Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We hadden formidabele feesten met Norbert Bethune!

  3-3-2011 14:45:25
Ik begrijp al die negatieve kritiek over Norbert niet echt goed, in 2007 hadden we een huwelijksfeest met de goede herder als voorganger het werd sereen en hartverwarmend.
Op 28 november 2010 werd ons kleinkind 1 jaar en werd toen ook gedoopt met Norbert als voorganger, iedereen werd erbij betrokken, iedereen mocht onze schat dopen, gewoon super, dit was dan ook mijn weerwoord na de viering:

Beste Norbert

We willen jou van harte bedanken voor het formidabele doopfeest van Alyssiana

Zij is ons kleine sterretje aan de hemel, maar jij bent echt een grote ster die possitieve waarden in ons allen naar boven brengt

Het was voor ons echt een openbaring dat tegenwoordig nog zo’n viering kan gebeuren zonder ons ongemakkelijk te voelen dat we het kerkinstituut niet meer kunnen waarderen

Nogmaals van harte bedankt, groetjes voor jou vrouwtje en dochter die ik niet ken maar wel met jou aanwezig voel

Het was formidabel

Die negatieve kritiek zou dat niet van mensen komen die Norbert Bethune niet kennen of nog nooit een viering hebben meegemaakt...? zou best kunnen, maar ze hebben ongelijk



Sabrina

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1270


cindy
17-9-2011
 Meld misbruik3-3-2011 19:00:57

en je komt na 4 jaar ineens op dit forum?
Zeker ingefluisterd door Norbert???



Sabrina

 Meld misbruik3-3-2011 22:05:08

Dame wij hadden wel vorig jaar november een feest, bent u messchien diegene die een lastercampagne organiseert?



karen
31-5-2011
 Meld misbruik4-3-2011 9:32:56

cindy, als ze tevreden zijn, zijn ze toch tevreden. Wat is dat nu ?!



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik4-3-2011 13:21:27

Ik begrijp alleen dit berichtje niet zo goed... Er wordt een week geleden om een mening gevraagd over deze persoon en daar komt heel eerlijk een antwoord op dat er wel eens negatieve berichten zijn geweest. Verder wordt er ook positief over deze man gesproken. Waarom dan nu apart een hemel in prijzing voor deze man en een afkraking naar de mensen die hoogstwaarschijnlijk ook hun eerlijke beleving hebben weerspiegeld???? Over lastercampagne kan volgens mij niet gesproken worden aangezien er verder niets van de laatste 2 maanden op de naam van deze man gevonden kan worden... Ik moet zeggen dat dit mij dus ook zeer vreemd overkomt. Verder ken ik deze man niet en ga ik hem ook niet leren kennen (trouw enkel voor de wet), dus ik geef hier niet mijn mening over deze man, maar enkel over dit in mijn ogen toch ook wel vreemd berichtje. Laat ook de mensen die negatieve ervaringen vermelden in hun waarde: dit is per slot van rekening een forum en daar mag open en eerlijk over belevingen worden gesproken, zolang het maar niet richting smaad gaat.



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik4-3-2011 19:21:35

een lastercampagne is niet voor mij weggelegd, te laag bij de grond maar als nieuw profiel je eerste (en waarschijnlijk laatste) bericht zo één als deze.... dat is zelfs duidelijk voor een blinde...

Daarbij ik heb nog nooit van die man gehoord maar alleen door deze post zou ik al nieuwsgierig worden naar die negatieve berichten....



Sabrina

 Meld misbruik4-3-2011 21:25:34

Dame, je gunt zelfs niet dat mensen een eerlijk en oprecht bericht laten geworden, van laag bij de grond gesproken, wie ben jij om te oordelen dat dit ons laatste bericht zal zijn?



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik5-3-2011 14:25:06

Zo, zullen we dit nu laten rusten??? Sommige zijn tevreden over deze persoon, andere niet. Niet iedereen kan overal even blij mee zijn en aan de andere kant: niet iedereen heeft altijd een topdag, dus misschien heeft deze meneer wel eens hier een daar een steekje laten vallen. Dit is een forum waarop de bruidjes, bruidegommen en andere mensen die op de een of andere manier met huwelijken van doen te hebben bij elkaar komen om vragen te stellen en ervaringen te delen. Zowel positief als negatief. We begrijpen het: u bent positief over deze persoon en met u meerdere, daar staat tegenover dat andere mensen negatief zijn over deze persoon. Ieder zijn ervaring, ieder zijn mening. Laten we daar nu zeker niet elkaar over aanvallen.

Sabrina, je bent nieuw op het forum: welkom, zeker als je een aanstaande bruid bent. Begrijp alleen wel dat als iemand hier nieuw is en als eerste zo'n soort bericht plaatst, dit bij ons wat vreemd overkomt. Het is al vaker voorgekomen dat dergelijke berichtjes op het forum door nieuwe mensen verschenen en dat was 9 van de 10 keer dus inderdaad de persoon of via de persoon over wie het bericht ging. Vandaar dat onze eerste reactie gelijk een reactie is van ja, ja dat zal wel.

Cindy, hou de mogelijkheid open dat dit bericht wellicht geheel oprecht geplaatst is. Ik had er in eerste instantie ook twijfels bij, maar laten we haar de voordeel van de twijfel gunnen en ervan uit gaan dat ze gewoon echt heel tevreden over deze persoon was en dat ze dat met ons wilde delen.

Zullen wenu allemaal weer lief en aardig zijn en ons concentreren op het voornaamste doel waarvoor we hier zijn: onze bruiloft!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info