Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleedje

  30-1-2011 21:50:57
hallo allemaal,

Wilde wat vragen, ik ben gisteren op zoek geweest naar een bruidsjurk.
Vol zenuwen ging ik de eerste winkel binnen (Linx), 2,5 u later kwam ik er buiten zonder een wauw gevoel te hebben bij een kleedje.
Daarna ben ik nog een andere zaak gaan bezoeken en dat heb ik één mooie jurk aangehad maar nog had ik niet "het" gevoel denk ik... Nu spookt die eene jurk wel de hele tijd door mijn gedachte en weet ik niet goed wat te doen.

Mijn zoektocht verder zetten of de jurk bestellen...
Heeft er nog iemand met zo een gevoel gezeten?
Bedankt alvast voor de raad!!

groetjes

caroline
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1586


An
23-7-2011
 Meld misbruik30-1-2011 22:15:21

Ga eens in sint-truiden kijken bij Ariane! Hele vriendelijke vrouw, jurken voor ieders budget en vooral vele mooie jurken! Van gewoon tot ..... sissie-achtige-toestanden.

Wou voor de mijne naar hasselt en sint-truiden gaan.. maar vond de etalage in in hasselt zo mja.. stijf/chichi en voelde me daar niet goed bij dus enkel naar Sint-Truiden geweest en op 1 uur tijd had ik mijn droomjurk!! Zelfs een aantal dingen erbij gekregen en alle herstelling (op maat, aanpassingen, korter,..... ) zijn gratis. Zeker de moeite



evy
27-8-2011
 Meld misbruik31-1-2011 0:14:24

ik zou zeker nog eens ergens anders gaan zien, toen ik de eerst keer ging kijken had ik ook geen wauw gevoel en twijfelde toen ook zou ik da kleed niet bestellen, ben dan naar een andere winkel gaan kijke en daar heb ik 5 kleedjes aangehad en het 2 de was mijn droomjurk, ik was in de 7 de hemel dus zeker niet panikeren en gewoon nog eens ergens anders gaan zien


xxxxx



Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 11:48:24

Hey Caroline,

De eerste keer dat ik ging passen waren er verschillende mooie kleedjes bij, maar niet echt een wauw kleedje. Het laatste kleedje dat ik toen paste was toen een grote kansmaker, maar was echt niet dat wat ik eerst in gedachten had! Gelukkig maakte mijn moeder van elk kleed dat ik paste een foto, zodat ik nadien alles nog eens op het gemak kon bekijken. Al een geluk: want de grote kansmaker was toch niet echt zo mooi! Je wordt die dag ook zo overspoeld door zoveel verschillende modellen en kleuren... logisch dat je haast euforisch word...
De tweede keer dat ik ging passen (in een andere winkel) waren er twee kleedjes die ik echt mooi vond, een meer 'moderner' kleedje en een 'sissi' kleedje. Ik koos uiteindelijk voor het modernere, bestelde het, voorschot betaald... thuis na het bekijken van de foto's twijfelde ik weer! Uiteindelijk heb ik de dag erop naar de winkel gebeld om het terug te annuleren en de week nadien ben ik dan terug geweest om het 'sissi' kleedje nogmaals te passen... heb toen beslist dat het dat kleedje zou worden, heb enkele dingen laten veranderen, en sindsdien, ben ik gerust, ik twijfel absoluut niet meer!
Dus ik zou gewoon kleedjes gaan passen, foto's maken en nadien nog eens op het gemakje bekijken en wie weet word je dan wel verliefd op een kleedje...

In elk geval: veel succes en dat kleedje, dat komt wel!

gr Kelly



caroline
20-8-2011
 Meld misbruik31-1-2011 13:19:11

merci allemaal,

@ Kelly, mijn gtuige wilde ook foto's maken maar dat werd niet toegestaan in de winkel wat wel hel jammer is natuurlijk. ik hoop dat ik komend weekend nog een aantal winkels kan doen zodat mijn twijfel wegvalt... groetjes



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 16:22:30

Hallo,

Ik zou mijn zoektocht nog niet stopzetten hoor. Dat ene kleedje wat je in je gedachten hebt kan nog altijd. Ben je bij Linx Hasselt geweest? In Hsselt heb je ook nog Anuna en nog een andere winkel(ik kan niet dadelijk op de naam komen). Sint-Truiden heeft ook nog enkele winkels dacht ik... dus nog winkels genoeg. Ik ben van Diepenbeek tot in Zottegem (Mia Monta) geweest voor mijn kleedje dus... . Succes met de zoektocht!

Groetjes
Annelies





Oksana

 Meld misbruik4-2-2011 19:32:21



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info