Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring Le Chapeau Bree

  5-2-2011 21:13:50
Hoi iedereen,

Ik wil ook mijn steentje bijdragen en jullie daarom alles vertellen over mijn ervaring bij Le Chapeau in Bree! Ik had een afspraak gemaakt dat ik zou langskomen met mijn mama en getuige en ik had ook specifiek een bepaald kleedje gevraagd. Toen we aankwamen, mochten we in mijn eigen "kamer" gaan zitten met een pashok met gordijn en stoeltjes voor de mama en getuige. Het kleedje dat ik had gevraagd hing al klaar! Na enkele vragen van de verkoopster (Marina) mochten we alle 3 alle kleedjes bekijken en uithalen wat ik graag wou passen. Zo hadden we er toch al snel 10 bij elkaar (want er hangen echt enorm veel kleedjes). Ook de verkoopster zelf voegde eentje toe waarvan ze dacht dat ik er mooi mee zou staan. Terwijl ik me aan het omkleden was, kregen mijn mama en getuige een drankje en nootjes. De pashokjes waren heel groot, proper, goed verlicht, echt klasse! Er stond ook een stoeltje om op te gaan staan zodat de kleedjes mooi vallen, echt leuk :)
Ik had al een bericht gepost dat ik ongerust was dat de kleedjes me niet zouden passen (ik heb maat 42) maar niks was minder waar! De kleedjes waren in verschillende maten, de kleinste was 38 en zelfs die kunnen ze zo spelden dat het lijkt te passen. Mijn verkoopster was enorm vriendelijk en gaf advies maar drong zich niet op. Na het passen ging het nog tussen 2 kleedjes. Ik moest ze dan na elkaar aandoen, er eens mee rondlopen en dan beslissen. Uiteindelijk was ik overtuigd dat ik het kleedje had gevonden! Voor de geïnteresseerden, het is de Philomena van Ian Stuart. Toen ik vroeg om oorbellen en een armband kwam ze met verschillende mogelijkheden aan die echt bij mij en het kleedje pasten. Zalig! Die heb ik dus ook meteen gekocht :) Ik mocht enkele foto's trekken van mijn jurk en we kregen ook champagne aangeboden.
Ik ben superblij met mijn droomkleed, het is echt waar wat ze zeggen, je weet het meteen als je het aan hebt! Ook mijn mama en getuige waren 100% zeker van het kleedje. Ik kan Le Chapeau in Bree dus alleen maar aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een winkel met veel kleedjes van verschillende merken, professionele verkoopster en een goede service!

Groetjes en nog veel plezier iedereen,

Leen

Leen
5-11-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 7596


caroline
20-8-2011
 Meld misbruik5-2-2011 21:46:11

hallo,

mag ik eens vragen hoe Le chapeau qua prijs zit? Heb aal horen zeggen dat het redelijk duur is daar?

groetjes



Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 22:33:43

Ik ben vandaag bij Le Chapeau Antwerpen geweest en deel de ervaring van Leen?
Een aanrader dus!
De kleedjes (bij mij een suitekleedje) zijn er in alle prijsklasses.
Groetjes,
Ingrid



Leen
5-11-2011
 Meld misbruik6-2-2011 10:45:17

Hoi Caroline,

Le Chapeau heeft verschillende merken in verschillende prijsklasses. Voor een Rembo Styling of een Marylise kan je mooie jurken vinden voor € 1200, voor Pronovias zal het rond de € 2000 liggen en Ian Stuart is meestal nog wat duurder. Ik ben niet zeker, maar ik denk niet dat ze bruidsjurken onder de € 1000 euro hebben, maar wel heel mooie suitekleedjes!
Ik kan natuurlijk geen prijzen vergelijken want ik ben nergens anders geweest...

Nog veel succes met je zoektocht!

Leen



Lore
26-9-2015
 Meld misbruik19-1-2015 17:36:29

Ik ben ook bij Le Chapeau geweest in Bree, en ik heb daar ook mijn jurk gekocht, omdat ze het merk dat ik wilde, nergens anders hebben (Jesus Peiro).

Ze hebben inderdaad veel keuze en het is een vrij mooie winkel (niet supermodern).

De verkoopster was helemaal niet zo vriendelijk: ze zei bij elke jurk maar een keer of VIER dat het te klein was, zo erg zelfs dat mijn zus die mee was zich eraan begon te ergeren.

Zelf heb ik echt geen hele grote maat: kledingmaat 38 - 40, maar ik ben 'gezegend' met een vrij grote boezem; het ging er dan ook over dat ik 'zwaar' was..

Toen ze uiteindelijk de maat zei, vertelde ze me dat ze die maat ging nemen, maar dat ik moest oppassen en niet mocht bijkomen. Een grotere maat ging ze niet nemen, want dan zou ik erg ongelukkig worden (dit vond ik er ook al wat over)

Ik heb het gekocht, en ik ben ervan overtuigd dat ze professioneel te werk gaan in het vermaken van de jurk, maar ik hoop dat de verkoopster bij jullie een betere dag heeft!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info