Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal uitnodigingen!

  18-2-2011 10:03:00
Hi brides-to-be :o)

Onze uitnodigingen zijn klaar, nu nog even afwachten op de proefdruk en dan kunnen we overgaan tot het echte drukwerk!

Voor het avondfeest zit ik aan 90 koppels (waarvan ook mensen die niet komen maar die we toch graag een uitnodiging sturen) en voor de receptie aan 27 koppels.

Ik ben er vrij zeker van dat we niemand vergeten zijn, maar om toch niet in de problemen te komen wil ik toch iets op reserve hebben .. Zou 95 voor het avondfeest en 30 voor de receptie voldoende zijn?

Hoe doen jullie dit?

Groetjes!!

Maartje
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1523


Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik18-2-2011 10:07:39

Hey Maartje, wij zitten ongeveer in dezelfde fase wat de uitnodigingen betreft :-).

Ik dacht ook om een 10-tal algemene uitnodigingen op reserve te nemen en dan een 5-tal bijvoegkaartjes voor avondfeest en een 5-tal voor receptie...

Groetjes,

Charlotte



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik18-2-2011 10:09:41

Hoi Charlotte!

Ja wij hebben geen bijvoegkaartjes .. We hebben gewoon 2 soorten uitnodigingen gemaakt omdat we een speciale manier hebben om te vouwen enzo leek het ons het mooiste om geen kaartjes bij te voegen ..

5 voor het avondfeest en 3 voor de receptie op reserve zal dus wel genoeg zijn zeker?

T begint af te korten hè .. begin toch wel zenuwachtiger te worden :o) !!



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik18-2-2011 10:32:03

Als jullie het zo doen, denk ik ook dat dit zeker goed zal zijn!

Het begint inderdaad spannend te worden. Sinds ik die 100 dagen zie naderen, ben ik enorm stressy, terwijl ik daarvoor geen last had van zenuwen... Ik denk dat het heel snel gaat eens die 3 cijfers weg zijn :-).



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik18-2-2011 10:35:13

Inderdaad .. hier staat nu 91 .. waar is de tijd dat ik dik in de 200 begon?



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik18-2-2011 12:30:46

Hey Maartje,

Ik heb je mail goed ontvangen, zal dit weekend reageren ;)
We trouwen op dezelfde dag trouwens! Ik zit ook in die fase, onze proefdruk is gemaakt en ik zou graag dit weekend de bestelling plaatsen. Ik neem er 8 extra van iedere versie (zorg ook zeker dat je eentje voor jullie zelf hebt om te bewaren!)



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik18-2-2011 12:48:15

goede tip Kim om er ook eentje voor ons zelf te houden ;-). in al die drukte zou een mens dat al eens durven vergeten...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-2-2011 15:14:44

Als je jouw uitnodigingen bestelt bij AVA, zit er sowieso méér 'materiaal' (standaardkaart, insteekkaartjes, lintjes, enveloppen,...) in dan je bestelt. Zo hadden wij 70 uitnodigingen besteld, maar konden we er wel 75 ineen steken! Zij rekenen steeds met een 'foutenmarge', waardoor je steeds ietsje meer ontvangt. ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info