Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskleed

  24-4-2006 8:40:32
Hallo allemaal,

Dit weekend stof gekocht voor mijn kleed. Een vriendin van mijn mama gaat het naaien. Ik heb een niet zo evidente keus gedaan: heb geen wit kleed genomen, maar ga in 2 kleuren werken. Het grootste deel van mijn kleed is in zandkleur en daarboven komt een donkerbruin/goudkleurig deel (enkel de rok, want die is in twee lagen). Nu wilde ik wel mijn aanstaande een klein beetje inlichten. Hij heeft nogal heftig gereageerd. Je kent mannen hé, die kunnen zich dat niet voorstellen. Hij vreest nu dat ik er als 'een clown' ga uitzien!! Nu heb ik al een aantal slapeloze nachten achter de rug, eind deze week zal ik het voor de eerste keer zien. Ik ben wel overtuigd dat het mooi zal zijn want de stoffen en de kleuren zijn prachtig, maar het is natuurlijk geen traditioneel, klassiek trouwkleed en ik ben een beetje bang van de reacties van de mensen. Zijn er mensen op dit forum die ook niet kiezen voor een wit trouwkleed?

Ik ben blij dat ik dit eventjes kwijt ben!

groetjes

Veerle

Veerle
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1292


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik24-4-2006 9:03:37

Mijn kleed heeft een witte bustier en een blauwe rok dus ...



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik24-4-2006 9:10:45

Hoi Veerle,

Ik zou me vooral geen zorgen maken, het zal wel mooi zijn als je zelf de stof hebt gekozen en de kleuren pasten goed samen.

Mijn kleed is helemaal oud roze en heeft onderaan een beetje wit.
Mijn vriend weet helemaal van niets enkel dat het niet wit is.

Groetjes Karine
16-09-2006



Tina

 Meld misbruik24-4-2006 10:43:16

Mijn kleed is ook zelfgemaakt door men schoonmama. Ik heb ook schrik gehad tot ik het uiteindelijk zag want het uiteindelijk uitgetekende model is het helemaal niet geworden. Ik kan je een foto doormailen als je dat wilt dan zie je dat het eindresultaat echt wel mooi kan zijn ... melopee1@telenet.be

Succes



Veerle
27-5-2006
 Meld misbruik24-4-2006 11:00:12

Wil je dat eens doen? Mijn emailadres is veerle.heemers@provinciaalzorgcentrumlemberge.be
Het mijne is van een voorbeeld van linea raffaelli. Ze heeft het eerst in balkatoen gemaakt en het lijkte eigenlijk wel op het voorbeeld. Maar daar was het wel in 1 kleur, terwijl ik het nu in 2 kleuren doe.

alvast bedankt



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik24-4-2006 14:40:59

hey,

mijn trouwkleed is in cappucino kleur dus ook geen wit, toen ik ging passen vond ik persoonlijk dat er niet zoveel witte kleden meer waren.
in een gekleurd gekleed zie je er ook altijd een beetje fleuriger uit dan in een wit, maar ja das mijn mening he.

groetjes Veerle
23/09/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-4-2006 19:59:55

Hey,

goh, ik weet zeker dat dat ook mooi zal zijn. De kleuren vind ik al zeker mooi klinken. Jouw vriend zal zich waarschijnlijk heel rare dinge voorstellen, maar zeg nu zelf: een moderne bruid kan toch ook heel mooi zijn?

Lieve



Nele
21-10-2006
 Meld misbruik25-4-2006 19:03:19

hallo,

mijn huwelijk vindt plaat op 21 oktober dit jaar en als ik je mag gerust stellen, ik trouw ook niet in het wit. Dat is iets wat ik absoluut niet wou. Het kleur heet taupe ofzo, een mengeling van mokka en vieux - rose. Behoorlijk donker van kleur eigenlijk. Mijn vriend weet ook enkel dat het niet wit is, maar verder van de rest ook niets, dus hij is ook wat nerveus. Maar je hoeft daar niet van wakker te liggen, op jullie huwelijksdag ben jij zijn prinses en al kwam je dan in je slaapkleed, dan ben je die dag nog de mooiste voor hem!! zijn bruid!!!
Het zal allemaal wel meevallen hoor, hij zal je prachtig vinden, niet mee inzitten!!

Groetjes,
Nele


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info