Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp bij het misboekje

  13-4-2011 12:12:00
hallo allemaal,
ik weet dat het al dikwijls op dit forum is geplaatst maar het lukt mij niet zo goed met het maken van het misboekje.
Ik ben in word gestart (A5) maar hoe doe je dit? horizontaal, 2 kolommen? hoe druk je dit af?
Als ik het op stick zet kan de drukker het dan in boekvorm doen?

mag ik misschien eens een voorbeeld zien van jullie misboekje? zou zoooo lief en vriendelijk zijn.
Nog 100 dagen, amai begin enorm te kriebelen en er moet nog zoveel gedaan worden.

Véél geluk allemaal

Ellen

ellen
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1357


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:14:55

Hoi Ellen,

Wij trouwen op dezelfde dag en ik ben ook nog bezig met ons misboekje, ben benieuwd naar de reacties hier want ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet doen :-)

Groetjes en succes met de voorbereidingen!
Filipa



Kelly
25-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:19:00

Gewoon tijpen.
Bij de printinstellingen kan je dan voor boekje kiezen en 2 pg per blad.
Dan wordt dit op a5 geprint zodat als je dan vouwt, dit een mooi boekje wordt..
Ik heb dit zo gedaan.
x



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 14:56:09

Idd goede vraag,vroeg me dat af.heb nochtans al boekvormpjes gemaakt hoor maja al weer lang geleden want werke al meer dan 5jaar en was op school lol
Nouja eens gaan zien in word dan.

@Kelly alle pagina 1,2,3 onder elkaar doen dus?dus niet pagina 1 typen dan een pagina 3,pagina 2,pagina 4,...
Héhéhé ochja we hebben nog wel tijd maar wil toch al enig juist vb.tegen juni voor de pastoor als we op ondertrouw moeten



ellen
23-7-2011
 Meld misbruik13-4-2011 15:11:49

dank u wel.
Kelly gewoon in word A4 typen? of al op A5 zetten? en dan 2 kolommen nemen? horizontaal?
mag ik uw voorbeeld misschien eens zien?

Gr Ellen



Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:30:21

Hoi, Ik zat met hetzelfde probleem. Ik ben nog niet begonnen, maar ik heb gegoogled naar een sjabloon voor een misboekje. Dit was moeilijk te vinden, maar wel als je zoekt op sjabloon voor een uitvaart:

http://www.isidorusweb.nl/asp/default.asp?t=show&id=3300

Ik heb het nog niet getest, maar als je hierin de titels overschrijft, dan zou je toch een mooi geheel moeten krijgen. Veel succes!



Kelly
25-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 10:50:22

Gewoon typen in word zoals je dit open doet, niets aan instellingen veranderen!
Dan gewoon pagina 1 - 2 - 3 - enz typen (A4 dus), in gewone volgorde.
Geen 2 kolommen!
Bij afdrukken kies je dan voor 'eigenschappen' - 'afwerking':
'dubbelzijdig afdrukken' aanvinken en bij 'brochurelayout' kiezen voor 'links binden'.
Dan print dit als A5-boekje.
x




ellen
23-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 21:40:39


hallo Kelly,
ik hoop echt dat het lukt. Ik ben dus opnieuw begonnen gelijk je zegt.
Had je bij uw thuis alles afgedrukt? hoeveel misboekjes heb je afgedrukt?
Bedankt voor je lieve hulp!!

Ellen



ellen
23-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 21:46:01


hallo Kelly hier ben ik alweer,
moet ik het lettertype dan verkleinen als ik nu in A4 typ want ik moet het toch naar A5 afdrukken als het gereed is?

sorry voor de vele vragen.


Ellen



Kelly
25-6-2011
 Meld misbruik15-4-2011 10:22:58

Lettertype staat bij mij op 12.
Heb nu nog maar enkel een proef afgedrukt. Ga de rest ook wel zelf printen.
Denk dat ik er rond de 150 ga afdrukken, heb er niet echt een idee van hoeveel er nodig gaan zijn.

Geen probleem, als ik kan helpen doe ik dit graag.
Veel succes
x




Karen
14-5-2011
 Meld misbruik17-4-2011 9:00:31

Hey Kelly,

Bij welke Office versie is dit, want ik kan daar enkel de afdrukstand kiezen.

Groetjes
Karen



Kelly
25-6-2011
 Meld misbruik17-4-2011 14:14:29

ik heb 2007.
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info