Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste tegenslagen zijn er!!!

  11-5-2011 9:57:14
Het kan niet anders, dan dat er toch altijd iets moet mislopen hé!
We gaan trouwen in Emblem, ookal zijn we van Kessel. Maar omdat ons zoontje in het kapelletje is gedoopt, hadden we een "band" met die pastoor (wat ook een héél toffe pastoor is) en gaan we daar trouwen.

Nu krijgen we 2 weken geleden telefoon van de parochie dat de pastoor dringend aan zijn hart moet geopereerd worden. Ocharme de mens, zeer zware operatie (net gehoord dat hij nog steeds in coma ligt, hoop echt dat hij er snel door gaat komen....)
En nu vanmorgen rij ik voorbij de kerk van Emblem, en staat daar boenk voor de deur een container, een werfkraan van "kerkrenovatie" en liggen er steigers op de grond.. Dus ja, ik moet er geen tekening bij maken. De o zo mooie kerk gaat waarschijnlijk met onze trouw daar "ingepakt" staan.. Onze bus gaat waarschijnlijk NIET voor de kerk kunnen stoppen, dus daar gaat de mooie aankomst...
Ik weet het, dat is niets vergeleken met de miserie dat de pastoor nu ondergaat, maar aan andere kant, we trouwen maar één keer, al 9 jaar kijk ik uit naar een romantisch kerkelijk huwelijk en nu dit.... Ja dan word ik toch even bridezilla hoor... Sorry.......
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze ons daar nooit van verwittigd hebben, we betalen uiteindelijk 250 euro voor in een kerk te MOGEN trouwen en nu gaat die kerk ook nog op niets trekken.... Maar van kerk wisselen gaat niet meer, op alle uitnodigingen staat deze kerk vermeld.

Nog iemand die in Emblem trouwt en die eventueel weet wat voor werken er op tilt staan en hoe lang ze duren? Ik hoop nog steeds dat die binnen 3 weken daar weg zijn................

Grts
van de toch wel even Bridezilla bruid :-/

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1025


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik11-5-2011 10:12:12

Hey,

Amai dat moet niet gemakkelijk zijn!!! Bridezilla zou hier ook even ontstaan....

Ik ga echt mé bidden dat de werken zijn afgerond binnen 3weken. Wanneer jullie toch in een andere kerk trouwen kunnen jullie eventueel het nieuwe adress doormaillen naar iedereen... zo een nieuws is sneller rond dan dat je denkt... alé bij ons in de fam. zou dat allicht zo zijn... En komt ook in parochieblad...

Alvast ga ik mé duimen!!!

Groetjes Ellen



Jos
11-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 12:09:45

Ik zou ook proberen nog snel een andere kerk te kiezen. Via GSM, mail...heb je snel iedereen bereikt en dan ben je zeker...



Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 12:38:41

Aan onze kerk gingen ze ook starten, maar de aanvragen om te beginnen hebben vertraging en daarom gaan we nog geluk hebben. Het zou pas voor na het bouwverlof zijn. Maarja, daar zijn jullie niets mee.

Toen ik het hoorde van onze verbouwingen aan de kerk, had ik ook direct het gevoel om te wisselen van kerk. Misschien moet je best eerst eens bij iemand (gemeente) informeren hoelang de werken gaan duren en wat ze uiteindelijk gaan doen. Het kan zijn dat het helemaal niet gaat opvallen.

Alleszins hoop ik dat het maar een klein werkje is en dat alles tegen 4 juni terug picco bello in orde gaat zijn.



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 13:02:46

Net gebeld met parochie, ze weet zelf er niet veel van, ze gaat me terugbellen.
Maar wat ik al wel hoorde, is dat het geen klein werkje is, dus zal wel wat duren. En die werfcontainers VOOR de kerkpoort blijven daar staan... Ja tis dat ze daar naast geen parking hebben om die op te zetten!!!!
Heb al veel goesting om morgen daar te stoppen bij die mannen van de werf en te zeggen dat ze die moeten verplaatsen! Ja ben me meer en meer kwaad aant maken. De bridezilla is gearriveerd hoor!

Daar betaal je dan 250 euro voor! Onze bus kan helemaal niet voorrijden aan de kerk.. Dat gaan mooie foto's en beelden worden.. Jongens toch!



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 13:55:01

Oh, ik zou ook een bridezilla zijn! Dit is echt niet fijn.
Probeer toch om nog van parochie te veranderen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info