Terug naar overzicht
Dat kan misschien wel, maar waar is de charme van het 'bruidsboeket' dan...? Ik vrees dat de emotionele waarde dan verdwijnt... Dan moet hij het hele boeket uit elkaar halen (alhoewel ik dan wel durf te denken dat hij gewoon andere bloemen neemt) en helemaal herschikken... Dan kan je evengoed gewoon een apart bloemstukje bestellen... Ik denk dat dit goedkoper gaat uitkomen...
Je hebt gelijk, het is maar omdat het volgens mij zo moeilijk lijkt om je hele bruisboeket te laten drogen (en mooi te houden). Daarom dacht ik het te laten 'ombouwen' en op zijn minst nog een bloemstukje te houden...
Hey Ci, Eerst en vooral een dikke proficiat! Ze hebben tegenwoordig van die vries technieken, zodat je wel je hele boeketje kan bewaren :) Groetjes, Yasmina
ik laat het mijne vriesdrogen bij annicca's in herentals waar ik mijn boeket ga bestellen
Ik heb mijn boeket gewoon aan een draadje ondersteboven laten drogen en dit is vrij goed gelukt! Mijn calla's zijn wel helemaal verschrompeld (kan je niet drogen, ook niet vriesdrogen), maar de rest is wel helemaal ingedroogd!