Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geloof

  12-4-2006 9:39:57
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 28/04/2007. Wij zijn allebei nog heel gelovig en willen onze viering dan ook echt vanuit ons geloof onderbouwen. Wie kan me helpen aan mooie teksten en gebeden.
Ingrid

Ingrid
28-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 552


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik12-4-2006 9:42:16

www.adagioceremonie.be daar naar downloads gaan. Je vindt er heel wat misboekjes terug om teksten uit te halen. Verder kan je ook teksten opzoeken in de bijbel en die dan zelf wat moderniseren...



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 10:03:04

hallo Ingrid

als je hier je e-mail adres nalaat stuur ik je deze avond een bundeltje teksten toe.

groetjes

Lien
26/05/2006
callenslien@hotmail.com



Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik12-4-2006 15:01:34

Ik ben ook wel geiïnteresseerd in dat bundeltje teksten. Kan je het mij eens bezorgen?
Alvast bedankt!
maaike_lozie@yahoo.com



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik12-4-2006 17:51:18

Ben ook wel geïnteresserd.
Kan je het ook naar mij doormailen?

gerlinde_vl@yahoo.com



davine
31-3-2006
 Meld misbruik13-4-2006 20:18:27

Dag ingrid,

Het zijn wel geen teksten maar wel een ideetje. Mijn vriendin had zelf haar hostie gebakken (een soort pizzadeeg) en deelde deze ook zelf uit samen met haar man.

groetjes davine



Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 21:49:11

hey
neem eens een kijkje op de site van de dienst voor gezinspastoraal: http://www.huwelijksvoorbereiding.be/N/index.lasso
Er staan leuke en interessante dingen op.
Veel succes!
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info