Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

andere priester

  18-3-2011 15:54:03
Onze priester doet enorm moeilijk over alles. We mogen geen cd gebruiken, enkel orgelmuziek.
Zouden we nog van priester kunnen wisselen, en waar moet ik die gaan zoeken (regio Balen)?
Ik heb er een ganse nacht niet van geslapen.

Tinne
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 554


frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-3-2011 16:05:07

hey Tinne, Ik kan je niet helpen maar waarom veranderd je niet van kerk?






Tinne
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:08:53

Doordat hij zo lang op zich laten wachten heeft, zijn de uitnodigingen al gedrukt en ondertussen al een deel de deur uit.



Jos
11-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:39:24

Gewoon aanvraag indienen voor een andere priester, hebben wij ook gedaan en is normaal geen probleem.



Tinne
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:54:15

Dag Jos, en waar doe je dit? En hoe weet ik dat die andere priester ook niet zo ouderwets is? Onze priester was nog maar 1 jaar priester, dachten dat hij wel modern zou zijn maar valt ons dus dik tegen.



Jos
11-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 17:54:47

Volgens mij moest je daarvoor een aanvraag indienen bij het bisdom. Ik zou gewoon eens langsgaan op een misviering in de buurt, je merkt snel welk vlees je in de kuip hebt.

Ik zou trouwens nooit een 'nieuwe priester' kiezen: die zijn vaak het meest conservatief. Je kan beter een wat oudere, meer ervaren priester kiezen. Die hebben al wat meegemaakt, en stellen zich vaak soepeler op.



Jos
11-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 17:55:31

Trouwens, als je een priester 'gevonden' hebt, spreek hem gewoon aan en leg je situatie uit. Hij zal je waarschijnlijk dan wel willen helpen met de administratieve kant van de zaak :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info