TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascal
|
29-3-2011 17:03:32
Hoikes, Ik persoonlijk ben al jaren in de wereld van discobars en speel zelf al jaren , maar heb nog nooit van powerstation gehoord. Groetjes paske
|
|
Sonja
12-5-2012
|
30-3-2011 6:49:46
Hey Annelies,
Ik heb ook geen ervaring met powerstation.
Wat ik jou kan aanraden, is verschillende DJ's te contacteren en een vooraf een kennismakingsgesprek te hebben, het moet toch ook klikken met de DJ.
Wij hebben er 3 uitgenodigd voor een vrijblijvend gesprek en hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt waar we het beste gevoel bij hebben.
Groetjes,
Sonja
|
|
fré
25-3-2006
|
|
|
fré
25-3-2006
|
5-4-2011 9:52:34
Annelies,
Sowieso heb je een dj nodig die ervaring heeft met huwelijken en dus ook een brede muziekkennis moet hebben. Ik ken ook geen DJ Powerstation, en ik ken ook veel dj's, gezien ik er ook één ben.
|
|
Kristel
9-4-2011
|
11-4-2011 10:53:47
Annelies, Wij hadden een DJ van Powerstation en ik zou je aanraden om deze NIET te nemen. Normaal gezien ben ik niet iemand die snel iets/iemand afbreekt maar de manier van werken,beleefdheid (van deze DJ) was allesbehalve... Wij hadden hem enkele maanden op voorhand ons contract met de beginuren en muzieksmaak doorgemaild en tot een week voor ons huwelijk was alles in orde...toen we een week op voorhand nog de details doormailden kregen we een mailtje waarin hij moeite had met de uren...kon niet op tijd zijn,probleem om de discobar op te zetten voordien...uiteindelijk was alles wel in orde maar op de avond zelf stond hij met zijn armen over elkaar plaatjes te draaien,nadien zijn we van mensen te weten gekomen dat als ze een plaatje gingen vragen dat ze afgesnauwd werden...kort samengevat : hij stond er tegen zijn zin precies!!! Iedereen is vrij van kiezen natuurlijk maar deze DJ was zijn geld echt niet waard
|
|
Annelies
10-9-2011
|
26-4-2011 14:18:40
Hey kristel,
Van waar was deze DJ?
Waar had hij gespeeld?
|
|
|