TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Freia
22-10-2011
|
27-1-2011 8:49:49
Hallo,
Mijn vriend is ook DJ, en dus heel kieskeurig als het aankomt op het zoeken van een DJ voor ons feest. Hij is van plan om enkele DJ's te contacteren en een demo te vragen om te kunnen beluisteren.
Zo is volgens mij de enige manier om te weten of hij goed is of niet... Tenzij je hier nog iemand gaat vinden die ervaring heeft met 1 van die 2 DJ's...
Hopelijk zijn ze allebei goed en wordt het een geweldig feest.
Veel succes
|
|
kris
|
27-1-2011 9:08:47
@ Freia, een demo vragen is goed voor een dj die gaat spelen in een club/discotheek/swingcafé maar of dit veel nut gaat hebben om een dj voor je trouwfeest te selecteren, daar twijfel ik toch aan. Op die demo kan je niet zien of die dj het volk kan "bespelen", het enige dat je zal horen is of hij al dan niet een strakke overgang kan maken, wat dan bij trouwfeesten in feite zelfs niet nodig is. Ken genoeg "feestendj's" die niet kunnen mixen maar toch de mensen zo kunnen entertainen dat ze veel gevraagd worden.
@Marie: als je een beter gevoel hebt bij die Elema, mag die 50Euro surplus nu ook geen bezwaar zijn! Wat is nu 50 Euro op het ganse budget van een huwelijksfeest??
Eigenlijk is het vrij simpel: je contacteert beiden, maakt een afspraak....praat es mee die gasten, zeg wat jij wil op je feest en wat je niet wil en luister hoe ze erop reageren. Voel of er een "klik" is. En....kijk ook wat ze te bieden hebben: zowel op vlak van ervaring als op vlak van materiaal.
Succes!
|
|
Michel
|
27-1-2011 9:39:45
Met alle begrip, maar waarom maakt iedereen het zichzelf zo moeilijk?
Op dit forum worden ervaringen en meningen uitgewisseld waar ge toch niet kunt op afgaan.
Vraag beter een gouden tip in uw kennissenkring, dan weet ge tenminste van waar de wind komt aanwaaien.
Ik ken fantastische dj's, maar die zult ge hier niet tegenkomen.
Waarom niet, zult ge misschien vragen.
??????????
|
|
Yvan
|
27-1-2011 10:43:06
Freia, Als uw vriend de DJ een demo gaat vragen en denkt aan de hand daarvan te kunnen inschatten of de DJ goed is...... Sorry, hoor, maar dat zegt al veel over de onkunde van uw DJ vriend. Verder geen commentaar.
|
|
Freia
22-10-2011
|
27-1-2011 11:13:07
@ Yvan, bedankt voor uw vriendelijk commentaar (kuch kuch).
Wou enkel Marie helpen met haar dilemma...
Wat een kinderachtige opmerking. Ik geloof dat iedereen zijn DJ op zijn manier kiest.
Mijn vriend heeft gewoon een voorkeur voor muziek die in elkaar loopt en geen stopmixen... Heb je daar problemen mee... jammer, ik weet beter!!
Verder geen commentaar
@ Marie, sorry voor het afwijken van jouw topic...
|
|
Annelies
2-10-2010
|
27-1-2011 11:16:08
Vraag eens na in de feestzaal welke dj ze aanraden. Wij hebben ook zo beslist. En we waren heel tevreden.
|
|
B.
|
27-1-2011 11:33:38
Ik kan freia haar vriend dan weer geen ongelijk geven. Langs de andere kan ken je als dj zijnde in principe genoeg mensen die een poot kunnen mixen en desgevallend je trouwfeest kunnen opluisteren. Ik denk bovendien dat de man in kwestie bij het beluisteren van de demo-mix ook wel zal beseffen dat die niet direct een staalkaart is van de nummers die passeren op het gemiddelde trouwfeest. Als je wekelijks freed from desire of paradise by the dashboard light de revue moet laten passeren, zal die gast wel begrijpen dat je tijdens je home-mix sessies niet direct dat soort muziek gaat staan draaien. Of de beste mixer van de 2 de beste dj is dat is een andere zaak, maar als je de kriebels krijgt van iemand die geen 2 beats over elkaar kan leggen zonder dat het gaat klinken als een kakafonie dan zal de keuze daar wel in grote mate vanaf hangen. Of mixen op een trouwfeest nodig is ... dat hangt net als het al dan niet draaien van beureleute puur af van de wensen van het koppel en de aanwezige gasten. De ene gaat je aankijken als een herkauwende koe als je lacs de connemara draait, de ander als je 2 dance nummers aan elkaar rijgt en het klinkt alsof je op waregem koerse staat
|
|
Michel
|
27-1-2011 11:34:11
muziek die in elkaar overloopt?
Beatmixen zult ge bedoelen.
Daar moet ge zelfs géén dj voor zijn.
XXX
|
|
B.
|
27-1-2011 11:43:45
Om een muur te schilderen moet je ook geen schilder zijn ... om op ne fiets te rijden moet je ook geen wielrenner zijn ... een dj moet je misschien niet zijn ... maar om het een beetje deftig te laten klinken helpt het wel als je er al een stuk of 35218 gedaan hebt.
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
27-1-2011 21:55:13
Ik zou idd ook afgaan op tips dat je krijgt. Es checken in het gastenboek en es kijken welk genre hij gewend is en of dat aansluit bij jullie behoeften....
Veel succes alvast!
|
|
kirsten
30-10-2010
|
28-1-2011 19:02:40
hallo daar,
op ons trouwfeest is discobar Dylano komen draaïen en het was geweldig.
onze dansvloer heeft niet leeg gestaan en we hebben tot in de vroege uurtjes gedanst.
de DJ is bij ons ook eerst langs gekomen en het is een hele sympathiek persoon.
hij houdt ook rekening met jullie voorkeuren.
neem is een kijkje op hun site of maak een afspraak, een DJ kan vlug weg zijn.
Veel succes nog
|
|
Marie
1-7-2011
|
29-1-2011 19:04:33
Het is ondertussen DJ Dylano geworden, ben op mijn gevoel verder gegaan en we zullen zien wat het wordt ! Bedankt voor 'sommige' hun goede raad ! hehe
X
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|