Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj gezocht regio aalst ninove

20-4-2011 8:08:57
hey wij trouwen op 30/9/11 en zoeken nog een dj..
zelf horen wij graag studio brussel muziek, jaren '80, jaren '90 en wat alternatiever, geen typische trouwfeest muziek, gelijk le laq du dinges (met de witte zakdoek in de handen)
natuurlijk moeten we met iedereen rekening houden en zal er ook is een schlager moeten gespeeld worden, maar niet teveel zene..zelf hou ik ook is van goeie house of is techno ..
wie kan er ons helpen aan een goede dj (prijs / kwaliteit)
groetjes
nele

nele

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1285

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik20-4-2011 8:13:14

Hallo,
Neem eens contact op met YC MUSIC. Hij is van Iddergem. We zijn net gisteren bij hem geweest om ongeveer hetzelfde te bespreken als jullie :-) en hij lijkt heel inschikkelijk en goed te luisteren naar onze wensen.
Daarenboven is zijn prijs perfect! (ter info hij vertrok deze week wel n paar dagen met verlof) maar je kan hem zeker mailen of bellen.
Succes.

Thierry

Meld misbruik20-4-2011 10:58:33

Persoonlijk luister ik altijd naar StuBru: liefst De Maxx, Switch is iets minder mijn ding maar heb ook die liedjes in mijn collectie.
Met de echt zware Techno zal ik je niet kunnen helpen, maar met Goose, Shameboy, Sub Focus, The Prodigy, The Chemical Brothers, Fatboy Slim, ... kan ik je met veel plezier helpen.

Deze muziek kan perfect gemixt worden met de 'gewone' trouwmuziek, terwijl toch iedereen aan bod zal komen. 't Is gewoon een beetje meer stretchen voor de DJ :-)

Imagine Music (Melle / Dendermonde)
www.trouwfuif.com

sabrina

Meld misbruik20-4-2011 10:58:57

Wij hebben hadden dj PARTYSOUND vastgelegd.
Zijn adres kregen we van kennis en ik moet zeggen dat onze gesprekken zeer vlot verlopen zijn.Al verschillende mensen horen stoeffen op deze dj en inderdaad...het loonde de moeite want er was volop ambiance op de feesten waar hij al speelde maar natuurlijk is ook het publiek belangrijk hé.
In elk geval was er vlotte afwisseling in de muziek en op de laatste trouwpartij was het een echte fuif met allemaal muziek van '80 en '90.Het was dan ook wel een publiek dat echt van deze muziek hield.

Succes!!

B.

Meld misbruik20-4-2011 11:59:29

Wat je opnoemt is bezwaarlijk Techno te noemen hé Thierry.
Alles hangt er van af hoe ver er in een bepaald genre moet gegaan worden. Als in Nele haar vriendenkring een aantal ILT gangers zitten dan moet je verder gaan dan de paar techno-getinte nummers die stubru halen ... maar ook dan is er een hemelsbreed verschil tussen wat pakweg R.Hawtin of Dave Clarke ten berde brengt.
Dat combineren met trouwfeestmuziek is zoals thierry zegt geen probleem er zijn genoeg meestampers waar de tantes en nonkels en mainstream liefhebbers op wild gaan die perfect kunnen gemixt worden met dit soort toestanden.
Natalia huppelt veelal aan 137 BPM ... perfect om een stevige beat door te halen en plots staat tante eufrasie op secret cinema te dansen.
Paul Severs damdidamt en ACDC dondert aan 134 BPM ... of hoe een polonaise of headbangsessie kan uitdraaien in 2 many dj's alltime favourite Vitalic's La rock.

Thierry

Meld misbruik20-4-2011 13:28:47

@ Bart:
Van alle liedjes die je noemt, is enkel La Rock [Vitalic] redelijk techno-getint, al de rest is gewone house, en die draai ik ook vlot in de mix.
Échte Techno kun je niet op een trouwfeest draaien, enkel op een specifieke fuif. Zelfs voor mij is deze muziek jingle-jangle, en heb ik dus ook niet in mijn collectie.

De artiesten die ik in mijn vorig bericht vermeldde, zijn idd Dance/House groepen, geen techno. Veel mensen spreken echter over Techno, terwijl ze eigenlijk gewone House of Dance bedoelen. Daarom dat ik zei dat ik 'de écht zware techno' niet in huis heb, en ook niet wil/kan draaien.

Het is niet allemaal rechtlijnig te omschrijven.
We kunnen alleen maar hopen dat we de klant goed begrijpen, vooraleer we verkeerdelijk échte Techno op hun feest draaien, terwijl ze liedjes als 'Love Generation' bedoelen

Imagine Music
www.trouwfuif.com

B.

Meld misbruik20-4-2011 14:20:46

- Ik heb maar 1 liedje genoemd (La Rock)
- De rest zijn djs / producers ... Hawtin en Dave Clarke zijn vooralsnog baanbrekend als het om techno gaat en secret cinema brengt zowat al zijn releases uit op sven väth zijn label cocoon wat ook staat voor het betere techno werk.

Veel mensen beschouwen alles met een beat wat niet in de top40 staat techno, wat niet wil zeggen dat het dat is. Als mensen praten over alternatief, geen typische trouwfeestdinges dan ga ik er misschien verkeerdelijk van uit dat ze weten wat techno is en niet doelen op "love generation" en aanverwante hitjes.

Dat je het niet kan draaien op een trouwfeest durf ik te contesteren, niet op elk trouwfeest en niet na de openingsdans, maar ik krijg mensen over de vloer die er specifiek naar vragen ... net als er zijn die naar metal of naar gothic vragen wat je ook niet op elk feest boven haalt.
Maar ik vind dat dan geboenk dan ook geen jingle jangle ... en mix thuis geregeld techno setjes in elkaar

Marlies
9-12-2011
 Meld misbruik20-4-2011 17:14:12

Hey Nele,
Wij hebben goede ervaringen met DJS Sound uit Nieuwerkerken (nabij Aalst) die doet ook regio Gent.
Héél erg goede DJ, erg professioneel en altijd ambiance en dat is wat het bij een goede DJ moet zijn zeker. Ook altijd correct wat afspraken betreft en betrouwbaar. Meer moet dat voor ons niet zijn!
Groetjes,
Marlies

Dirk

Meld misbruik22-4-2011 0:50:24

Dag Nele,

Gelukkig is je huwelijk op een vrijdag zodat ik je nog een mix zou kunnen bezorgen van al hetgeen je opnoemt. Graag een bezoekje aan onze site voor meer info.

Ik weet wat iedereen in het algemeen en DJ's in het bijzonder bedoelen met "trouwfeestmuziek". Reeds 15 jaar verzorg ik regelmatig muziek op deze feesten en het klopt dat sommige muziekgenres daarop goed scoren. Sommige nummers zijn zo nauw met het geijkte huwelijksfeest verbonden, dat het bijna steeds verplicht te draaien is, bijvoorbeeld de connemara enz...
Op zich niets fout mee als het volk het meeschreeuwt. De nodige energie en inspiratie halen we boven om met deze muziek een spetterende avond te draaien.

Maar geenszins wil dat zeggen dat we nog nooit een huwelijksfeest zouden hebben zien starten als een keitof en amusant allround-muziek feest dat gaandeweg de uren verstrijken, overglijdt in een of discofever- of house/dance- of een newwave- of stubru rock- of al gelijk wat fuif ! Of een mix van een paar. Ervaring in mixing van niet alleen beatmuziek, komt hier heel goed van pas.
En dat zijn uiteraard ook supergeslaagde trouwfeesten, kwestie is om hierop steeds voorbereid te zijn. Alle genres meenemen is de boodschap. Niet voor niets onze naam!

Met regelrechte techno vanuit The Fuse ga je als DJ op een huwelijk zo goed als nooit scoren of heel de vriendengroep van bruid en bruidegom moeten regelmatige bezoekers zijn, waarom dan niet? Liefst dan wel op een tijdstip dat tantes en nonkels het al voor bekeken houden. :-)

Partygroet,
DJ dirk
www.db-allmusic.be

Trayci

Meld misbruik22-4-2011 10:51:36

nele

Meld misbruik27-4-2011 8:42:42

ik weet dat er zoiezo muziek van jaren 80 - 90 bij moet zijn, als ook eens een twist , niet alleen house muziek , want mijn aanstaande houdt eigenlijk van punk :-) dus het moet een mix worden van vanalles ,behalve echt typische trouwfeesmuziek, geen marie-louise of vogelkesdans..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info