Terug naar overzicht
Als ja gaat zoeken, neem een DJ die in zijn uitangsperiode de jaren 90 zelf heeft meegemaakt (m.a.w. eentje die niet te jong is)
Wat Yvan zegt is een uitgangspunt, maar dat hangt er van af hoe ver je in een bepaalde richting wil gaan. De standaard 'I Love The 90s' toestanden zal zowat elke zichzelf respecterende allrounder in zijn repertoire hebben.Wil je meer de 90s dance / retro of zelfs early techno toestanden zien passeren dan kan het goed zijn dat er een aantal moeten passen ... of wil je helemaal de andere kant van de 9às aan bod laten komen ... met Nirvana op kop van de hele seattle grunge beweging en aanverwanten ... Gewoon voor jezelf uitmaken wat kan en wat niet kan en dan bespreken met dj x en y wat haalbaar is voor hem/haar
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs... Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Mvg, Dierk Van Paemelen
DJ Marc Dooms is van Dendermonde
Bedankt voor jullie reacties!
Indien gewenst kan u me steeds contacteren. Ik heb vroeger reeds enkele 90's avonden gedraaid in volgende danscafé's: - de Prof (Mechelen Station) - de Colff (Oude markt Leuven) en op enkele fuiven heb ik ook al 90's setjes moeten neerzetten. Retro house of rock of commercieel of ... dat kiest u zelf. U kan me steeds contacteren voor meer info. www.p-entertainment.be
Dag Annelies, Vooraf is het al gezegd, iemand die de 90's heeft beleefd, en liefst zowel voor als achter de discobar, is het best hiervoor geplaatst. Ik heb er alvast van genoten toen :-) Bekijk onze site even voor meer informatie. Vriendelijke groet, DJ Dirk www.db-allmusic.be
Welke dag in september gaat het feest door? Zaterdag 6 augustus 2011 is wel reeds bezet.Groetjes,Thierry www.discobar-imagine-music.be
Beste Annelies, Hebben jullie ondertussen al een Dj gevonden. Ik ben een jonge twintiger en een kei in de 90's. Mvg. Dj Ibe, stijlvol in feesten. www.djibe.be