TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsey
14-5-2011
|
28-3-2011 13:24:19
hey Hannelore.
Wij hebben deze dj ook genomen. Zelf hebben we hem nog niet horen draaien maar mij zus en schoonbroer wel en ze zeiden da hij heel goe was en veel sfeer brengt.
Dus onze keuze was vlug gemaakt.
Groetjes Lindsey
|
|
greet
27-8-2011
|
28-3-2011 21:28:39
hallo,
wij hebben deze ook gekozen omdat we veel positieve reacties gehoord hadden, zelf nog niet bezig gezien.
laat eens iets weten hoe jullie het dan gesteld hebben ermee.
groetjes
|
|
jurgen
1-9-2006
|
28-3-2011 23:19:36
Ben op 12 maart op een trouw geweest waar DJ infinty draaide.
Mijn mening goed maar kan beter.
Tijdens het eten stond hij gewoon met zn 2 handen in zn broekzakken toe te kijken.
Voor de openingsdans was er bijna geen sfeer gebracht terwijl dat meestal wel het geval was.
Het dansfeest zelf viel goed mee van 00 tot 3 uur , maar daarna was hij door zijn beste muziek heen.
|
|
kris
|
29-3-2011 10:04:52
@ jurgen: "Tijdens het eten stond hij gewoon met zn 2 handen in zn broekzakken toe te kijken."
Daarom ook dat ik altijd zeg dat het beter is de dj te laten komen na de hoofdschotel, tijdens het dessert, zodat hij op muzikaal gebied kan beginnen opbouwen om dan na de openingsdans fris en monter voluit te gaan.
Ik blijf er bij: je hebt geen DJ nodig tijdens het eten....dan moet er wel achtergrondmuziek zijn (waar trouwens geen kat naar zal luisteren, is eerder om de stilte te verbreken) en een achtergrondmuziekje zal meestal door de zaal zelf worden opgelegd (moeilijk is dat niet, dat kan zelfs mijn dochter van 8).
Als de dj dat toch moet doen en aanwezig zijn, dan verveelt die man/vrouw zich steendood....
"Voor de openingsdans geen sfeer": mja, hij zal nog moeten wakker worden na een paar uur zitten niks doen achter een booth in een meestal te warme zaal...
Dat hij na 3u zijn klop heeft gekregen, zou wel es kunnen zijn omdat die man daar al zo vroeg moest zijn...sommigen staan daar al van 16u in de namiddag, dan is het maar normaal dat je 11 uur later je klop krijgt! Ikzelf begin mijn huwelijksfeesten meestal rond 23u (goed wakker, heel fris en met heel veel zin om erin te vliegen) en dan kan ik gerust voluit gaan tot 5 à 6 uur in de morgen!
Haal maw het beste uit je DJ en "gebruik" die man voor wat hij (normaal gezien toch) goed in is: namelijk sfeer brengen, goeie dansbare muziek opleggen en zorgen dat de mensen op de dansvloer komen en zich amuseren!
|
|
B.
|
29-3-2011 12:15:13
Mercie kris ... En als je toch vroeg moet zijn omdat je je installatie vroeg moest zetten ... een sprei in de wagen en een tukkie doen voor je moet aantreden.
|
|
Party
|
29-3-2011 21:22:11
Of de dj in kwestie een maalijd aanbieden als hij daar als is van drie, vier uur 's middags zoals hierboven vermeld.
Anders staat die mens daar misschien 12 uur of langer zonder eten.
|
|
Lieven
|
29-3-2011 22:05:02
Ik ken hem persoonlijk en vindt hem goed
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|