Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

priester gezocht regio Kortrijk

  25-3-2011 13:44:17
Hey bruidjes,

ik trouw pas in juni 2012 maar was toch blij dat ik al de deken van Kortrijk had kunnen strikken om onze viering te verzorgen in Ooigem. Spijtig genoeg vernamen we overlaatst dat deze zich van het leven heeft beroofd.
Kan iemand me verder helpen met een nieuwe zoektocht naar een priester? We zoeken een redelijk jonge priester die wat meegaand is. Regio Kortrijk of Ooigem.

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1019


marieke
3-9-2011
 Meld misbruik25-3-2011 13:59:39

Hey
De vroegere proost van de ksa in dudzele zal ons trouwen. Mijn vriend heeft altijd in de ksa gezeten en de proost ging dan ook altijd mee met hen op kamp,...
E.H. Michel Roggeman, echt een vriendelijke man! Vrienden van ons hadden hem ook als priester en de homilie was mega! Hij woont in Marke en is de priester van een paar parochies. Khoop dat ik je geholpen heb!


groetjes




Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik26-3-2011 13:29:05

Hoi,
Bij ons gaat E.H. Miciel Declercq ons trouwen. Dit is de pastoor van Deerlijk. Zeer vriendelijke en 'moderne' pastoor.

Groetjes



Sofie
30-10-2010
 Meld misbruik26-3-2011 15:19:00

Wie wil er zich nu laten trouwen door zo'n pervert!
Hij kon al zelfs niet meer leven met zichzelf



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik26-3-2011 20:51:54

Hey, wij trouwen in augustus 2012.
Normaal gezien gingen wij in Kortrijk trouwen. Ik was echter op zoek naar een 'inschikkelijke' priester. Dit bleek in Kortrijk niet evident te zijn. Dankzij een aantal bruidjes op het forum kwam ik terecht bij Wim seynaeve in Heule.
Ik heb wel al gehoord dat de priester op de Doorniksewijk in Kotrijk een aangenaam en modern persoon is. Zijn naam ken ik wel niet.

Groetjes.



Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik27-3-2011 10:15:13

@ sofie, natuurlijk geloven jullie alles wat in de pers staat. En voor mij mag hij doen in zijn priveleven wat hij wil. Het blijft een mens. Zolang hij maar niet aan kindjes zit. Een dode zwart maken is gemakkelijk maar een beetje respect tonen is voor sommigen blijkbaar heel wat moeilijker.



Eva
6-7-2012
 Meld misbruik2-4-2011 15:34:13

Dus een homoseksueel is een pervert?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info