TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascal
|
29-3-2011 17:03:32
Hoikes, Ik persoonlijk ben al jaren in de wereld van discobars en speel zelf al jaren , maar heb nog nooit van powerstation gehoord. Groetjes paske
|
|
Sonja
12-5-2012
|
30-3-2011 6:49:46
Hey Annelies,
Ik heb ook geen ervaring met powerstation.
Wat ik jou kan aanraden, is verschillende DJ's te contacteren en een vooraf een kennismakingsgesprek te hebben, het moet toch ook klikken met de DJ.
Wij hebben er 3 uitgenodigd voor een vrijblijvend gesprek en hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt waar we het beste gevoel bij hebben.
Groetjes,
Sonja
|
|
fré
25-3-2006
|
|
|
fré
25-3-2006
|
5-4-2011 9:52:34
Annelies,
Sowieso heb je een dj nodig die ervaring heeft met huwelijken en dus ook een brede muziekkennis moet hebben. Ik ken ook geen DJ Powerstation, en ik ken ook veel dj's, gezien ik er ook één ben.
|
|
Kristel
9-4-2011
|
11-4-2011 10:53:47
Annelies, Wij hadden een DJ van Powerstation en ik zou je aanraden om deze NIET te nemen. Normaal gezien ben ik niet iemand die snel iets/iemand afbreekt maar de manier van werken,beleefdheid (van deze DJ) was allesbehalve... Wij hadden hem enkele maanden op voorhand ons contract met de beginuren en muzieksmaak doorgemaild en tot een week voor ons huwelijk was alles in orde...toen we een week op voorhand nog de details doormailden kregen we een mailtje waarin hij moeite had met de uren...kon niet op tijd zijn,probleem om de discobar op te zetten voordien...uiteindelijk was alles wel in orde maar op de avond zelf stond hij met zijn armen over elkaar plaatjes te draaien,nadien zijn we van mensen te weten gekomen dat als ze een plaatje gingen vragen dat ze afgesnauwd werden...kort samengevat : hij stond er tegen zijn zin precies!!! Iedereen is vrij van kiezen natuurlijk maar deze DJ was zijn geld echt niet waard
|
|
Annelies
10-9-2011
|
26-4-2011 14:18:40
Hey kristel,
Van waar was deze DJ?
Waar had hij gespeeld?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|