TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thierry
|
1-4-2011 17:11:50
Vrijdag 2 september zijn we nog vrij. Recent hebben we nog in de Shamrock in Tielt gedraaid. PS: bij verlet stellen wij een evenwaardige vervanger voor, aan dezelfde voorwaarden. Wij maken dan dat de overschakeling zo vlot mogelijk gaat. Groeten Katrijn & Thierry www.trouwfuif.com
|
|
shana
15-7-2011
|
1-4-2011 20:02:22
dj marino...
|
|
nathalie
13-5-2011
|
1-4-2011 22:53:00
wij nemen gi van aalst dj david librecht
|
|
Dirk
|
2-4-2011 0:27:43
Hallo Katrien,
Aangezien jouw discobar niet zelf instaat voor een vervanging en je het zelf laat uitzoeken, spreken we dus van een van de zovele amateurs.
Natuurlijk is het ook bij ons mogelijk dat we net voor een evenement een tegenslag hebben (ziekte, ongeval, diefstal, ...) maar tenminste kunnen we garanderen dat u daar geen last van heeft. We zouden dan beroep doen op evenwaardige collega's die voor ons inspringen.
Op deze vrijdag kunnen we u voorlopig nog van dienst zijn. Kijk even op onze website om naderbij kennis te maken. Steeds mogelijk tot een vrijblijvende persoonlijke afspraak.
Vriendelijke groet,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Tom
|
2-4-2011 1:33:22

|
|
Mieke
12-5-2012
|
2-4-2011 11:54:33
Hey, Ik heb DJ Alex op men huwelijk volgend jaar. Die is van Lichtervelde. Grts, Mieke
|
|
Sarah
17-12-2011
|
2-4-2011 13:04:00
Wij hebben dj infinity, hij draaide ook al veel in El Parador in Tielt.
Groetjes
|
|
Lieven
|
2-4-2011 18:27:13
Dag Katrien,het is inderdaad niet echt fraai van de door u genomen dj, hij zou toch een minimum aan moeite moeten doen om een waardige vervanger te zoeken. Ik ben nog vrij op vrijdag 2 september 2011. Ik draai heel vaak in de Shamrock, woon slechts op 10 km van de zaal. Daar ik ook op zaterdag moet draaien wil ik u een goeie prijs geven. Neem vrijblijvend contact op www.djlieven.be . Mvg Dj Lieven
|
|
Katrien
2-10-2010
|
2-4-2011 19:29:44
Wij hadden bisevents waar ze met 4 dj werken, elk met zijn specifiek talent. Super professioneel
|
|
Katrien
2-9-2011
|
2-4-2011 20:42:36
Voor alle duidelijkheid: we hadden reeds verschillende keren een goed contact met onze DJ en waren van plan om met hem samen te werken, maar het contract was nog niet ondertekend. In de week dat we een afspraak wilden maken deed het ongeval zich voor.
|
|
DEBORAH
14-5-2011
|
5-4-2011 14:07:54
Hallo Katrien,
Wij hebben net hetzelfde voor. Wij hebben 3 weken geleden telefoon gekregen dat hij in het ziekenhuis ligt en niet meer kan draaien op ons huwelijk. Maar wij trouwen wel al op 14 mei. Dus dat was een 7 weken voor ons huwelijk. We hebben gelukkig iemand anders gevonden.
Veel succes met de verdere zoektocht naar een vervanger.
Groetjes
Deborah
|
|
Dierk
|
7-4-2011 22:52:57
Beste,
Mag ik je met enige fierheid op deze rubriek onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Groeten,
Dierk Van Paemelen
|
|
Trayci
|
22-4-2011 10:53:58

|
|
Piscador
|
27-7-2011 22:15:06
Hallo, Neem gerust een kijkje op mijn site en je mag tevens vrijblijvend een offerte aanvragen via mail. Ik kan erg goed inspelen op het publiek en beschik over muziek van de oorlogsjaren tot op heden, heb tevens al meer dan 15 jaar ervaring. Vriendelijke groeten, Dilano
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|