Terug naar overzicht
andy - discobarconceptc - boortmeerbeekkurt - p-entertainment - mechelenfred - poweruser.be - leuvenherman - http://www.eglantier.net/ - mechelen
Hey Els, Andy van discobar concept C uit Boortmeerbeek (hierboven reeds genoemd) heeft op onze trouwfuif gespeeld en die kan ik echt wel aanraden. Aangename mens en heeft een superfuif gespeeld, helemaal naar onze zin (wij hadden vooral rockmuziek gevraagd). Hij is vooraf een keertje bij ons thuis geweest om eens te babbelen en een aantal dingen te bespreken. Kan hem aanraden! Groetjes, ilse
Helaas zijn Andy en Kurt al bezet ...Ik heb tgevoel dat ik al wat laat ben :D@ Ilse: wow leuk! Wij zouden graag ook veel rock en new wave hebben...
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Groeten, Dierk Van Paemelen
Dag Els, Ben zelf 45 jaar, vroeger hevige new waver geweest en luister naar stubru. Heb een eigen discobar en 25 jaar ervaring en speel nog zeer regelmatig op trouwfuiven, recepties, verjaardagen, ... Voor een trouwfuifje en meer info mag je me altijd mailen: partydelight@skynet.be