vindt het super mooi gedaan!
grtjs jessie
al 299 dagen gelukkig getrouwd!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-5-2011 19:56:52
Let op: niet alle bloemen kan je laten vriesdrogen!! Zo liet mijn vriendin haar boeket vriesdrogen, maar daar zaten calla's in (iets wat dus niet kan bij deze techniek). Bijgevolg hebben ze daar neppe calla's in moeten steken, wat nu enorm afsteekt tegen die echte ingedroogde bloemen.
Zo'n stolp neemt ook wel behoorlijk wat plaats in...
Ik heb het niet laten doen, maar heb wel véél mooie foto's van mijn boeket en heb het boeket gewoon ondersteboven omhoog gehangen en zo laten indrogen. Het is perfect gelukt! De roosjes zijn héél mooi ingedroogd en de calla's zijn verfrommeld, maar wel nog goed te zien. Het pronkt nog steeds op mijn kast.
|
|
lieselot
23-7-2011
|
19-5-2011 20:13:35
Ik laat mijn boeketje maken uit namaak bloemen. Je ziet het bijna niet en je kan ze altijd bijhouden! 
|
|
mariska
1-7-2011
|
19-5-2011 22:53:19
ik ga mijn boeket ook laten namaken van zijde bloemen, ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar een gedroogd boeket in je living of slaapkamer is nu toch echt niet meer van deze tijd.
Ik heb een heel kleurig boeket dus ik zal het zijde boeketje misschien een tijdje in een vaasje zetten, maar hij zal daarna ook snel in de kast verdwijnen.... Kunnen onze kindjes er later nog eens mee spelen misschien....
|
|
chrisje
5-8-2011
|
20-5-2011 9:24:44
Hallo,
Ik heb er ook over nagedacht maar vind het veel geld en waar zet je zoiets...
Ik ga mijn boeket laten drogen door het zelf onderste boven te hangen en zo zou het mooi drogen kun je het een lange tijd bewaren, wel regelmatig haarlak opspuiten is door onze bloemist verteld, wel oppassen want inderdaad Calla's zijn niet goed hiervoor ze worden inderdaad heel lelijk, maar bij mijn boeket gaan er gaan calla's inzitten, normaal enkel roosjes dus dat mag geen probleem vormen volgens de bloemist
|
|
renske
12-8-2011
|
20-5-2011 10:33:30
hoi ik krijg het kado het laten indrogen/vriezen het gaat in een glaze vitrine staan met houten ivoor houten randjes en dit kost 300euro.
grtz renske
|
|
Anika
9-4-2011
|
20-5-2011 16:42:56
Ik heb mijn boeket zelf gedroogd. Dan kost het je enkel een paar bussen haarlak... mijn boeket pronkt hier op de schouw en ik geniet er nog elke dag van :)
|
|
mieke
10-8-2013
|
3-12-2012 13:58:41
waar kan je je boeket laten vriesdrogen in belgie en liefst in limburg?
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|