TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Guido
|
14-4-2011 8:29:01

|
|
Dierk
|
17-4-2011 11:40:10
Beste,
Mag ik je met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Groeten,
Dierk Van Paemelen
|
|
Dirk
|
18-4-2011 22:37:50
Dag Emy,
Het is een must om uw Dj vooraf te spreken en niet alleen per telefoon maar ook persoonlijk. Op die moment is zijn of haar draai-expertise niet te zien, dat is waar maar je hoort na vijf zinnen of die er iets van kent of niet. Ook of er een luisterend oor is en een meewerkende mentaliteit. Is het al direct van "Enkel stubru", "geen verzoeknummers" of "gene techno" of zoiets, maak dan ernstige bedenkingen.
Het is al voorgevallen dat ik toch het bruidspaar niet hebben kunnen ontmoeten op voorhand dan was dit meestal door de tijdsdruk aan hun kant. Aan mijn kant geen probleem, ik kreeg een playlist door en wist vooraf al uit welke vaatjes te tappen. Maar er moet voor meer dan 2 personen gedraaid worden dus worden steeds alle draaibare genres meegenomen om verrassingen uit te sluiten.
Wij maken ook geen punt van een kilometer meer te rijden, laat dat geen twijfelpunt zijn bij de keuze van je DJ. Heel regelmatig draaien we ettelijke kilometers uit de buurt en dit wordt gewoon mee verwerkt in de all-in prijs net zoals bij alle andere betere discobars, daar maken we geen geheim van. Deze eventuele kleine meerprijs is snel vergeten als je er een spetterend feest voor in de plaats hebt!
Steeds bereid voor een vrijblijvende persoonlijke afspraak.
Vriendelijke groet,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Kurt
|
20-4-2011 16:10:29
Hey Emy,
zelf van Mechelen.
Jaren resident geweest in de Prof en vaste dj in tivoli en de passade.
U kan me steeds contacteren.
mvg,
Kurt
|
|
Sofie
12-8-2011
|
18-5-2011 17:37:43
Hey,
Jullie zullen ondertussen wel al een dj gevonden hebben, maar wij hebben dj bartje geboekt voor ons huwelijk.
Ze willen ook alles via mail regelen omdat er zo toch bewijzen op virtueel papier staan.
Ze hebben me ook laten weten dat ze reeds in onze feestzaal een aantal feesten verzorgd hebben, dus veronderstel dat dit wel in orde zal komen.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|