Terug naar overzicht
mijn zoon trouw op 17 augustus 2012 en heeft dj qautro van meeuwen , hij is blijkbaar heel goed , ook gevonden via deze site en is niet teduur
Hoi, Wij hebben studio 30 van dilsen-stokkem. Ik kan wel nog niet veel zeggen over kwaliteit omdat wij pas in juli trouwen, maar ik heb al veel goeds gehoord over hen! GroetjesFilipa
hoi wij hebben gekozen voor Dj Manuel De Vos.. een supervriendelijke kerel!!! Heeft ook een eigen website => www.dj-manuel.be Veel succes met de zoektocht!!
Hoi wij hebben een duo. Ze draaien bij radio trudofm. Zijn echt niet duur. En ze maken er een echte sjieke dansvloer van.Als je wilt kunnen ze ook clips draaien bij de muziek. Dat nemen ze ook allemaal mee.Wij gaan dat gebruiken om foto's te projecteren.
vergeten te zeggen wie we hebben :)http://www.dj4party.be/
hallo Kathleen Neem eens een kijkje op www.discobarjpl.be Mvg DJ JP
"ik wil een dj die zijn geld waard is en goed draait zodat de mensen allemaal dansen" ... en bruid X vindt is verzot op het klassieke trouwfeest waar de gasten de helft van de avond polonaise gewijs en servetten zwaaiend de avond doorbrengen wild aangespoord door een micro-kwijlende dj terwijl bruid y het liefste heel de avond zou headbangen om de zwaarte lijst. Goed draaien voor de een is een hel voor de ander ... toets dus bij elke dj die je ziet of contacteert in hoeverre hij of zij zal kunnen voldoen aan jullie wensen, of hij de dingen die jullie willen horen ook maar enigszins kan/wil draaien. "Zolang er maar ambiance is" dat kan de gemiddelde allround dj jullie zonder veel problemen leveren, willen jullie in bepaalde genres bepaalde extremen opzoeken of willen jullie graag dingen die buiten de "mainstream", dan zal je harder moeten zoeken ... de ene voelt zich beter thuis bij een feest vol klassiekers, schlagers of stijldansen, terwijl de andere dj zich in zijn nopjes voelt als hij een streep vette techno, EBM, gothic of metal kan bovenhalen.
Hallo, Wij hadden vorig jaar Vincent van Vince's Musicstation. Vette Party en ze hebben Maximum deejay of zoiets. Al onze vrienden hebben hun muziek gedeeld voor het feest nog maar begon! Dikke aanrader! Vele groetjes
Oeps vergat hun website. www.musicstation.be! Groetjes, Carlo