Terug naar overzicht
Hoi Emmy, Voor de bruidstaart weten we nog niet. Als openingsdans hebben wij voor "Strangers in the night" van Frank Sinatra gekozen :-) GroetjesFilipa
als intrede feestzaal hebben wij "i got a feeling" van de black eyed²peas. Intrede ²bruidstaart weten we nog niet...
Wij nemen als intredelied Safri Duo - The Bongo Song. Ik denk dat die wel redelijk traditioneel is.Op verschillende websites vond ik ook nog "Beautiful Day" van U2
Hey Emmy, hier hetzelfde probleem! :) Er zijn al heel wat liedjes de revue gepasseerd maar hebben ook nog geen idee wat het zal worden. Enkele ideetjes:- Black Eyed Peas - I got a feeling of Time of my live- Kings of Leon - Sex on fire- Chris Brown - forever- Kelly Rowland ft (kom er even niet op) - titel iets met love (lange werkdag, kan er ook niet opkomen)- Robbie Williams - Let me entertain you- Noordkaap - Ik hou van u Voor het dessert dacht ik meteen aan Candy Shop van 50 cent maar is wel beetje "dirty" natuurlijk ;) GroetjesGreet
Hier is dat ook al 100 maal verandert Lied bij bruidstaart; le lac du connemara (serviettendans) Lied bij binnekomen zaal: eerst een deuntje van star wars om de spanning te behouden en dan rood van marco borsato
Hey Emmy!!! Als intrede feestzaal hebben wij de counting crows met accidentally in love (shrek) Bruidstaart en dessertenbuffet zal het Beyoncé ft Jay Z worden met crazy in love, maar P!nk met get this party started vind ik ook wel een goede...(Hier heb ik ook voor gaan zoeken op het net, http://www.theperfectwedding.nl/blog/2010/10/top-5-brui... ) Grtjs!! Sara
wij nemen als intredeliedjeBlack Eyed Peas - I got a feeling Voor de bruidstaart : Robert abigail vs dj rebel- merengue
pirates of the caarebean intro ouverture van helmutt lotti 100 hz capricorn i gotta feeling you're the first the last barry white