Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes kerk

  28-3-2011 20:36:09
hey

vorige donderdag afspraak met priester gehad en het viel al bij al nog goed mee , zelfs misboekje vond hij prima
Er is echet 1 iets wat hij wil en dat is dat achter het vergevingsmoment een lied gekozen wordt in de genre van 'tot zeven maal zeventig maal vergeef ik een ander zijn schuld'
ALLEZ ZEG da tkan toch niet??? rest van liedjes zijn ok , is er nog iemand van jullie die dit meegemaakt heeft en hoe lossen jullie dit op???? of zijn er alternatieven?? help
thanks


floor
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1728


Brecht
2-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 9:17:09

Wij hebben zelf een andere priester gezocht. Doordat wij kiezen voor een gebedsdienst zonder eucharistie hadden wij de diaken aangewezen gekregen. We hadden hier geen goed gevoel bij, en dit moet toch e? M'n vrouw had het misboekje ook in elkaar gestoken, en meegenomen bij het eerste gesprek. Hij wilde dat we in het misboekje enkel de titels plaatsten, en niet de volledige teksten, zodat hij ze kon aanpassen. Wie is hij om dat te doen? Het is onze dag ;-). Dus hebben wij iemand anders gekozen om onze mis voor te dragen!
Veel geluk!



ellen
23-7-2011
 Meld misbruik15-4-2011 9:45:51


Hallo Floor,
jip wij gaan proberen ivm tot 7*70 > the reason van Hoobastank te doen. Onze deken moet het wel nog goed keuren maar bij de voorbeeldboekjes van anderen had hij dit ook goedgekeurd. Dus maar hopen. Mijn vriend vind tot 7*70 ook maar niks en hoobastank veel beter (tik het maar eens in bij you tube je kent het vast en zeker)

véél geluk

gr Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info