Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nalezers?!?

  6-2-2011 14:36:21
Beste medebruidjes en bruidegommen.

Sommige onder jullie zullen zich het misschien herinneren. Ik poste vorige week een post om te vragen of er vrijwilligers waren om mijn misboekje na te lezen en hierop een eerlijke mening te geven. Groot was dan ook mijn vrugde dat er super veel reactie op kwam. ( ik denk zo een 20 bruidjes)

Nu een weekje later, moet ik eerlijk toegeven, ben ik ietwat teleurgesteld. Van die 20 mensen heb ik van exact 5 mensen iets teruggekregen. Ik dank deze mensen hiervoor enorm; ons misboekje is hierdoor alleen nog maar verbeterd! Maar wat is er gebeurd met deze andere 15 mails? Ik begrijp volkomen dat er bruidjes het uit het oog verloren zijn, nog geen tijd hebben gehad ofzo, ... Maar het aantal is daar net iets te groot voor.

Ik begrijp dat je graag misboekjes te pakken wil krijgen om voorbeelden te hebben. MAAR als je je aanbiedt om een boekje na te lezen, dan doe je dat toch ook gewoon? Dat je het boekje er dan bij krijgt is mooi meegenomen. Ik vind het helemaal niet erg om mijn misboekje met andere te delen (ik ben er dan ook fier op!), maar niet op deze, toch wel valse, manier.

Ik weet dat ik niet de enige ben (geweest) met dit probleem. Ik wil bruidjes die in de toekomst hun boekje willen nalezen hier dan ook een beetje voor waarschuwen, MAAR meer nog wil ik de mensen die zich opgeven om een boekje na te lezen, ook er op wijzen dit dan ook te doen! (ook al is het om het boekje te pakken te krijgen)

Groetjes
Een bruid die heel fier is op haar misboekje!




Anika
9-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1165


Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 14:37:31

*ik posTTe vorige week :)



Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 14:52:38

Hey,

Als je wil, wil ik gerust je misboekje eens nalezen. Wij zijn nog aan het twijfelen of we wel of niet voor de kerk trouwen. Ik kan mij moeilijk ook een beeld vormen, dus mss helpt jou misboekje mij wel.
Mijn mail adres is nesje19@hotmail.com

groetjes



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:23:49

Respect!!

Ik wil gerust je boekje ook nog eens nalezen... post je privé bericht, zet niet graag mijn email adres te grabbel voor iedereen...

Grtjs



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:25:14

Hey Anika

Groot gelijk dat je dit hier post. Ikzelf heb dat een tijdje geleden ook meegemaakt en dit is niet leuk.
Ik zit er ook niets mee in om mijn misboekje te mailen als voorbeeld/inspiratie maar vond dit ook alles behalve plezant.

Uiteindelijk is dit forum er om elkaar te HELPEN, dus als je reageert op een vraag, moet je dat gewoon doen. En als je zelf info wilt, VRAAG het dan gewoon!
Denk dat je op deze manier het verste geraakt in het plannen van uw huwelijk.

Groetjes
de nog steeds behulpzame bruid 2 be



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:52:05

Zo gaat dat nu éénmaal met internet! Het is zodanig anoniem he!

Iets helemaal anders, nu maar uiteindelijk komt het op hetzelde neer...
Ik volgde onlangs voor mijn job een anti-diefstal cursus.
Daar werd verteld, 10% van de mensen zijn eerlijk en 10% zijn oneerlijk, de overige 80% zijn zo eerlijk, als het systeem het toelaat! Dus dat betekend toch al wat.

Ik ben nogal van mening, eerlijkheid boven alles! Ik heb hier al dikwijls wat gepost en ideetjes uitgehaald, maar voor nalezen enzo, zijn er ook goeie vrienden, of familie....!

De overigen die je misboekje, gerbuikt hebben voor hun eigen, zullen waarschijnlijk wel een heel mooi boekje hebben, maar het belangrijkste, het zal niets PERSOONLIJK bevatten, en dat is voor ons het belangrijkste!

Laat het niet aan je hart komen en weet, dat er hier toch nog enkele eerlijke tussenzitten!

Groeten
Jeff & Benny



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:55:22

Ik laat het niet echt aan mijn hart komen hoor Jeff, maar ik wilde toch even de bruidjes in de toekomst behoeden. :)

Voor vrienden en familie houden we het boekje liever nog achter de hand tot de dag zelf. Dan is het voor hen toch ook nog een verassing e

Maar inderdaad, een geluk dat er nog eerlijke mensen zijn :)




Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik6-2-2011 16:16:21

Ik heb gepost dat ik het wilde nalezen. Maar heb er nooit eentje toegestuurd gekregen.





Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 16:25:34

@Claudia: dat is inderdaad correct. Je was je mail adres vergeten te vermelden :)



Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 17:07:41

Bij krijg je straks mijn mening, nu aan het lezen :-). Nu pas verlof en dus tijd om het te lezen dus even geduld...



Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 17:11:06

Ik denk dat je mensen ook tijd moet geven om het te lezen en ik zou het eerlijk gezegd stom/niet betekenisvol/zinloos/...vinden moesten mensen je boekje kopieren. Sommige teksten zijn bij velen hetzelfde omdat deze nu eenmaal vaak gebruikt (bijbelse verhalen ed.) worden maar een persoonlijke tekst kopieren of je boekje kopieren...neen dank u in mijn geval!



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 19:11:25

Ik had gezegd dat ik het ook wilde nalezen maar ik heb niks gekregen??



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 19:29:51

Kendra, je staat er nochtans niet tussen in het bericht hoor.. :)

zie: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=298797




Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 21:18:33

Oei, ik heb nochtans je bericht toen wel gelezen. Vreemd.
Je mag het nog steeds doorsturen hoor, ik vind deze week wel ergens een gaatje in mijn (veel te drukke) agenda. Alles voor mijn medebruidjes he ;)
info@kendra.be



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-2-2011 21:23:53

Hoi Anika,

Inderdaad jammer dat mensen boekjes willen lezen/bemachtigen voor de verkeerde redenen... Groot gelijk dus dat je dit hier post.
Als je het nog durft riskeren en nog een mening kan gebruiken, wil ik het ook graag nalezen: lindsymerckx@hotmail.com



Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 22:26:22

ik wil het zeker nalezen. zelf huw ik niet voor de kerk dus ik kan er zelf niets mee doen.
ik maak ook graag tijd om dit te doen mireillevdv@hotmail.com



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik6-2-2011 22:48:38

Sorry ik heb nog niet echt tijd gehad om mijn emails te chekken,zie net dat je boekje er inzit heb al heel tijd moeten werken en druk met de kindjes thuis
Maar maak er dinsdag of woensdag mijn werk van om dit eens na te lezen,want vind dat je dit ook niet vlugvlug mag doen want zo help ik je er niet bij
Maar klaat zeker nog iets van mij horen




Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik6-2-2011 22:58:41

Hey,
Wij trouwen ook niet voor de kerk, maar ik wil gerust ook eens je boekje nalezen. Ik stuur je zeker binnen de 2 weken een reactie. Werk ook full-time als verpleegster en steek ook graag een beetje tijd in de kids, maar wil gerust tijd vrijmaken om je te helpen.
cindy.bovenistier@telenet.be
Groetjes,
Cindy



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2011 14:36:59

Hallo Anika,

Ik had je boekje nagelezen, en geantwoord. Ik hoop dat je mijn mailtje ontvangen hebt. Moest dit niet zo zijn mag je het laten weten dan stuur ik het nog eens door. (Ik had geen bericht gekregen dat mijn mailtje niet verzonden was). Maar je hebt 100% gelijk!

Groetjes
Annelies





Anika
9-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 14:57:55

Annelies, jouw mailtje heb ik ontvangen hoor :) Dankjewel!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info