Terug naar overzicht
Spreek op voorhand af en maak goeie afspraken. Zorg dat je altijd een overeenkomst hebt. Als je natuurlijk enkele referenties hebt van die dj is het gemakkelijker om een idee te vormen over zijn kennis van muziek en entertainment.
hey hey Wij hebben dj sergio al een paar keer gehad voor feestjes en voor het trouwfeest van mijn beste vriendin en het was alle keren dik inorde en grote ambiance dus ik zou zeggen zeker doen je zal het je niet beklagen mvg Isabelle
Goeie ervaring met de DJ van befree2enjoy. Deze man kent zijn vak, voelt goed aan wat het publiek wilt en houdt er zo de ambiance zeer goed in. Hij neemt vooraf ook de tijd om je muziek voorkeuren te leren kennen(wat voor ons een belangrijk punt was) Een aanrader zou ik zo zeggen!
Beste, Mag ik je met enige fierheid op deze rubriek onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Groeten, Dierk Van Paemelen
@Valerie: ik denk niet dat het de bedoeling is dat je hier reclame maakt voor je eigen man. In een privé bericht vond ik dat niet zo erg, maar op het forum.... Pffff komt een beetje raar over.
Sorry, het was niet echt als reclame bedoeld maar gewoon om de naamsverandering te verduidelijken Groetjes