Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet meer zo tevreden over mijn trouwkleed

  5-4-2011 19:55:19
Ik hoop dat ik niet overkom als een moeilijk geval, maar ik vind wel dat ik mij goed moet voelen in mijn trouwkleed.

Het moment dat ik het kleed (het is er eentje van Cymbeline) koos uit alle andere was ik er 100% van overtuigd: het zat goed rond mijn lichaam en mijn figuur kwam er mooi in uit. Het was weliswaar nog te groot en dat zag je ook op de foto's dat mijn mama toen heeft genomen.

Door die foto's te zien begon ik steeds meer te twijfelen, maar ik dacht dat het gewoon was omdat op de foto mijn kleed veel te groot is.

Na mijn tweede pas was ik terug overtuigd, nog niet de volle 100% maar al 90%. Mijn mama had weer foto's genomen en toen ik ze zag kon ik wel bijna huilen... Het leek wel of ik dik was in het kleed. Na de foto's herhaaldelijk te bekijken en te vergelijken met de originele foto van het kleed heb ik gevonden wat het probleem misschien kan zijn. Doordat ze mijn kleed bijna 25cm moesten inleggen is de pasvorm een beetje veranderd. Op mijn schouders waren de bandjes smaller dan waar ze starten aan de bustier. Nu ze de bandjes ingekort hebben zijn ze op mijn schouders opeens veel breder geworden en daardoor lijk ik veel struiser dan ik ben. Ik ben al klein en wil niet als een klein dikske naar het altaar lopen.

Nu heb ik een mailtje gestuurd of ik morgen eens mag langskomen om dit te bespreken. Ik hoop dat ze het nog misschien kunnen en willen aanpassen.



Evi
30-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1935


liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 19:59:25

oei... das wel jammer... kan mij voorstellen dat je je nu veel zorgen maakt...
hopelijk komt alles goed...
veel succes!



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:21:45

Een ongezoute mening kan je misschien deugd doen. Als je er effectief dik uitzie in je kleed, wil ik het u gerust vertellen... Foto's mag je sturen naar aurelieke @ hotmail.com



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik5-4-2011 20:23:39

Als het aan de bandjes ligt is dit denk ik makkelijk aan te passen door een naaister (die van de winkel dan). Gewoon rustig nog eens bespreken met de winkel, uitleggen wat het probleem is, nog eens passen desnoods en zeggen hoe jij het ziet! Ze gaan echt wel hun best doen om je tevreden te stellen.

Ik duim mee dat het in orde komt!



Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:29:51

Ja, inderdaad. Als je een deftige, professionele winkel hebt gekozen dan ben ik er zeker van dat ze u gaan bijstaan in raad en daad. En je moet u 100% een prinses voelen in je trouwjurk, ik had ook twijfels, maar na mijn eerste pas zijn die verdwenen. Jammer dat het voor u niet zo is gelopen.





vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:38:22

Zo erg zal het wel niet zijn, maar je moet je natuurlijk wel goed voelen in je trouwkleed.
Als ik mijn foto met mijn trouwkleed aan bekijk op mijn computer, lijk ik ook veel dikker, maar als ik de foto afprint is dat niet meer zo. Mijn computer rekt alles blijkbaar wat uit.
Misschien is dit bij jou ook het geval.

Als je een mening van buitenaf wil, mag je je foto altijd doorsturen hoor.
Ik laat je heel oprecht weten wat ik ervan vind.
vanessadaelemans@hotmail.com






lies
2-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:42:51

Hoi Evi,

vind het zo jammer voor je, want zoals je zegt, je zou je er wel fantastisch in moeten voelen! Maar kop op meid, wie weet kan je morgen lekker langs de winkel gaan en kan het "probleempje" in no time opgelost worden!
Fingers crossed!



marleen
22-1-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:03:18

Hey, Moest je jurk 25 cm versmalt worden? Mag ik dan vragen waar je dit gekocht hebt? Dat vind ik echt niet kunnen!!! Ik ben zelf retoucheuse en de max is normaal rond de 8 cm.. Hangt natuurlijk beetje van het model af... Ik wil je nu niet ongerust maken... Ik heb het ook niet gezien.. Anders moet je eens gaan met iemand dat iets van naad kent. Veel succes!!



mona
26-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:23:44

Ik denk dat iedereen wel twijfelt ivm het kleed, heb ik ook hoor.
Maar dat het 25cm versmalt moest worden dat snap ik ook niet, normaal bestellen ze het kleed bij de fabrikant wat het korst bij jouw eigen maat ligt. Dan hebben zij een fout gemaakt toen e jouw maten genomen hebben.
Maar bespreek dat eens in de winkel, zal wel loslopen :-)



Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:37:38

Ik hoop dat je weer rap terug overtuigd geraakt van je kleed. Dat het morgen voor je opgelost raakt. Soms denk ik ook wel: "heb ik wel de juiste keuze gemaakt". Als je graag wil dat ik ook mijn mening geef, mag je me altijd mailen: ineke.dormaels@hotmail.com



Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik6-4-2011 9:14:37

Hey Evi,

Dat is inderdaad niet leuk als je je niet goed voelt in je kleed. Je mag gerust de foto's eens doorsturen, dan wil ik ook eens mijn mening geven. Niet dat de mening van anderen veel verschil voor jou zal maken, jij moet het kleed dragen en je er als een prinses in voelen hé. Ik zou zeker eens gaan praten in de winkel en mss een aanpassing vragen.

Groetjes Nathalie

nathalievgh@hotmail.com




Evi
30-4-2011
 Meld misbruik6-4-2011 9:41:23

Ze moest 25 cm ingelegd worden... Blijkbaar komen de kleedjes van dat merk binnen op ongeveer 1m80 dus ze moest serieus ingelegd worden. Ze moest niet echt versmald worden, alleen een beetje in mijn taille omdat het niet mooi aansloot.



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik6-4-2011 10:12:49

Hey Evi,

No worries... Ze zullen je in de winkel waar je het hebt gekocht wel helpen.

Normaal ben ik ook een 'zwijger', maar bij de eerste pas had ik werkelijk alle details in de gaten en zei ik ze ook - in het begin een beetje verlegen, na een tijdje overtuigd, want ze stimuleerden dit zelfs :-).

Misschien kan je hen vragen de breedte van de lintjes aan te passen, zodat alles weer in verhouding is? Wat die lengte betreft, dat is niet zo erg, het bovenstuk is belangrijkst. (ben ook een kleintje, haha)

We horen nog wel hoe het is geweest!



Evi
30-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:46:39

Ik ben dus gisteren geweest en ze wilden het aanpassen. Ze vond het wel wat raar dat ik er vorige week niets van gezegd had, maar ik had er eigenlijk ook niet zo een aandacht aan besteed toen. Tot ik de foto's zag natuurlijk.

Terwijl ze het aan het versmallen was zag ik het zo verbeteren. En ik heb nieuwe foto's laten trekken en die zijn 1000 keer beter :-)



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik7-4-2011 12:10:22

blij voor jou! Alles komt (uiteindelijk) altijd goed :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info