Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk programma voor misboekjes te make?. zelf afdrukken of naar een drukker doen?

  8-5-2011 20:26:10
beste bruidjes

zit al 2 dagen met mijn handen in mijn haar ivm mijn misboekje.
ik heb mijn misboekje in klad geschreven op een blad,papier, nu wou ik dat op mijne pc zetten dat ik het zo kan afdrukken.
blijkbaar moeilijker dan ik dacht
ik heb een vista pc en ik heb microsoft works programma. ik kan mijn afbeelding niet als achtergrond gebruiken om daar met tekst over te gaan, erboven ernaast of eronder wel maar niet erop. en ik kan maar met 1 blad werken niet handig als je een heel boekje moet doenik weet met words dat u pagina vol is gewoon doorloopt met mijn programma dus niet . en wou mijn 1ste blad doorsturen en niemand krijgt mijn bestand open. heeft er iemand van jullie verstand van microsoft works? met welk programma werken jullie? ik zit wel met vista dus kan niet elk programma downloaden. of hebben jullie jullie misboekjes gewoon naar de drukker gedaan? hoe werkt dat juist?
sorry voor al mijn vragen zenne

natje
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1312


Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik8-5-2011 20:54:16

Hoi!

Ik maak het met word 2007. Dat vind ik echt heel handig, omdat je gewoon alles per pagina kan maken en dan volgens een boekje kan laten afdrukken. Ik laat het wel drukken bij kopiecenter (die eindwerken en zo afdrukken), omdat ik de kwaliteit van mijn printer niet zo goed vind. Soms staan er strepen (heel kleintjes wel, maar toch) op het blad. En inktpatronen kopen is ook niet goedkoop hé. In het kopiecenter werken ze ook met laserjet en dan heb je geen kans op vlekken en zo. Voor het samennieten zou ik toch al ergens naartoe hebben moeten gaan, want dat kan ik thuis niet. Als je er niet aan uit geraakt in Works, dan zou ik gewoon vragen of je het bij iemand anders die word of publisher (als je daar goed mee kan werken) heeft, mag maken. Misschien wil iemand je daar wel mee helpen.



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik9-5-2011 8:02:48

Hoi natje,

Als ikk jou was zou ik gewoon open office installeren. Het is volledig gratis en volledig compatibel met Microsoft Word. Als je in Open Writer jouw tekst schrijft, kan je het bij het afdrukken opgeven dat je graag een boekje wil. Dan doet ie dat eigenlijk gewoon zelf. Je zou het een keer zelf kunnen afdrukken en dan laten kopiëren in een copy center?

Groetjes,
Filipa



frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-5-2011 8:36:56

Dag, ik heb het onze gemaakt in publisher



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 14:26:48

Ik heb ook vista op mijn pc en heb word 2007 erop geinstalleerd.
Ok, de cd-rom voor word 2007 moet je betalen (tegenwoordig is die redelijk goedkoop omdat 2010 uitkomt of is uitgekomen -- i don't know), maar je hebt dan wel word 2007 en dat is superhandig!

Als je dat niet wilt kopen... misschien die je een administratieve job en heb je het geluk word op je pc daar te hebben, werk er dan aan tijdens je middagpauzes enzo

Ik ga het zelf drukken... papier kopen in den ava en zelf drukken en vastnieten/binden zal goedkoper zijn dan je het bij de drukker doet :)

Succes



natje
12-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 6:46:13

ik heb open office gedownload en alles loopt gesmeerd
pfieuww pak van mijn hart

mercikes voor jullie tips

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info